• Latest
κινητο τηλεφωνο

Ευκολότερο «διαζύγιο» από τις εταιρείες τηλεφωνίας

11 Νοεμβρίου 2018
πιεση

Αρτηριακή πίεση: 6 τροφές που τη ρίχνουν αποτελεσματικά, σύμφωνα με ειδικούς

7 Ιουνίου 2025
ΠΟΝΟΣ ΚΑΡΔΙΑ

Το σύμπτωμα στο στήθος που μοιάζει με δυσπεψία αλλά προειδοποιεί για καρδιακή νόσο

7 Ιουνίου 2025
νοσοκομειο

Τραγικός θάνατος για 19χρονη: Έκανε challenge με σπρέι καθαρισμού για πληκτρολόγιο και έλεγε «θα γίνω διάσημη»

7 Ιουνίου 2025
ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Πώς αξιολόγησαν οι πολίτες τους δήμους: Ποιοι είναι οι χειρότεροι – Οι τρεις υπηρεσίες που πήραν καλό βαθμό

7 Ιουνίου 2025
Κοζάνη: Σύλληψη 32χρονης για κλοπή

Παρακολουθούσε 21χρονη από το διπλανό διαμέρισμα και αυτοϊκανοποιούταν – Συνελήφθη 44χρονος

7 Ιουνίου 2025
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, διασωληνωμένος

Με πολυοργανική ανεπάρκεια η 62χρονη μετά τη λάθος μετάγγιση στο Τζάνειο – Άφαντος ο βοηθός νοσηλευτή

7 Ιουνίου 2025
πυροσβεστικη φωτια

Νεαροί έβαλαν φωτιά σε σχολείο – «Το κάψαμε επιτέλους»

7 Ιουνίου 2025
νοσοκομειο

Νέα καταγγελία για λάθος μετάγγιση αίματος σε ασθενή

7 Ιουνίου 2025
Άργος Ορεστικό: Μετά τη Σιάτιστα έκλεψαν χρυσή αλυσίδα με σταυρό από ηλικιωμένη γυναίκα με την ίδια μέθοδο

Φλώρινα: Δύο συλλήψεις για κλοπή σιδήρων από κατάστημα αξίας 4.500 ευρώ

6 Ιουνίου 2025
εξετασεις, σχολειο

Επεισόδιο σε εξεταστικό κέντρο για τις Πανελλήνιες – Συνελήφθη διευθύντρια

6 Ιουνίου 2025
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Καταγγελία: Ρολόι με λάθος ώρα «μηδένισε» μαθητή στις Πανελλήνιες

6 Ιουνίου 2025
βαπτιση

Viral βίντεο με νονά που άρπαξαν τα μαλλιά της φωτιά από λαμπάδες – Κράτησε την ψυχραιμία της με το μωρό στην αγκαλιά

6 Ιουνίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Σάββατο, 7 Ιουνίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Ευκολότερο «διαζύγιο» από τις εταιρείες τηλεφωνίας

sierafm by sierafm
11 Νοεμβρίου 2018
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
κινητο τηλεφωνο
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δεν είσαι ικανοποιημένος από την εταιρεία κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας και θέλεις να αλλάξεις πάροχο; Τώρα, η έκδοση του «διαζυγίου» είναι πολύ εύκολο, ενώ οι συμβάσεις που θα πρέπει να υπογράψετε με τον νέο σας πάροχο γίνονται πιο ξεκάθαρες και με λιγότερα ψιλά γράμματα.

Το σημαντικότερο νέο στοιχείο που εισάγει ο αναθεωρημένος κανονισμός της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ),  είναι η κατάργηση του τέλους διακοπής, της χρηματικής «τιμωρίας» δηλαδή, που μπορούσε στο παρελθόν να επιβάλει η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία στον καταναλωτή, όταν εκείνος επέλεγε να διακόψει μια σύνδεση καρτοκινητής ή μια σύμβαση αορίστου χρόνου. Η εταιρεία απαγορεύεται επίσης να επιβάλει τέλος ανανέωσης για σύμβαση ορισμένου χρόνου σε συνδρομητή της που είχε σύμβαση αορίστου χρόνου και επειδή αυτό ακούγεται λίγο μπερδεμένο ας δούμε ένα παράδειγμα: Εστω πως ένας συνδρομητής είχε 24μηνο συμβόλαιο με μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, το οποίο έχει λήξει και δεν έχει ανανεωθεί. Ο συνδρομητής θεωρείται στη φάση αυτή πως έχει συμβόλαιο αορίστου χρόνου, το οποίο μπορεί να διακόψει ανά πάσα στιγμή ή να το αντικαταστήσει με ένα νέο συμβόλαιο ορισμένου χρόνου (συνήθως 18 ή 24 μηνών). Αν επιχειρήσει τη δεύτερη λύση (του νέου συμβολαίου δηλαδή) η εταιρεία δεν θα μπορεί να του επιβάλει κάποιας μορφής τέλος. Επίσης, αν αποφασίσει να διακόψει τη συνεργασία του με την εταιρεία, η τελευταία δεν μπορεί να του επιβάλει τέλος αποσύνδεσης.

Αν έχετε συμβόλαιο σε ισχύ, τα περιθώρια ευελιξίας είναι βεβαίως πιο μειωμένα αλλά και εκεί η ΕΕΤΤ έχει χαλαρώσει λίγο τους περιορισμούς. Αναλυτικά:

Ήδη εδώ και αρκετό καιρό ο καταναλωτής μπορεί να διακόψει χωρίς κυρώσεις τη σύμβασή του, αν η εταιρεία αυξήσει το πάγιο του προγράμματος ή μειώσει τον χρόνο ομιλίας ή τον όγκο δεδομένων που περιλαμβάνεται σε αυτό. Το διάστημα στο οποίο ο καταναλωτής μπορεί να κάνει τη συγκεκριμένη καταγγελία σύμβασης (τη διακοπή του συμβολαίου δηλαδή) ορίζεται πλέον στους 2 μήνες, αν λαμβάνει λογαριασμό σε μηνιαία βάση ή στους 3 μήνες αν λαμβάνει λογαριασμό ανά δίμηνο.

Αυτό που είναι πολύ σημαντικό εδώ είναι ότι ο συνδρομητής θα πρέπει να εξοφλήσει τυχόν οφειλές που είχαν προκύψει από την επιδότηση συσκευών ή άλλου εξοπλισμού που είχε λάβει από τον πάροχο.

Με την αναθεώρηση του κανονισμού η ΕΕΤΤ προσπαθεί να αντιμετωπίσει το σοβαρό πρόβλημα των υπερβολικών χρεώσεων που προκύπτουν στην κινητή τηλεφωνία είτε εξαιτίας αβλεψίας του συνδρομητή ή λόγω μιας κακόβουλης ενέργειας (συνηθέστερα, μέσω κακόβουλου λογισμικού ή μέσω υπηρεσιών μηνυμάτων υψηλής χρέωσης). Εκτός της ενημέρωσης που στέλνει η εταιρεία με SMS στον συνδρομητή για τη συμπλήρωση του 80% του χρόνου ομιλίας, του όγκου δεδομένων ή των SMS που περιλαμβάνονται στο εκάστοτε πακέτο ή συμβόλαιο, άλλο ένα μήνυμα θα τον ενημερώνει σχετικά όταν εξαντλεί το σύνολο του όγκου και αυτομάτως θα τίθεται φραγή στη χρήση των δεδομένων.

Σε αυτή την περίπτωση ο συνδρομητής θα πρέπει να ενημερώσει πως συναινεί στην άρση της προσωρινής φραγής. Σε ένα υποθετικό παράδειγμα, αν ο συνδρομητής έχει πρόγραμμα με 1 GB δεδομένων και εξαντλήσει τα 800 ΜΒ, θα λαμβάνει ένα πρώτο SMS όπως ήδη ισχύει δηλαδή. Οταν φτάσει στο 1 GB χρήσης, αυτομάτως θα τίθεται φραγή από την εταιρεία την οποία θα μπορεί να άρει ο συνδρομητής στέλνοντας ένα σχετικό ενημερωτικό SMS. Με τον τρόπο αυτό θα δηλώνει πως έχει λάβει γνώση της κατάστασης και πως συναινεί στην υπέρβαση της κίνησης δεδομένων (με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τη χρέωσή του στο τέλος του μήνα).

Αναγνωρίζοντας επίσης πως ουδείς δίνει σημασία στα ψιλά γράμματα των συμβάσεων, η ΕΕΤΤ υποχρεώνει τους παρόχους να αναφέρουν ρητά, ευδιάκριτα και με σαφήνεια στην πρώτη σελίδα της σύμβασης τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την τελική τιμή χρέωσης, αναλυτικές πληροφορίες για την επιδότηση και τη σχετική απόσβεσή της και το τέλος -τη χρηματική ποινή δηλαδή- που θα καταβάλει ο συνδρομητής κατά τη διακοπή του συμβολαίου.

Ευκολότερη φορητότητα λιγότερο παζάρι

Αυτές όμως δεν είναι οι μόνες αλλαγές που έχει εισάγει φέτος η ΕΕΤΤ στην τηλεπικοινωνιακή καθημερινότητα. Από τις αρχές του καλοκαιριού τέθηκαν σε εφαρμογή νέοι κανόνες, με τους οποίους η φορητότητα δεν μπορεί να χρησιμοποιείται με την ευκολία του παρελθόντος από τους καταναλωτές για να παζαρέψουν καλύτερους όρους με την τηλεπικοινωνιακή τους εταιρεία.

Συγκεκριμένα, εξακολουθεί να ισχύει το διάστημα των 14 ημερών για υπαναχώρηση, δηλαδή για ακύρωση της μεταφοράς της σύνδεσης σε άλλη τηλεπικοινωνιακή εταιρείας. Όμως αυτό στην πράξη σημαίνει πως η αίτηση για τη φορητότητα προωθείται από τον νέο πάροχο στον υφιστάμενο μετά την παρέλευση αυτών των 14 ημερών. Αν ο πελάτης είναι αποφασισμένος να κάνει τη μεταφορά πρέπει να το δηλώσει ρητώς και, όπως σημειώνει η ΕΕΤΤ “έχει τη δυνατότητα, μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε νέα εταιρεία και εφόσον δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών, να υποβάλει αίτηση ακύρωσης”. Το λεπτό σημείο εδώ είναι ο χρόνος ενεργοποίησης, που στην περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας είναι μόλις 6 ώρες. Ένα άλλο λεπτό σημείο είναι πως αυτή η υπαναχώρηση δεν ισχύει αν ο συνδρομητής έχει καταθέσει αίτημα φορητότητας σε κατάστημα.  Υπολογίζεται πως κάθε χρόνο περίπου ένα εκατ. αριθμοί σταθερών και κινητών συνδέσεων “μετακομίζουν” σε άλλο δίκτυο.

Πηγή:economistas.gr

Tags: κινητο
Previous Post

Πώς γίνονται οι ηλεκτρονικές αιτήσεις στον ΕΦΚΑ για τα αναδρομικά

Next Post

Η κατανάλωση νερού μειώνει τον κίνδυνο ουρολοιμώξεων

Next Post
ΝΕΡΟ

Η κατανάλωση νερού μειώνει τον κίνδυνο ουρολοιμώξεων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FIESTA VOIO NEW (2)

Πρόσφατα άρθρα

  • Αρτηριακή πίεση: 6 τροφές που τη ρίχνουν αποτελεσματικά, σύμφωνα με ειδικούς
  • Το σύμπτωμα στο στήθος που μοιάζει με δυσπεψία αλλά προειδοποιεί για καρδιακή νόσο
  • Τραγικός θάνατος για 19χρονη: Έκανε challenge με σπρέι καθαρισμού για πληκτρολόγιο και έλεγε «θα γίνω διάσημη»
  • Πώς αξιολόγησαν οι πολίτες τους δήμους: Ποιοι είναι οι χειρότεροι – Οι τρεις υπηρεσίες που πήραν καλό βαθμό
  • Παρακολουθούσε 21χρονη από το διπλανό διαμέρισμα και αυτοϊκανοποιούταν – Συνελήφθη 44χρονος

Πρόσφατα σχόλια

  1. Χαρά στο Δήμος Γρεβενών: «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2025» -Το πρόγραμμα της 1ης περιόδου
  2. Σάκης στο Συνεδρίαση με ερώτηση για το κόστος συνδέσεων αερίου στη Γαλατινή. Βίντεο
  3. Βασιλω στο Προσλήψεις 3 ατόμων στο ΠΤΑ Δυτικής Μακεδονίας
  4. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ στο Ο Δήμος Κοζάνης απαγορεύει ποδήλατα, πατίνια & μπάλες στην κεντρική πλατεία
  5. Νικοςασπραδακης ετών 80 στο Μπαράζ Ανόδου: Ο Εορδαϊκός ξανά στη Γ’ Εθνική
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr