• Latest
ΕΓΝΑΤΙΑ

Εγνατία: Το ΤΑΙΠΕΔ φουσκώνει στα €6 δισ. το κόστος βαριάς συντήρησης

26 Ιανουαρίου 2019
Γαλατινή: Εργασίες στο δημοτικό στάδιο. Φωτογραφίες

Γαλατινή: Εργασίες στο δημοτικό στάδιο. Φωτογραφίες

11 Νοεμβρίου 2025
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ

5 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να καθαρίζετε με χλωρίνη

11 Νοεμβρίου 2025
Ομιλία Π. Κουκουλόπουλου για την Τηλεθέρμανση στην Ολομέλεια της Βουλής

Στη Βουλή από τον Π. Κουκουλόπουλο η πρόταση για Κέντρο Ακτινοθεραπείας στο Μποδοσάκειο

11 Νοεμβρίου 2025
Βέττα Καλλιόπη

Καλλιόπη Βέττα: «Να αρθούν οι δρακόντειες ποινές για τους αναπληρωτές και τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς που παραιτούνται από τις υπηρεσίες τους»

11 Νοεμβρίου 2025
ΓΙΑΤΡΟΣ

Δωρεάν εξετάσεις από τις ΚΟΜΥ – Δείτε τη λίστα με τις 900 περιοχές στη χώρα και τα βήματα για ραντεβού

11 Νοεμβρίου 2025
Ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου

Βόιο: Ποιος αναλαμβάνει αντιδήμαρχος Οικονομικών

11 Νοεμβρίου 2025
ΕΛΤΑ

ΕΛΤΑ: Στο τραπέζι η λειτουργία ταχυδρομείου εντός των ΚΕΠ

11 Νοεμβρίου 2025
Καύσιμα: Έρχονται αυξήσεις στην τιμή της βενζίνης- Πόσο θα κοστίσει φέτος το πετρέλαιο θέρμανσης

Επίδομα θέρμανσης: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από 24 ερωταπαντήσεις – Τα SOS

11 Νοεμβρίου 2025
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

ΑΑΔΕ: Απάτη ΦΠΑ με πολυτελή μεταχειρισμένα οχήματα, μέσω βουλγαρικής εταιρείας–βιτρίνας

11 Νοεμβρίου 2025
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

Δημοσκόπηση Ιnterview: Τι «δείχνει» η πρόθεση ψήφου – Τι απαντούν οι πολίτες για τα ΕΛΤΑ και το βιβλίο του Τσίπρα

11 Νοεμβρίου 2025
Κάλεσμα για οργάνωση του αγώνα ενάντια στο επικείμενο κλείσιμο του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου, των λιγνιτικών σταθμών και ορυχείων από το ΣΕΕΕΝ

Κάλεσμα για οργάνωση του αγώνα ενάντια στο επικείμενο κλείσιμο του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου, των λιγνιτικών σταθμών και ορυχείων από το ΣΕΕΕΝ

11 Νοεμβρίου 2025
Ημέρα Καριέρας & Δικτύωσης στην Κοζάνη – 26 Νοεμβρίου 2025 – Ενίσχυση της απασχόλησης και της επιχειρηματικότητας στη Δυτική Μακεδονία

Ημέρα Καριέρας & Δικτύωσης στην Κοζάνη – 26 Νοεμβρίου 2025 – Ενίσχυση της απασχόλησης και της επιχειρηματικότητας στη Δυτική Μακεδονία

11 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 11 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Εγνατία: Το ΤΑΙΠΕΔ φουσκώνει στα €6 δισ. το κόστος βαριάς συντήρησης

sierafm by sierafm
26 Ιανουαρίου 2019
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΕΓΝΑΤΙΑ
5
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Της Μαριάννας Τζάννε

Εικόνα κατάρρευσης της Εγνατίας Oδού με κίνδυνο την παραχώρησή της έναντι πινακίου φακής, μεταφέρουν τα στοιχεία που διέρρευσαν χθες από το ΤΑΙΠΕΔ, λίγες ώρες μετά το ραντεβού του υπουργού Υποδομών Χρίστου Σπίρτζη με τους θεσμούς.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Ταμείου που βγήκαν στη δημοσιότητα μέσω επιλεκτικής διανομής non paper, το κόστος της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου, το οποίο κατά το υπουργείο βαρύνει την παραχώρηση, για να καλύπτει τα αυστηρά διεθνή στάνταρς οδικής ασφάλειας απαιτεί παρεμβάσεις (σε οδόστρωμα, στηθαία ασφαλείας, γεφύρια, σήραγγες) που υπολογίζονται στα 6 δισεκατομμύρια ευρώ! Πρόκειται για τα ίδια χρήματα που δαπάνησε το ελληνικό κράτος από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 για να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος, μήκους 670 χιλιομέτρων.

Εάν ισχύουν οι προβλέψεις του ΤΑΙΠΕΔ, τότε αφενός θα πρέπει να «χαρίσουμε» το δρόμο στους ιδιώτες για να τον ξαναφτιάξουν και να τον αναβαθμίσουν, αφετέρου ότι 20 χρόνια μετά την κατασκευή του, ο μεγάλος βόρειος οδικός άξονας αντιμετωπίζει σοβαρά λειτουργικά και τεχνικά προβλήματα. Το παράδοξο είναι ότι μόλις πριν 1,5 μήνα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, υποτιμούσαν τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών που είχαν υπολογίσει το κόστος της βαριάς συντήρησης της Εγνατίας και της πιστοποίησης 33 σηράγγων σε περίπου 1 δις. ευρώ.

Ο διαγωνισμός, όπως όλα δείχνουν, θα συνεχίσει να κινείται στην κόψη του ξυραφιού μέχρι τις εκλογές καθώς το πλήθος των εκκρεμοτήτων αλλά και η σύγκρουση μεταξύ υπουργείου Υποδομών και ΤΑΙΠΕΔ, αποτελούν ένα σοβαρό εμπόδιο στην προετοιμασία όλων των προαπαιτούμενων για να εκκινήσουν οι διαδικασίες.

Τις μεγάλες καθυστερήσεις αλλά και την δυσφορία των θεσμών για τους ρυθμούς που ακολουθούν οι ελληνικές αρχές, επιβεβαίωσε η χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Χρίστο Σπίρτζη. Οι θεσμοί επέρριψαν ευθύνες στο υπουργείο για την μεγάλη αργοπορία στον σχεδιασμό των νέων σταθμών διοδίων (η συμφωνία του καλοκαιριού προβλέπει την λειτουργία 18 μετωπικών και 20 πλευρικών σταθμών), στην υπογραφή των υπουργικών αποφάσεων για δύο έτοιμους σταθμούς σε Θεσσαλονίκη και Ωραιόκαστρο αλλά και στην προσπάθεια του υπουργείου να διαχειριστεί κατά το δοκούν, τα αποθεματικά ύψους 188 εκ. ευρώ της Εγνατίας. Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών υπερασπίζεται την αυτοτέλεια της Εγνατίας, θεωρώντας ότι το ταμείο της, δεν πρέπει να προικίσει τους ιδιώτες που θα αναλάβουν την διαχείριση του αυτοκινητοδρόμου ενώ για τις καθυστερήσεις του διαγωνισμού επιρρίπτει ευθύνες στον πρόχειρο σχεδιασμό του ΤΑΙΠΕΔ.

Ο κ. Σπίρτζης έχει επικριθεί τις τελευταίες εβδομάδες καθώς του καταλογίζουν, ότι με τις αποφάσεις του επιδιώκει να εμποδίσει την αξιοποίηση των αποθεματικών της Εγνατίας για έργα συντήρησης ενώ με σχετική υπουργική απόφαση της 17ης Δεκεμβρίου προβλέπει μετατάξεις προσωπικού προς άλλες δημόσιες επιχειρήσεις, με κίνδυνο την αποδυνάμωση της εταιρείας. Πρόσφατα μάλιστα, η διοίκηση της Αττικό Μετρό ενημέρωσε το σωματείο εργαζομένων ότι από την Εγνατία προς την εταιρεία θα μετακινηθούν με μετατάξεις 34 άτομα.

Από την χθεσινή συνάντηση με τους θεσμούς προκύπτει πάντως ότι ο διαγωνισμός αντιμετωπίζει και άλλη σοβαρή εκκρεμότητα. Δεν έχει ακόμη επικυρωθεί η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, η οποία τον περασμένο Σεπτέμβριο είχε ακυρωθεί από την DG MOVE καθώς κρίθηκε ότι δεν ενσωμάτωνε τις κοινοτικές απαιτήσεις σύμφωνα με τις οποίες, τα βαρέα οχήματα οφείλουν να πληρώνουν ανάλογα με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν.

www.newmoney.gr

Tags: ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ
Previous Post

Στο πειθαρχικό ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ3 για το «σύνορα Βόρειας και Νότιας Μακεδονίας»

Next Post

Σιάτιστα: Κουβάλησαν με ειδική κατασκευή την πίτα οι ορειβάτες στο Μπούρινο!! Εικόνες..

Next Post

Σιάτιστα: Κουβάλησαν με ειδική κατασκευή την πίτα οι ορειβάτες στο Μπούρινο!! Εικόνες..

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Γαλατινή: Εργασίες στο δημοτικό στάδιο. Φωτογραφίες
  • 5 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να καθαρίζετε με χλωρίνη
  • Στη Βουλή από τον Π. Κουκουλόπουλο η πρόταση για Κέντρο Ακτινοθεραπείας στο Μποδοσάκειο
  • Καλλιόπη Βέττα: «Να αρθούν οι δρακόντειες ποινές για τους αναπληρωτές και τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς που παραιτούνται από τις υπηρεσίες τους»
  • Δωρεάν εξετάσεις από τις ΚΟΜΥ – Δείτε τη λίστα με τις 900 περιοχές στη χώρα και τα βήματα για ραντεβού

Πρόσφατα σχόλια

  1. Νεάπολη Βοΐου: Τελετή τιμής για τους ήρωες του Α’ Βαλκανικού Πολέμου - TsotiliNews στο Νεάπολη: Τίμησαν τους νεκρούς μαχητές Α΄ Βαλκανικού Πολέμου
  2. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Το πρόγραμμα εορτασμού στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αυγερινού
  3. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Σιάτιστα: Έφυγε από τη ζωή ο Λαογράφος Γεώργιος Μπόντας
  4. Chris στο Σιάτιστα: Έφυγε από τη ζωή ο Λαογράφος Γεώργιος Μπόντας
  5. Παύλος στο Τσοτύλι: Η απάντηση για την παιδική χαρά
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr