• Latest
ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

Καταπάτηση της Εργατικής Νομοθεσίας των ωρών και αμοιβών στον υποτομέα μεταφορών του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας

15 Σεπτεμβρίου 2017
Νεάπολη: Έγινε η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου.  Βίντεο και φωτογραφίες

Νεάπολη: Έγινε η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου. Βίντεο και φωτογραφίες

13 Δεκεμβρίου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 47 ετών ο Χρήστος Καραλιώτας

13 Δεκεμβρίου 2025
Βέττα Καλλιόπη

Καλλιόπη Βέττα: «Η τεράστια αύξηση των έμμεσων φόρων πλήττει τη μεγάλη πλειοψηφία, που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην ακρίβεια, το κόστος στέγασης, την έλλειψη προοπτικών και τη διάλυση του κοινωνικού κράτους»

13 Δεκεμβρίου 2025
χιονι αλυσιδες

H κυκλοφορία των οχημάτων στην επαρχιακή οδό Καστοριάς-Φλώρινας (μέσω Βιτσίου) διεξάγεται αποκλειστικά με τη χρήση ειδικού τύπου ελαστικών ή αντιολισθητικών αλυσίδων

13 Δεκεμβρίου 2025
Όλγα Μαρκογιαννάκη

Όλγα Μαρκογιαννάκη: Αναφορικά με την ανακοίνωση της  Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κοζάνης στις 12/12/25

13 Δεκεμβρίου 2025
Νεάπολη: Σήμερα Σάββατο η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

Νεάπολη: Σήμερα Σάββατο η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

13 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Καστοριάς: Πρόγραμμα Εκδηλώσεων Θεματικού Πάρκου “Μαγική Λιμνοπολιτεία – Πολικό Εργαστήρι”

Δήμος Καστοριάς: Σήμερα η επίσημη έναρξη της Μαγικής Λιμνοπολιτείας!

13 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Με 155 έργα στο Τεχνικό Πρόγραμμα ξεκινά το 2026

Δήμος Βοΐου: Με 155 έργα στο Τεχνικό Πρόγραμμα ξεκινά το 2026

13 Δεκεμβρίου 2025
Saga Furs: Online Δημοπρασία Δεκεμβρίου 2025

Saga Furs: Πρόγραμμα Πωλήσεων για τη Online δημοπρασία Δεκεμβρίου

13 Δεκεμβρίου 2025
εφορια φορολογια

Τέλος η «ομηρία» από χρέη – Απαλλαγή από ποινικές διώξεις και διπλή ρύθμιση-ανάσα για χιλιάδες επαγγελματίες και νοικοκυριά

13 Δεκεμβρίου 2025
Πτολεμαΐδα: Τρεις μητέρες Ρομά, καταγγέλλουν οδηγό ταξί για κακομεταχείριση των παιδιών τους

Σοβαρό επεισόδιο σε νοσοκομείο – Ασθενής-μποξέρ επιτέθηκε σε γιατρό και τον ξυλοκόπησε χωρίς αφορμή

13 Δεκεμβρίου 2025
Διπλή δολοφονία στη Φοινικούντα: Στο «μικροσκόπιο» οι επικοινωνίες του ανιψιού – Τα ερωτήματα και το μυστήριο με το λευκό αυτοκίνητο

Έγκλημα στη Φοινικούντα: Αδιάσειστα στοιχεία κατά του ανιψιού του ιδιοκτήτη κάμπινγκ για τη διπλή δολοφονία – Τρίτο άτομο αναζητά η Interpol

13 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Καταπάτηση της Εργατικής Νομοθεσίας των ωρών και αμοιβών στον υποτομέα μεταφορών του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας

sierafm by sierafm
15 Σεπτεμβρίου 2017
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
0
SHARES
7
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η ΣΥΡΙΚΝΩΣΗ  ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ ΣΤΟ ΛΚΔΜ  ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ

 

Η κυβέρνηση των Τσίπρα –Καμένου είναι άξιοι συνεχιστές των προηγούμενων κυβερνήσεων, ξεπουλάν και ρημάζουν την περιουσία του ελληνικού λαού αφήνοντας υπηρεσίες και επιχειρήσεις στην μοίρα τους χωρίς προσωπικό και εξοπλισμό, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για το πλήρες ξεπούλημα. Εκεί έρχονται οι μικροί και μεγάλοι εργολάβοι που τυχοδιωκτικά αναλαμβάνουν να καλύψουν τα κενά να οποία δημιουργούνται.

 

Από αυτό τον κατήφορο δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί η ΔΕΗ και το Λ.Κ.Δ.Μ.

Σταθμοί παραγωγής καίγονται, ορυχεία πέφτουν, μηχανήματα εκατομμυρίων καταστρέφονται,  η παραγωγή συρρικνώνεται  και μεγάλος κύκλος εργασιών παραδίνεται σε εργολάβους.

 

Ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα δεν θα μπορούσαν να φανταστούν  οι εργολάβοι ,ιδιώτες τέτοιες θετικές εξελίξεις για αυτούς.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό του Υποτομέα Μεταφορών του ΛΚΔΜ, όπου ο στόλος λεωφορείων που ανανεώθηκε δεν επαρκεί για τα δρομολόγια μεταφοράς προσωπικού των ορυχείων και το προσωπικό σε οδηγούς μειώνεται συνεχώς. Αποτέλεσμα ως συνήθως να εκτελούν τα δρομολόγια ιδιώτες τουριστικών επιχειρήσεων.

 

Όμως και με τον υπάρχον στόλο λεωφορείων και προσωπικό θα μπορούσε η επιχείρηση να εκτελεί πολύ περισσότερα δρομολόγια η ίδια και όχι οι ιδιώτες, αν η διοίκηση του Υποτομέα Μεταφορών:

  1. Δεν καταργούσε την νυκτερινή βάρδια στους οδηγούς που την μετέτρεψε σε πρωί απόγευμα ενώ μεταφέρουν το προσωπικό βάρδιας των ορυχείων, που εργάζονται σε βάρδια συνεχούς πυρός (και νύχτα). Η ίδια διοίκηση αρνείται να πληρώσει τις υπερωρίες που αναγκαστικά δουλεύουν οι οδηγοί για να καλύψουν τα δρομολόγια σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία.
  2. Έβαζε τα λεωφορεία  που έχει, στα δρομολόγια βάρδιας που είναι έξι την ημέρα αντί να τα έχει στα δρομολόγια μεταφοράς ημερήσιου προσωπικού, που είναι δύο την ημέρα.
  3. Δεν έκοβε δρομολόγια στην μέση δίνοντας τα μισά σε εργολάβους (π.χ Νότιο Πεδίο – Σέρβια) που τα προηγούμενα χρόνια το λεωφορείο της ΔΕΗ μετέφερε τους εργαζόμενους από τα Σέρβια στο ορυχείο, τώρα από Σέρβια Κοζάνη το εκτελεί ιδιώτης και από Κοζάνη ορυχείο η ΔΕΗ.
  4. Αν ανανέωνε περεταίρω τον στόλο λεωφορείων και προσλάβανε προσωπικό.
  5. Αν η διοίκηση  διαχειρίζονταν δίκαια και ισόνομα το υπάρχων προσωπικό. Γιατί υπήρξαν στη λογική των «δικών μας παιδιών» και φαινόμενα άνισης μεταχείρισης. οδηγοί να κατεβαίνουν από τα λεωφορεία και να απασχολούνται σε άλλες θέσεις, κάποιοι άλλοι να παίζουν το ρόλο των αυστηρών ανωτέρων στους οδηγούς( έκτακτους και τακτικούς) και να τριγυρνούν σε εκδηλώσεις και σε δημόσιες σχέσεις.

 

δημιουργούνται πολλά ερωτηματικά γιατί η διοίκηση του ΛΚΔΜ δεν εφαρμόζει τα αυτονόητα προς το συμφέρων της επιχείρησης και των εργαζομένων της.

 

το Συνδικάτο Εργαζομένων στην Ενέργεια «Εργατική Αλληλεγγύη» με παρεμβάσεις του στην διοίκηση αλλά και με έγγραφη επιστολή προς την κεντρική υπηρεσία του ΣΕΠΕ, του υπουργείου εργασίας για την παραβίαση εργατικής νομοθεσίας στις αμοιβές υπερωριών και ωραρίων εργασίας, διεκδίκησε και διεκδικεί την διασφάλιση των θέσεων εργασίας, την συνέχιση της ομαλής λειτουργίας του υποτομέα μεταφορών και την εκτέλεση των δρομολογίων  από την ΔΕΗ. Την  δίκαιη  και σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία μεταχείριση του προσωπικού.

 

Εργαζόμενοι και ταξικά συνδικάτα μπορούμε να σταματήσουμε αυτόν τον κατήφορο και να παλέψουμε για ένα καλύτερο μέλλον.

 

 

Κοζάνη 14/9/2017

Το Γραφείο Τύπου

 

 

 

 

 

 

Κοζάνη 12/9/17

Αριθ.πρωτ.:  220

Προς :  Υπουργείο Εργασίας – Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας – κεντρική υπηρεσία

Κοινοποίηση:  1. Επιθεώρησης Εργασίας  Κοζάνης

.               2.Διεύθυνση ΛΚΔΜ

3.ΓΕΝΟΠ/ΚΗΕ

  1. Εργατικό Κέντρο Κοζάνης
  2. Εργατικό Κέντρο Πτολεμαΐδας
  3. ΙΝΕ ΓΣΕΕ

Θέμα:  Καταπάτηση της Εργατικής Νομοθεσίας των ωρών και αμοιβών στον υποτομέα μεταφορών του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας(Λ.Κ.Δ.Μ).

Κύριε Διευθυντά.

Όπως έγινε γνωστό  από καταγγελίες μελών μας που εργάζονται στον υποτομέα μεταφορών του Λ.Κ.Δ.Μ, γίνεται συστηματική παραβίαση της νομοθεσίας, περί ωραρίων εργασίας στην βάρδια και αμοιβών υπερωριών.

Συγκεκριμένα:

  1. Έγινε μεταβολή βάρδιας από συνεχούς λειτουργίας (αλλιώς επιχειρήσεις διαρκούς πυρός), σε μη συνεχούς λειτουργίας(πρωί, απόγευμα) χωρίς να ρωτηθούν οι εργαζόμενοι ή οι εκπρόσωποι τους.
  2. Λόγω του ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι είναι οδηγοί λεωφορείων που μεταφέρουν το προσωπικό όλων των ορυχείων τους συνεχόμενα επί επτά ημέρες, (και Σαββάτο , Κυριακή). από, και στον τόπο κατοικίας και εργάζονται σε βάρδιες συνεχούς πυρός δηλαδή πρωί, απόγευμα βράδυ, ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια των προβλεπόμενων ωρών εργασία,.48 ώρες ανά εβδομάδα, , υπολογιζόμενος επί περιόδου τριών τουλάχιστον εβδομάδων, υπερβαίνει τις 8 ώρες ημερησίως και τις 48 ώρες ανά εβδομάδα (άρθρο 7 του ΠΔ 27.6/4.7.1932).οι εργαζόμενοι οδηγοί εργάζονται: πρωί από της 5.30 π.μ έως της 3.30μ.μ και απόγευμα 2.30μ.μ έως της 12.οο τα μεσάνυχτα.
  3. Η διοίκηση του συγκεκριμένου τομέα αρνείται να πληρώσει υπερωρίες που εκτελούνται βραδινές ώρες και αργίες ως τέτοιες πληρώνοντας κάποιες από τις υπερορίες μόνο το βραδινό και την αργία και όχι όπως προβλέπεται, να υπολογίζεται οι προσαυξήσεις στις αμοιβές για αργίες και νύχτες και πάνω στο σύνολο αυτών να προστίθεται η υπερωριακή προσαύξηση.
  4. Πιστεύουμε ότι αυτό το ωράριο δεν μπορεί να σταθεί και νομικά ούτε ως βάρδια ούτε ως εργασία ημέρας

Σας παρακαλούμε να ελέγξετε τις καταγγελίες.

Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος                                                                    ο Γραμματέας

Ασαλουμίδης Κωνσταντίνος                                            Νιάκας  Αθανάσιος

Previous Post

Γέφυρα Ζωής: Κάλεσμα στη 15η Λαμπαδηδρομία 2017

Next Post

«Φτάσε όπου δεν μπορείς» μια παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης για το «έτος Καζαντζάκη»

Next Post

«Φτάσε όπου δεν μπορείς» μια παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης για το «έτος Καζαντζάκη»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Νεάπολη: Έγινε η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου. Βίντεο και φωτογραφίες
  • Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 47 ετών ο Χρήστος Καραλιώτας
  • Καλλιόπη Βέττα: «Η τεράστια αύξηση των έμμεσων φόρων πλήττει τη μεγάλη πλειοψηφία, που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην ακρίβεια, το κόστος στέγασης, την έλλειψη προοπτικών και τη διάλυση του κοινωνικού κράτους»
  • H κυκλοφορία των οχημάτων στην επαρχιακή οδό Καστοριάς-Φλώρινας (μέσω Βιτσίου) διεξάγεται αποκλειστικά με τη χρήση ειδικού τύπου ελαστικών ή αντιολισθητικών αλυσίδων
  • Όλγα Μαρκογιαννάκη: Αναφορικά με την ανακοίνωση της  Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κοζάνης στις 12/12/25

Πρόσφατα σχόλια

  1. Αντώνης Φωτόπουλος στο Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο
  2. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  3. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

 

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr