Φωτορεπορτάζ από την παρέλαση στη Σιάτιστα
Σιάτιστα: Η παρέλαση της 4ης Νοεμβρίου για τα Ελευθέρια της πόλης.  Βίντεο
Σιάτιστα: Η κατάθεση στεφάνων για την Επέτειο της 4ης Νοεμβρίου
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Αγόρι 8 ετών κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους γονείς του
Άγριος καυγάς οδηγού ταξί με ηλικιωμένο στην Κοζάνη-Μετά από έντονη λογομαχία ο ταξιτζής φέρεται να τον έσπρωξε-Τον παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
Καύσιμα: Έρχονται αυξήσεις στην τιμή της βενζίνης- Πόσο θα κοστίσει φέτος το πετρέλαιο θέρμανσης
Σιατιστινό Αρχονταρίκι. Ένας χώρος φιλοξενίας
Ο Πάρις Κουκουλόπουλος για τις συνεργασίες διακυβέρνησης
Ο Παπακώστας ( Παπα Βόιο) στο όπου υπάρχει Ελλάδα του ΣΚΑΙ. Βίντεο
Ο Υποχθόνιος στην εκπομπή Όπου υπάρχει Ελλάδα του ΣΚΑΙ. Βίντεο
Σιάτιστα: Πραγματοποιήθηκε η συναυλία της Φιλαρμονικής Κορακιάνας Κέρκυρας Σπύρος Σαμάρας.  Βίντεο και φωτογραφίες
ΑΙΜΟΔΟΣΊΑ

Για κακούργημα οι απάτες με τα 5ψηφια νούμερα – Πώς βρίσκουν τα θύματά τους

Στοπ στις τηλεφωνικές κλήσεις υψηλών χρεώσεων μέσω κινητών επιχειρεί να βάλει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Καθημερινή”, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) μετά και τις συστάσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή τρέχει να φέρει έναν νέο κώδικα για τηλεφωνικές γραμμές υψηλών χρεώσεων. Παράλληλα, συλλέγει στοιχεία προκειμένου να μεταβάλει τον χαρακτήρα των κατηγοριών, από πλημμεληματικό σε κακουργηματικό, κατά των εταιρειών που συστηματικά εξαπατούν τους καταναλωτές.

Πρόκειται για τις επονομαζόμενες υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης που παρέχονται μέσω κλήσεων σε 10ψήφιους αριθμούς που ξεκινούν από 901,909 κλπ ή πενταψήφιους κωδικούς 19ΧΧΧ,54ΧΧΧ κλπ. Η ακούσια εγγραφή στις υπηρεσίες αυξημένων χρεώσεων γίνεται πολλές φορές μέσω παραθύρων που ανοίγουν αιφνιδιαστικά στην οθόνη του χρήστη ή μέσω προωθητικών ενεργειών που ανακοινώνουν στον χρήστη ότι κερδίζουν ένα σημαντικό ποσό Και στις δύο περιπτώσεις ενεργοποιείται χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του, μια σύνδεση υψηλής χρέωσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι καταγγελίες στην ΕΕΤΤ από περίπου 300 που ήταν το 2015 πέρυσι ξεπέρασαν τις 2.000 ή πάνω από πέντε καταγγελίες κάθε ημέρα του έτους.

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η “Καθημερινή” στόχος του νέου κώδικα της ΕΕΤΤ που αναμένεται να αποφασιστεί την επόμενη εβδομάδα είναι να διασφαλιστεί η ρητή συναίνεση του τελικού χρήστη – καταναλωτή για την αποδοχή της υπηρεσίας και εν τέλει της χρέωσής της. Η συναίνεση θα δίνεται μέσω SMS όχι μόνο προς τον πάροχο της συγκεκριμένης υπηρεσίας, αλλά και προς τον πάροχο του δικτύου. Ο τελευταίος θα εφαρμόζει τη χρέωση της υπηρεσίας μόνο αν λάβει τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή για την αποδοχή της υπηρεσίας.

Πηγή:dikaiologitika.gr
Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *