Η Χορωδία Γυναικών Σιάτιστας στην Αμοργό
Εργασίες φυτοπροστασίας σε δέντρα στον Δήμο Κοζάνης
Δράσεις ενημέρωσης στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας
Κοζάνη: Η επέτειος ίδρυσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα για τα δικαιώματα των ζώων, με θέμα «Προστασία των Ζώων και Ευζωία» που διοργάνωσε η Διεύθυνση Αστυνομίας Καστοριάς
Νέο Πρυτανικό Σχήμα στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πολυτίμη Φαρμάκη
Παιδιά εντόπισαν νεκρό 70χρονο χωρίς τα ρούχα του στην άκρη του δρόμου
Αλτσχάιμερ ανοια
Προχωρούν οι παρεμβάσεις για το «πράσινο χωριό» της Ακρινής
Αλλαγή ώρας

Άνοιξε η πλατφόρμα για την τροποποίηση των φορολογικών δηλώσεων

Οι εκ των υστέρων διορθώσεις θα γίνονται έως τις 29 Ιουλίου, ημερομηνία που εκπνέει η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των εφετινών φορολογικών δηλώσεων.

Τη δυνατότητα να κάνουν διορθώσεις στις φορολογικές δηλώσεις που έχουν ήδη υποβάλει έχουν περίπου 4 εκατομμύρια φορολογούμενοι, καθώς χθες η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) έθεσε χθες σε λειτουργία την εφαρμογή για την υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων. Οι εκ των υστέρων διορθώσεις θα γίνονται έως τις 29 Ιουλίου, ημερομηνία που εκπνέει η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των εφετινών φορολογικών δηλώσεων.

Ειδικότερα, αν ο φορολογούμενος διαπιστώσει ότι η φορολογική δήλωση που υπέβαλε στη φορολογική διοίκηση περιέχει λάθος ή παράλειψη, υποχρεούται να υποβάλει τροποποιητική φορολογική δήλωση. Αν υποβάλει την τροποποιητική φορολογική δήλωση εντός της προθεσμίας υποβολής της αρχικής φορολογικής δήλωσης, τότε και η τροποποιητική φορολογική δήλωση επέχει θέση αρχικής δήλωσης και θεωρείται ότι και οι δύο, αρχική και τροποποιητική, έχουν υποβληθεί εμπρόθεσμα. Ο άμεσος προσδιορισμός φόρου που προκύπτει από την τροποποιητική δήλωση υποκαθιστά τον αρχικό άμεσο προσδιορισμό φόρου.

Έως τις 29 Ιουλίου οι τροποποιητικές δηλώσεις

Με την υποβολή της τροποποιητικής δήλωσης εμπρόθεσμα, έως τις 29 Ιουλίου ο φορολογούμενος αποφεύγει πρόστιμα, που ξεκινούν από 100 και φθάνουν έως και τα 500 ευρώ. Εφόσον οι φορολογούμενοι υποβάλουν εκπρόθεσμα τη φορολογική τους δήλωση και στη συνέχεια υποβάλουν την τροποποιητική, τότε στην περίπτωση αυτή η εφορία επιβάλει τα σχετικά πρόστιμα.

Και στις δύο περιπτώσεις – εκπρόθεσμης και εμπρόθεσμης υποβολής- η εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης που έχει γίνει με τα αρχικά δεδομένα, θα ακυρωθεί και θα γίνει νέα εκκαθάριση με τα νέα στοιχεία και ο φόρος θα προσδιοριστεί με βάση τα οριστικά εισοδηματικά ή τεκμαρτά δεδομένα. Απλά όσες τροποποιητικές υποβληθούν μετά τις 29 Ιουλίου θα επιβαρυνθούν και με το προαναφερόμενο πρόστιμο.

Πηγή:insider.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια