Μήνυμα ελπίδας στέλνει ο68χρονος, Βασίλης Κ. από τη Γαλατινή, ο οποίος πάλεψε για ημέρες με τον ιό στην εντατική, και βγήκε νικητής.
Δείτε τι λέει στον Αlpha.
ΕΔΩ
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr