• Latest
ΚΑΦΕΣ

Ανατρεπτική έρευνα, ένας καφές… μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας

10 Φεβρουαρίου 2021
37 χρόνια «Ορθοδοξία και Παράδοση»…του Αρχιμανδρίτη
π. Ιωάννη Μπατσή

37 χρόνια «Ορθοδοξία και Παράδοση»…του Αρχιμανδρίτη
π. Ιωάννη Μπατσή

11 Αυγούστου 2026
Κοζάνη: Σύλληψη 32χρονης για κλοπή

Πτολεμαΐδα: Δύο συλλήψεις για κλοπή

11 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Σιάτιστα κατά τις εορταστικές εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστου

Δήμος Βοΐου: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Σιάτιστα κατά τις εορταστικές εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστου

11 Αυγούστου 2026
Άργος Ορεστικό: Μετά τη Σιάτιστα έκλεψαν χρυσή αλυσίδα με σταυρό από ηλικιωμένη γυναίκα με την ίδια μέθοδο

Η ενημέρωση της Αστυνομίας για τη χθεσινή καταδίωξη και σύλληψη Ρομά που έκλεβαν καλώδια

11 Αυγούστου 2026
Data Centers και ΑΠΕ στη Δυτική Μακεδονία: Αντικείμενο Πολιτικής ή αντικείμενο Ουσίας της μετάβασης… του Δημήτρη Καραθανάση

Data Centers και ΑΠΕ στη Δυτική Μακεδονία: Αντικείμενο Πολιτικής ή αντικείμενο Ουσίας της μετάβασης… του Δημήτρη Καραθανάση

11 Αυγούστου 2026
Έρχονται νέα μέτρα για τα ηλεκτρικά πατίνια – Υποχρεωτική ασφάλιση και πλήρης απαγόρευση σε ανηλίκους

Σαρωτικοί έλεγχοι για τα πατίνια και στην Δυτική Μακεδονία – Τέλος τα πατίνια για ανήλικους κάτω των 17 και υποχρεωτική ασφάλεια

11 Αυγούστου 2026
ΔΕΗ: Αναβάθμιση κατά 17 μονάδες από την S&P Global  σε θέματα εταιρικής βιωσιμότητας

Όμιλος ΔΕΗ: Αποκτά το Prime Status της ISS STOXX με νέα αναβάθμιση στην αξιολόγηση ESG

11 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό Καλοκαίρι -Τρίτη 11 Αυγούστου  

Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό Καλοκαίρι -Τρίτη 11 Αυγούστου  

11 Αυγούστου 2026
ΑΙΜΟΔΟΣΊΑ

«Δεν υπάρχει αίμα»: Η αγωνία των ασθενών με θαλασσαιμία και η έκκληση για άμεση αιμοδοσία

11 Αυγούστου 2026
Μοναχός πήδηξε από το εν κινήσει ασθενοφόρο!

Συνελήφθη ο σύζυγος γυναίκας που τραυματίστηκε από βουτιά

11 Αυγούστου 2026
Παρατείνεται το «Εξοικονομώ-Επιχειρώ» για περισσότερες από 400 επιχειρήσεις

Παρατείνεται το «Εξοικονομώ-Επιχειρώ» για περισσότερες από 400 επιχειρήσεις

11 Αυγούστου 2026
29χρονη διέταξε τον βασανισμό του συντρόφου της από τους υπόλοιπους πέντε εραστές της που ζούσαν όλοι στο ίδιο σπίτι

Συνοδός ασθενούς καταγγέλλει ξυλοδαρμό από γιατρό στα Επείγοντα νοσοκομείου!

11 Αυγούστου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 11 Αυγούστου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ανατρεπτική έρευνα, ένας καφές… μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας

sierafm by sierafm
10 Φεβρουαρίου 2021
in ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
ΚΑΦΕΣ
0
SHARES
8
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι άνθρωποι που πίνουν τουλάχιστον έναν καφέ την ημέρα (με καφεΐνη), έχουν μειωμένο κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας, σύμφωνα με νέα μεγάλη αμερικανική μελέτη, η οποία έρχεται να καταρρίψει την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι ο καφές οπωσδήποτε κάνει κακό στην καρδιά.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή Καρδιολογίας Ντέηβιντ Κάο της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Κολοράντο, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό καρδιολογικό περιοδικό «Circulation: Heart Failure», ανέλυσαν στοιχεία για περισσότερα από 21.000 άτομα.

Από την έρευνα, διαπιστώθηκε ότι όσοι ανέφεραν πως έπιναν έναν ή περισσότερους καφέδες την ημέρα είχαν μικρότερο κίνδυνο να διαγνωσθούν με καρδιακή ανεπάρκεια. Ο κίνδυνος σε βάθος δεκαετιών ήταν μειωμένος κατά 5% έως 12% για κάθε παραπάνω φλιτζάνι καφέ την ημέρα, σε σχέση με τη μη κατανάλωσή του.

Όπως εκτιμήθηκε, ο κίνδυνος καρδιακής ανεπάρκειας ήταν περίπου 30% χαμηλότερος για όσους έπιναν τουλάχιστον δύο καφέδες καθημερινά. Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση καφέ χωρίς καφεΐνη φαίνεται να έχει αντίθετο αποτέλεσμα, αυξάνοντας τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας.

«Η σχέση ανάμεσα στην καφεΐνη και στον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας μας εξέπληξε. Ο καφές και η καφεΐνη συχνά θεωρούνται από τον γενικό πληθυσμό ότι κάνουν κακό στην καρδιά, επειδή οι άνθρωποι τα συσχετίζουν με τους αυξημένους παλμούς, με την υπέρταση κ.ά.

Όμως, η σαφής σχέση ανάμεσα στην αυξημένη κατανάλωση καφέ και στη μείωση του κινδύνου για καρδιακή ανεπάρκεια έρχεται να αντιστρέψει τελείως αυτήν την αντίληψη», δήλωσε ο δρ Κάο.

«Παρ’ όλα αυτά, δεν υπάρχουν ακόμη -επαρκώς- σαφή στοιχεία που να οδηγούν στη σύσταση για αύξηση της κατανάλωσης καφέ, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος καρδιακής ανεπάρκειας, τουλάχιστον με την ίδια σαφήνεια και βεβαιότητα που υπάρχουν για τη διακοπή του καπνίσματος, την απώλεια βάρους ή τη σωματική άσκηση».

Οι ερευνητές επεσήμαναν ότι δημοφιλείς καφέδες, με πολλές θερμίδες λόγω προσθήκης ζάχαρης και λιπαρών γαλακτοκομικών προϊόντων, μπορεί να επιβαρύνουν την καρδιά. Επίσης, η καφεΐνη, παρά τα οφέλη της, μπορεί να γίνει επικίνδυνη σε μεγάλες ποσότητες. Επιπλέον, τα παιδιά πρέπει να αποφεύγουν την καφεΐνη και όσα ροφήματα την περιέχουν.

Άλλη πρόσφατη ιαπωνική έρευνα, με επικεφαλής τον καθηγητή Δημόσιας Υγείας Χιρογιάσου Ίσο του Πανεπιστημίου της Οσάκα, η οποία δημοσιεύθηκε στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό «Stroke» (Εγκεφαλικό), βρήκε ότι οι άνθρωποι που έχουν πάθει έμφραγμα ή εγκεφαλικό στο παρελθόν μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο νέου καρδιαγγειακού επεισοδίου και θανάτου εάν πίνουν πράσινο τσάι και καφέ καθημερινά.

Η μελέτη, που ανέλυσε στοιχεία για περισσότερους από 46.000 ανθρώπους από 40 έως 79 ετών, διαπίστωσε ότι όσοι είχαν ζήσει μετά από ένα πρώτο έμφραγμα και έπιναν έναν καφέ την ημέρα, είχαν περίπου 22% μικρότερο κίνδυνο θανάτου σε σχέση με όσους σπάνια έπιναν καφέ.

Οι άνθρωποι χωρίς ιστορικό εγκεφαλικού ή εμφράγματος που έπιναν έναν ή περισσότερους καφέδες ημερησίως, είχαν 14% μικρότερο κίνδυνο θανάτου, σε σχέση με όσους δεν έπιναν καθόλου καφέ.

Πηγή:dikaiologitika.gr

Tags: ΚΑΦΕΣ
Previous Post

Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα εμβολιασμού για τις ηλικίες 60-64

Next Post

Τα συμπτώματα της υπέρτασης συχνά συγχέονται με της εμμηνόπαυσης

Next Post
ηλικια, ομορφια

Τα συμπτώματα της υπέρτασης συχνά συγχέονται με της εμμηνόπαυσης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • 37 χρόνια «Ορθοδοξία και Παράδοση»…του Αρχιμανδρίτη
π. Ιωάννη Μπατσή
  • Πτολεμαΐδα: Δύο συλλήψεις για κλοπή
  • Δήμος Βοΐου: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Σιάτιστα κατά τις εορταστικές εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστου
  • Η ενημέρωση της Αστυνομίας για τη χθεσινή καταδίωξη και σύλληψη Ρομά που έκλεβαν καλώδια
  • Data Centers και ΑΠΕ στη Δυτική Μακεδονία: Αντικείμενο Πολιτικής ή αντικείμενο Ουσίας της μετάβασης… του Δημήτρη Καραθανάση

Πρόσφατα σχόλια

  1. Xris στο Δήμος Βοΐου: Τέσσερις νέες παιδικές χαρές σε Γαλατινή, Σιάτιστα, Εράτυρα και Τσοτύλι. Φωτογραφίες
  2. sierafm στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  3. Σιμος Μιμής στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  4. Το Μυστικό μιας Ποιοτικής Καθημερινότητας - SieraFM στο Αγχος και καθημερινότητα -Οι 12 αλλαγές που πρέπει να κάνετε στον τρόπο ζωής σας για να το μειώσετε
  5. Οι Καλύτερες Επενδύσεις Ξεκινούν από τις Σωστές Αποφάσεις - SieraFM στο Επένδυση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κοζάνη?
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr