• Latest
λιμανι πειραια

Blue Horizon: Απολογούνται οι 3 από τους 4 συλληφθέντες – Τι θα ισχυριστούν οι κατηγορούμενοι

10 Σεπτεμβρίου 2023
Πτολεμαΐδα: Πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Το κράνος δεν είναι επιλογή … είναι ανάγκη»

Πτολεμαΐδα: Πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Το κράνος δεν είναι επιλογή … είναι ανάγκη»

8 Αυγούστου 2025
Κοζάνη: Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον 55χρονο που δηλητηριάστηκε από μονοξείδιο του άνθρακα(βίντεο)

Πρωτοφανές περιστατικό στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης-Εφημερεύων ειδικός γιατρός φέρεται να αρνείται να εξετάσει γυναίκα-ασθενή αν και αυτό κρίθηκε αναγκαίο άμεσα από την παθολόγο-Εξετάζει και μήνυση ο σύζυγός της

8 Αυγούστου 2025
Δήμος Σερβίων: Υπογραφή σύμβασης για αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις στην Δ.Κ. Τρανοβάλτου

Ο Δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου για την απώλεια του Στάθη Χατζηιωαννίδη

8 Αυγούστου 2025
Ο Γιώργος Κασαπίδης στη σήραγγα Κλεισούρας

Ο Γιώργος Κασαπίδης στη σήραγγα Κλεισούρας

8 Αυγούστου 2025
Την Κυριακή, 18 Αυγούστου, στο Ύψωμα Αννίτσα, η Ετήσια Εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τους Γρεβενιώτες Πεσόντες κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο

Στις 17 Αυγούστου στο Ύψωμα Αννίτσα η ετήσια εκδήλωση τιμής και μνήμης για τους Γρεβενιώτες Πεσόντες κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο

8 Αυγούστου 2025
Δήμος Βοΐου: Πρόγραμμα Πολιτιστικών Εκδηλώσεων – Καλοκαίρι 2025

Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι – Κυριακή 10 Αυγούστου

8 Αυγούστου 2025
Δήμος Βοΐου: Πρόγραμμα Πολιτιστικών Εκδηλώσεων – Καλοκαίρι 2025

Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι – Σάββατο 09 Αυγούστου

8 Αυγούστου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Φτωχότερη η οικογένεια του Σπάρτακου. Καλό ταξίδι φίλε Χάρη

8 Αυγούστου 2025
ηλικιωμένοι

Μαζί στη ζωή, μαζί και στον θάνατο – Το φαινόμενο της «ραγισμένης καρδιάς» ισχύει και εξηγείται επιστημονικά

8 Αυγούστου 2025
Άγριος καυγάς οδηγού ταξί με ηλικιωμένο στην Κοζάνη-Μετά από έντονη λογομαχία ο ταξιτζής φέρεται να τον έσπρωξε-Τον παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ

Στιγμές τρόμου για 21χρονη φοιτήτρια: Την ξυλοκόπησε άγρια οδηγός ταξί

8 Αυγούστου 2025
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Ασυνήθιστη υπόθεση revenge porn: Πρώην σύζυγος και πεθερά του έστειλαν ταχυδρομικώς «ακατάλληλες» φωτογραφίες του

8 Αυγούστου 2025
Αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής: «Τα παιδιά δεν εξετάστηκαν ποτέ ιατροδικαστικά»

Ζευγάρι άρπαξε τσάντα με 2.000 ευρώ από τουαλέτα καταστήματος

8 Αυγούστου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 8 Αυγούστου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Blue Horizon: Απολογούνται οι 3 από τους 4 συλληφθέντες – Τι θα ισχυριστούν οι κατηγορούμενοι

sierafm by sierafm
10 Σεπτεμβρίου 2023
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
λιμανι πειραια
0
SHARES
65
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Στα δικαστήρια του Πειραιά βρίσκονται από το πρωί της Κυριακής (10/9/2023) οι τρεις από τους τέσσερις συλληφθέντες σχετικά με την υπόθεση του Blue Horizon.

Ενώπιον του ανακριτή βρίσκονται και σήμερα Κυριακή (10.9.2023) οι 3 από τους 4 συλληφθέντες για τη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη στο λιμάνι του Πειραιά, την ώρα που προσπαθούσε να επιβιβαστεί στο πλοίο Blue Horizon, μετά την προθεσμία που έλαβαν χθες.

Υπενθυμίζεται ότι στον ανακριτή πήγαν τα 3 από τα 4 μέλη του πληρώματος του Blue Horizon που συνελήφθησαν για τη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη, καθώς ο υποπλοίαρχος νοσηλεύεται λόγω προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει και πιθανότατα θα απολογηθεί στο νοσοκομείο.

Εις βάρος του υπάρχου που έσπρωξε τον 36χρονο στη θάλασσα ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία που τελέστηκε με ενδεχόμενο δόλο. Σε βάρος των δύο άλλων μελών του πληρώματος, του αξιωματικού φυλακής και του λοστρόμου ασκήθηκε ποινική δίωξη για συνέργεια στην ανθρωποκτονία που τελέστηκε με ενδεχόμενο δόλο, ενώ ο καπετάνιος του πλοίου κατηγορείται για επικίνδυνη παρέμβαση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αδίκημα επίσης που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος.

Πρόκειται για βαρύτατες κατηγορίες, οι οποίες τιμωρούνται μέχρι και με ισόβια κάθειρξη.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA, ο πλοίαρχος θα ισχυριστεί ότι έπραξε τα δέοντα ενώ τα άλλα δύο μέλη του πληρώματος θα ισχυριστούν ότι δεν φέρουν καμία ευθύνη.

Blue Horizon: Η δολοφονία του Αντώνη αποκάλυψε τις «γκρίζες ζώνες» στην ακτοπλοΐα

Τα ξημερώματα της Τρίτης προς την Τετάρτη νεκρική σιγή επικρατούσε στον Πειραιά. Χάρη στα βίντεο που κατέγραψαν οι επιβάτες, κανείς δεν μπορούσε να κλείσει τα μάτια του στην αλήθεια, ότι δηλαδή άμεσα δύο και έμμεσα ακόμα δύο μέλη και στελέχη του πληρώματος του πλοίου «Blue Horizon» είχαν οδηγήσει στον θάνατο έναν επιβάτη, τον Αντώνη Καργιώτη, τον οποίο, αφού τον έσπρωξαν και έπεσε από την μπουκαπόρτα του πλοίου, τον εγκατέλειψαν και τον άφησαν να πνιγεί μέσα στη δίνη των απόνερων του πλοίου, το οποίο αναχώρησε κανονικά για το δρομολόγιό του.

Η κοινότητα της θάλασσας σοκαρίστηκε και κοίταξε τον εαυτό της στον καθρέφτη, για τις ευθύνες, τις παραλείψεις, τα «αυτονόητα» που ξεχάστηκαν. Παρά τις σημαντικές αυξήσεις στα λειτουργικά κόστη της ακτοπλοΐας, η σταθερή αύξηση των επιβατών και η επιστροφή στην «τουριστική» κανονικότητα θα έδιναν κανονικά το σινιάλο ότι η ελληνική ακτοπλοΐα βαδίζει σε μια καλή χρονιά. Και μπορεί τα επιμέρους οικονομικά στοιχεία να είναι σχετικά καλά, ωστόσο το κυρίαρχο αίσθημα εμπειρίας των επιβατών κάνει λόγο για μια κακή χρονιά, που έρχεται να επιβεβαιωθεί με τον χειρότερο τρόπο από την εν ψυχρώ δολοφονία ενός επιβάτη.

Υποστελέχωση στο Λιμενικό

Η σύγχυση που υπάρχει την ώρα της αναχώρησης και του κατάπλου των πλοίων μεταξύ των ανδρών του Λιμενικού Σώματος και των στελεχών των ακτοπλοϊκών εταιριών είναι μεγάλη. Συνήθως οι επιβάτες ακούν ένα δυνατό σφύριγμα και υποδείξεις για το πού πρέπει να περιμένουν και να σταθούν για την επιβίβασή τους χωρίς να ξεχωρίζει κανείς από κανέναν. Τίποτα από όσα συμβαίνουν μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα για την επιβίβαση και την αποβίβαση σε ένα πλοίο δεν είναι αυτονόητο, παρόλο που η ελληνική νομοθεσία έχει προβλέψει αναλυτικά το ποιος είναι υπεύθυνος για τι. Η υποστελέχωση όμως νευραλγικών λιμεναρχείων, οι διπλοβάρδιες και τριπλοβάρδιες τους μήνες αιχμής του καλοκαιριού δημιουργούν μεγάλες ελλείψεις στους ελέγχους που πρέπει να γίνονται στα πλοία, στην παρακολούθηση της τήρησης της νομοθεσίας, με τα στελέχη να εξαντλούνται περισσότερο στα μέτρα τάξης -τα οποία είναι απαραίτητα για να λειτουργούν τα ελληνικά λιμάνια με τις πολύ κακές υποδομές με ασφάλεια-, ωστόσο χάνεται ο πιο ουσιαστικός ελεγκτικός ρόλος τους.

Είναι χαρακτηριστικό πως το μεγαλύτερο και σημαντικότερο λιμεναρχείο της χώρας, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, έχει περίπου 80 κενές οργανικές θέσεις. Από τα 414 άτομα που θα έπρεπε να υπηρετούν, στη θέση τους βρίσκονται μόνο 330. Και αν τα νούμερα φαντάζουν υπερβολικά, αρκεί κανείς για να καταλάβει πόσο σημαντική είναι η παρουσία του κάθε λιμενικού σε όλες τις διαδικασίες που ορίζει ο νόμος είναι η απουσία του λιμενικού από τον καταπέλτη του «Blue Horizon» τη στιγμή που πνιγόταν ο Αντώνης. Και, φυσικά, το Λιμενικό, εκτός από υπεύθυνο για τον έλεγχο της τήρησης της φόρτωσης, είναι υπεύθυνο και για τον έλεγχο των σωστικών μέσων ενός πλοίου, την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας, καθώς οι συνεχόμενες βάρδιες και οι πολλές ώρες υπερωριών θέτουν ως αντικειμενικά επικίνδυνα τα στελέχη της ακτοπλοΐας, που σε μια κρίσιμη στιγμή δεν θα μπορούν να καθοδηγήσουν και να φροντίσουν για την ασφάλεια των επιβατών, όπως και για τον αριθμό των επιβατών σε ένα πλοίο, αν ένα πλοίο δηλαδή είναι υπεράριθμο, αν είναι με βάση τα συμφωνημένα η ώρα άφιξης και αναχώρησης και αν το πλοίο δεν «κλέβει» στην ταχύτητά του και αν τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας.

Ελλειμμα σε κανόνες ασφαλείας

Πολλά είναι τα παράπονα και οι καταγγελίες τη φετινή χρονιά για τις συνθήκες που επικράτησαν στα πλοία των εταιριών του κλάδου. Οι σημαντικές καθυστερήσεις στις ώρες αποβίβασης, οι αλλαγές των πλοίων την τελευταία στιγμή με διαφορετικά όμως χαρακτηριστικά, οι εξαντλημένοι εργαζόμενοι λόγω δυσκολιών στην ανεύρεση προσωπικού, οι ιδιαίτερα ακριβοί ναύλοι χωρίς τις αντίστοιχες στοιχειώδεις παροχές έκαναν σε πολλές περιπτώσεις το ταξίδι στους αγαπημένους προορισμούς να μοιάζει με οδύσσεια.

Δεν έλειψαν όμως και οι παραλείψεις σε θέματα ασφάλειας μόνο και μόνο για να μπορέσουν, κυρίως τις 40 ημέρες αυξημένης ακτοπλοϊκής κίνησης, να γίνονται όλα πολύ γρήγορα. Οπως οι ανοιχτές μπουκαπόρτες των πλοίων, που δεν κλείνουν πριν από την αναχώρηση των πλοίων και δεν μπαίνουν και τα ανάλογα πρόστιμα.

Είναι χαρακτηριστική η καταγγελία επιβάτιδας, που αρνήθηκε να επιβιβαστεί από τη Σύρο για τον Πειραιά όταν διαπίστωσε ότι δίπλα της στάθμευσε ένα φορτηγό με ένα «φορτίο, του οποίου το ύψος ήταν μεγαλύτερο από τη μεγαλύτερη πλευρά βάσης του φορτηγού», δηλαδή με τρομερά ασταθές και επικίνδυνο φορτίο. Στις πρώτες της διαμαρτυρίες είδε την άρνηση των λιμενικών να επιβάλουν κυρώσεις και χρειάστηκε να έρθει ανώτερος λιμενικός για να επιβεβαιώσει τον επικίνδυνο χαρακτήρα του φορτίου και, τελικά, να μην ταξιδέψει.

Και αν όλα αυτά φαίνονται πολλά για τα μεγάλα πλοία της ακτοπλοΐας, των μεγάλων εταιριών, το μεγαλύτερο πρόβλημα ασφαλείας φαίνεται πως καταγράφεται στα εκατοντάδες τουριστικά ημερόπλοια. Ενα υποστελεχωμένο λιμεναρχείο τουριστικού νησιού, με τον μεγάλο φόρτο εργασίας τους καλοκαιρινούς μήνες, τις τεράστιες ανάγκες σε συνδρομή μεταφοράς ασθενών, τα ατυχήματα σε σκάφη, τους πνιγμούς στη θάλασσα, σίγουρα δεν προλαβαίνει να διενεργεί και τους αντίστοιχους ελέγχους στα δεκάδες τουριστικά πλοιάρια που δραστηριοποιούνται στα νησιά. Ετσι, παρατηρείται μεγάλη χαλαρότητα στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας, όπως στη Σαντορίνη, στη Λευκάδα, στη Νάξο και τη Ζάκυνθο, που εκτελούν ημερήσιες κρουαζιέρες χωρίς να τηρούνται οι κανόνες, δεν υπάρχει ηλεκτρονικό εισιτήριο, οπότε πολύ δύσκολα εντοπίζεται αν είναι υπεράριθμο τις ημέρες αιχμής.

Τα περισσότερα μεγάλης κλίμακας ναυτικά ατυχήματα και δυστυχήματα έχουν ξεκινήσει έπειτα από πρόκληση φωτιάς. «Norman Atlantic», «Ελ. Βενιζέλος» και «Euroferry Olympia» είναι μερικά ονόματα πλοίων που έχουν συνδυαστεί με μεγάλα ναυτικά ατυχήματα. Ειδικά στο τελευταίο είναι χαρακτηριστικό πως όλοι οι νεκροί εντοπίστηκαν στο γκαράζ του πλοίου, ενώ αποτελεί έναν από τους βασικότερους κανόνες ασφαλείας η μη παραμονή κανενός επιβάτη εκεί.

«Γερασμένα» πλοία

Σύμφωνα με ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα, η σημερινή κατάσταση της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς μπορεί επί της ουσίας να χαρακτηριστεί ως άκρως ανησυχητική, καθώς τα τελευταία χρόνια, και ειδικά την τελευταία πενταετία, τα συσσωρευμένα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα είναι τέτοια που όχι μόνο δεν επιτρέπουν την ανανέωση του στόλου, η οποία είναι επιτακτική όσο ποτέ, αλλά καθιστούν οριακή και την επιβίωση των εταιριών λόγω των διαδοχικών οικονομικών, γεωπολιτικών και υγειονομικών αναταράξεων, εξηγεί η μελέτη.

Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, οι αριθμοί τόσο του περιθωρίου EΒITDA (τα κέρδη μιας εταιρίας προ τόκων, φόρων) όσο και των εσόδων ανά εισιτήριο βαίνουν μειούμενοι. Χαρακτηριστικά, το περιθώριο EΒITDA μεταξύ των ετών 2018 και 2022 κυμαίνεται σταθερά στο 10%. Ωστόσο, για να μπορεί μια εταιρία να είναι σε θέση να προβεί σε επενδυτικό πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου θα πρέπει το περιθώριο EΒITDA να κυμαίνεται στα επίπεδα του 25% κατ’ ελάχιστον. Δεδομένου ότι το 86% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα είναι άνω των 20 ετών, το έργο της ανανέωσης φαντάζει τιτάνιο. Στην παρούσα φάση της παγκόσμιας ακτοπλοΐας η ανανέωση του στόλου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσω νεόκτιστων πλοίων και σε κάθε περίπτωση όχι με μεταχειρισμένα πλοία παλαιάς τεχνολογίας. Ωστόσο, υπάρχει η ανάγκη κάλυψης των περιβαλλοντικών στόχων, η οποία μπορεί να γίνει μέσω της ανανέωσης του ακτοπλοϊκού στόλου.

Σε εξέλιξη η εισαγγελική έρευνα

Σε εξέλιξη βρίσκεται από την Εισαγγελία Πειραιά η απόδοση των ευθυνών για τη δολοφονία του Αντώνη. Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί τέσσερα μέλη του πληρώματος, ο ύπαρχος, ο οποίος φαίνεται και στο βίντεο ότι σπρώχνει επανειλημμένα τον Αντώνη μέχρι που πέφτει από τον καταπέλτη του πλοίου, ένας λοστρόμος, ο αξιωματικός καταστρώματος και ο πλοίαρχος. Παράλληλα η Εισαγγελία διερευνά και τις ευθύνες του Λιμενικού Σώματος, κυρίως, με την απουσία του λιμενικού από το πόστο του, δηλαδή την παραμονή του κοντά στους καταπέλτες μέχρι να φύγει το πλοίο.

Με εντολή του υπουργού Ναυτιλίας, διεξήχθη ΕΔΕ, η οποία μέσα σε μία μέρα συμπέρανε ότι υπάρχουν ευθύνες σε τέσσερα στελέχη του κεντρικού Λιμεναρχείου, τον διοικητή του Α’ Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, τον βοηθό αξιωματικού φυλακής, τον οδηγό υπηρεσίας και τον υπαξιωματικό που είχε βάρδια και υποτίμησε το περιστατικό και ενώ θα έπρεπε να είναι στον καταπέλτη του «Blue Horizon», ήταν στα εκδοτήρια, καθώς, όπως υποστήριξε, είχε ξεσπάσει καβγάς. Εκτός του πειθαρχικού ελέγχου, στον διοικητή του Α’ Λιμενικού Τμήματος, ο υπουργός Ναυτιλίας ζήτησε την απομάκρυνσή του, όπως και την απομάκρυνση του κεντρικού λιμενάρχη Πειραιά -χωρίς να αναφέρεται στην ΕΔΕ-, ενώ έδωσε εντολή για επιστροφή αποσπασμένων στελεχών του Λιμενικού στο υποστελεχωμένο Κεντρικό Λιμεναρχείο.

Πηγή: eleftherostypos.gr

Tags: αντωνηςλιμανι πειραια
Previous Post

Παραμένει κομμένη στα δύο η χώρα λόγω της κακοκαιρίας Daniel – Δωρεάν η διέλευση από τα διόδια μέχρι τη Δευτέρα

Next Post

Ο γαμπρός το έσκασε την ημέρα του γάμου και η νύφη παντρεύτηκε τον πεθερό

Next Post
ΓΑΜΟΣ

Ο γαμπρός το έσκασε την ημέρα του γάμου και η νύφη παντρεύτηκε τον πεθερό

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Πτολεμαΐδα: Πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Το κράνος δεν είναι επιλογή … είναι ανάγκη»
  • Πρωτοφανές περιστατικό στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης-Εφημερεύων ειδικός γιατρός φέρεται να αρνείται να εξετάσει γυναίκα-ασθενή αν και αυτό κρίθηκε αναγκαίο άμεσα από την παθολόγο-Εξετάζει και μήνυση ο σύζυγός της
  • Ο Δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου για την απώλεια του Στάθη Χατζηιωαννίδη
  • Ο Γιώργος Κασαπίδης στη σήραγγα Κλεισούρας
  • Στις 17 Αυγούστου στο Ύψωμα Αννίτσα η ετήσια εκδήλωση τιμής και μνήμης για τους Γρεβενιώτες Πεσόντες κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο

Πρόσφατα σχόλια

  1. Χρυσα στο Αυγερινός: Έξω οι παιδεραστές από το χωριό, έγραψαν κάτοικοι. Η επιστολή της κοπέλας που βιάστηκε πριν 15 χρόνια!!
  2. Ευδοκία στο Αυγερινός: Έξω οι παιδεραστές από το χωριό, έγραψαν κάτοικοι. Η επιστολή της κοπέλας που βιάστηκε πριν 15 χρόνια!!
  3. Θανος στο Σε εξέλιξη το πανελλήνιο πρωτάθλημα Αγωνιστικού αλεξίπτωτου πλαγιάς σε Σιάτιστα και Γαλατινή. Βίντεο
  4. Θανατηφόρο τροχαίο κοντά στο Βογατσικό Καστοριάς – NEA KASTORIAS στο Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς
  5. Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς - kastoria365 - καστορια 365 στο Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr