• Latest
λιμανι πειραια

Blue Horizon: Απολογούνται οι 3 από τους 4 συλληφθέντες – Τι θα ισχυριστούν οι κατηγορούμενοι

10 Σεπτεμβρίου 2023
ΓΑΜΟΣ, ΝΥΦΗ

Γαμπρός το έσκασε από τη γαμήλια δεξίωση – Εγκατέλειψε τη νύφη για την ξαδέλφη της λίγα λεπτά μετά την τελετή

1 Ιουνίου 2025
ασθενοφορο

50χρονος με τζιπ μπέρδεψε το γκάζι με το φρένο και καρφώθηκε σε φούρνο σκοτώνοντας βρετανίδα τουρίστρια

1 Ιουνίου 2025
Κινητοποίηση του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Κοζάνης για αλληλεγγύη στον λαό της Παλαιστίνης

Κινητοποίηση του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Κοζάνης για αλληλεγγύη στον λαό της Παλαιστίνης

31 Μαΐου 2025
Νίκος Παπαθανάσης

Νέο και σημαντικό πρόγραμμα ενίσχυσης 1000 πολύ μικρών επιχειρήσεων στη Δυτική Μακεδονία ανακοίνωσε ο αν. υπουργός Οικονομίας Ν. Παπαθανάσης – Με 70% επιδότηση – Πότε θα ξεκινήσει – Βίντεο

31 Μαΐου 2025
Σε Αιανή και Λευκοπηγή οι συνοδοί των αντιπροσώπων τψν Επιμελητηρίων

Σε Αιανή και Λευκοπηγή οι συνοδοί των αντιπροσώπων τψν Επιμελητηρίων

31 Μαΐου 2025
Αγροβόιο: Οι νέες τεχνολογίες με τη χρήση Drone παρουσιάστηκαν με επιτυχία. Βίντεο και φωτογραφίες

Αγροβόιο: Οι νέες τεχνολογίες με τη χρήση Drone παρουσιάστηκαν με επιτυχία. Βίντεο και φωτογραφίες

31 Μαΐου 2025
Με βραβεύσεις έκλεισε η πρώτη ημέρα της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος το βράδυ της Παρασκευής 30 Μαΐου στα Πετρανά Κοζάνης

Με βραβεύσεις έκλεισε η πρώτη ημέρα της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος το βράδυ της Παρασκευής 30 Μαΐου στα Πετρανά Κοζάνης

31 Μαΐου 2025
Κοζάνη – Γενική Συνέλευση Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος – Πρόγραμμα Συνοδών Παρασκευή 30 Μαΐου

Κοζάνη – Γενική Συνέλευση Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος – Πρόγραμμα Συνοδών Παρασκευή 30 Μαΐου

31 Μαΐου 2025
Καστοριά: Έψαχνε παράνομα για λίρες και αρχαία

Καστοριά: Έψαχνε παράνομα για λίρες και αρχαία

31 Μαΐου 2025
Ομιλία του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κοζάνης κ. Γιάννη Μητλιάγκα στην Γενική Συνέλευση της διοίκησης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ): Η Ελλάδα μπορεί να αλλάξει και θα αλλάξει από τα Επιμελητήριά της»

Ομιλία του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κοζάνης κ. Γιάννη Μητλιάγκα στην Γενική Συνέλευση της διοίκησης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ): Η Ελλάδα μπορεί να αλλάξει και θα αλλάξει από τα Επιμελητήριά της»

31 Μαΐου 2025
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος σε περιοχές του Δήμου Βοΐου

31 Μαΐου 2025
ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ

Κέντρο Υγείας Σιάτιστας: Οι επισκέπτες γιατροί για τον Ιούνιο 2025

31 Μαΐου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Κυριακή, 1 Ιουνίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Blue Horizon: Απολογούνται οι 3 από τους 4 συλληφθέντες – Τι θα ισχυριστούν οι κατηγορούμενοι

sierafm by sierafm
10 Σεπτεμβρίου 2023
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
λιμανι πειραια
0
SHARES
65
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Στα δικαστήρια του Πειραιά βρίσκονται από το πρωί της Κυριακής (10/9/2023) οι τρεις από τους τέσσερις συλληφθέντες σχετικά με την υπόθεση του Blue Horizon.

Ενώπιον του ανακριτή βρίσκονται και σήμερα Κυριακή (10.9.2023) οι 3 από τους 4 συλληφθέντες για τη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη στο λιμάνι του Πειραιά, την ώρα που προσπαθούσε να επιβιβαστεί στο πλοίο Blue Horizon, μετά την προθεσμία που έλαβαν χθες.

Υπενθυμίζεται ότι στον ανακριτή πήγαν τα 3 από τα 4 μέλη του πληρώματος του Blue Horizon που συνελήφθησαν για τη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη, καθώς ο υποπλοίαρχος νοσηλεύεται λόγω προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει και πιθανότατα θα απολογηθεί στο νοσοκομείο.

Εις βάρος του υπάρχου που έσπρωξε τον 36χρονο στη θάλασσα ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία που τελέστηκε με ενδεχόμενο δόλο. Σε βάρος των δύο άλλων μελών του πληρώματος, του αξιωματικού φυλακής και του λοστρόμου ασκήθηκε ποινική δίωξη για συνέργεια στην ανθρωποκτονία που τελέστηκε με ενδεχόμενο δόλο, ενώ ο καπετάνιος του πλοίου κατηγορείται για επικίνδυνη παρέμβαση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αδίκημα επίσης που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος.

Πρόκειται για βαρύτατες κατηγορίες, οι οποίες τιμωρούνται μέχρι και με ισόβια κάθειρξη.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA, ο πλοίαρχος θα ισχυριστεί ότι έπραξε τα δέοντα ενώ τα άλλα δύο μέλη του πληρώματος θα ισχυριστούν ότι δεν φέρουν καμία ευθύνη.

Blue Horizon: Η δολοφονία του Αντώνη αποκάλυψε τις «γκρίζες ζώνες» στην ακτοπλοΐα

Τα ξημερώματα της Τρίτης προς την Τετάρτη νεκρική σιγή επικρατούσε στον Πειραιά. Χάρη στα βίντεο που κατέγραψαν οι επιβάτες, κανείς δεν μπορούσε να κλείσει τα μάτια του στην αλήθεια, ότι δηλαδή άμεσα δύο και έμμεσα ακόμα δύο μέλη και στελέχη του πληρώματος του πλοίου «Blue Horizon» είχαν οδηγήσει στον θάνατο έναν επιβάτη, τον Αντώνη Καργιώτη, τον οποίο, αφού τον έσπρωξαν και έπεσε από την μπουκαπόρτα του πλοίου, τον εγκατέλειψαν και τον άφησαν να πνιγεί μέσα στη δίνη των απόνερων του πλοίου, το οποίο αναχώρησε κανονικά για το δρομολόγιό του.

Η κοινότητα της θάλασσας σοκαρίστηκε και κοίταξε τον εαυτό της στον καθρέφτη, για τις ευθύνες, τις παραλείψεις, τα «αυτονόητα» που ξεχάστηκαν. Παρά τις σημαντικές αυξήσεις στα λειτουργικά κόστη της ακτοπλοΐας, η σταθερή αύξηση των επιβατών και η επιστροφή στην «τουριστική» κανονικότητα θα έδιναν κανονικά το σινιάλο ότι η ελληνική ακτοπλοΐα βαδίζει σε μια καλή χρονιά. Και μπορεί τα επιμέρους οικονομικά στοιχεία να είναι σχετικά καλά, ωστόσο το κυρίαρχο αίσθημα εμπειρίας των επιβατών κάνει λόγο για μια κακή χρονιά, που έρχεται να επιβεβαιωθεί με τον χειρότερο τρόπο από την εν ψυχρώ δολοφονία ενός επιβάτη.

Υποστελέχωση στο Λιμενικό

Η σύγχυση που υπάρχει την ώρα της αναχώρησης και του κατάπλου των πλοίων μεταξύ των ανδρών του Λιμενικού Σώματος και των στελεχών των ακτοπλοϊκών εταιριών είναι μεγάλη. Συνήθως οι επιβάτες ακούν ένα δυνατό σφύριγμα και υποδείξεις για το πού πρέπει να περιμένουν και να σταθούν για την επιβίβασή τους χωρίς να ξεχωρίζει κανείς από κανέναν. Τίποτα από όσα συμβαίνουν μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα για την επιβίβαση και την αποβίβαση σε ένα πλοίο δεν είναι αυτονόητο, παρόλο που η ελληνική νομοθεσία έχει προβλέψει αναλυτικά το ποιος είναι υπεύθυνος για τι. Η υποστελέχωση όμως νευραλγικών λιμεναρχείων, οι διπλοβάρδιες και τριπλοβάρδιες τους μήνες αιχμής του καλοκαιριού δημιουργούν μεγάλες ελλείψεις στους ελέγχους που πρέπει να γίνονται στα πλοία, στην παρακολούθηση της τήρησης της νομοθεσίας, με τα στελέχη να εξαντλούνται περισσότερο στα μέτρα τάξης -τα οποία είναι απαραίτητα για να λειτουργούν τα ελληνικά λιμάνια με τις πολύ κακές υποδομές με ασφάλεια-, ωστόσο χάνεται ο πιο ουσιαστικός ελεγκτικός ρόλος τους.

Είναι χαρακτηριστικό πως το μεγαλύτερο και σημαντικότερο λιμεναρχείο της χώρας, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, έχει περίπου 80 κενές οργανικές θέσεις. Από τα 414 άτομα που θα έπρεπε να υπηρετούν, στη θέση τους βρίσκονται μόνο 330. Και αν τα νούμερα φαντάζουν υπερβολικά, αρκεί κανείς για να καταλάβει πόσο σημαντική είναι η παρουσία του κάθε λιμενικού σε όλες τις διαδικασίες που ορίζει ο νόμος είναι η απουσία του λιμενικού από τον καταπέλτη του «Blue Horizon» τη στιγμή που πνιγόταν ο Αντώνης. Και, φυσικά, το Λιμενικό, εκτός από υπεύθυνο για τον έλεγχο της τήρησης της φόρτωσης, είναι υπεύθυνο και για τον έλεγχο των σωστικών μέσων ενός πλοίου, την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας, καθώς οι συνεχόμενες βάρδιες και οι πολλές ώρες υπερωριών θέτουν ως αντικειμενικά επικίνδυνα τα στελέχη της ακτοπλοΐας, που σε μια κρίσιμη στιγμή δεν θα μπορούν να καθοδηγήσουν και να φροντίσουν για την ασφάλεια των επιβατών, όπως και για τον αριθμό των επιβατών σε ένα πλοίο, αν ένα πλοίο δηλαδή είναι υπεράριθμο, αν είναι με βάση τα συμφωνημένα η ώρα άφιξης και αναχώρησης και αν το πλοίο δεν «κλέβει» στην ταχύτητά του και αν τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας.

Ελλειμμα σε κανόνες ασφαλείας

Πολλά είναι τα παράπονα και οι καταγγελίες τη φετινή χρονιά για τις συνθήκες που επικράτησαν στα πλοία των εταιριών του κλάδου. Οι σημαντικές καθυστερήσεις στις ώρες αποβίβασης, οι αλλαγές των πλοίων την τελευταία στιγμή με διαφορετικά όμως χαρακτηριστικά, οι εξαντλημένοι εργαζόμενοι λόγω δυσκολιών στην ανεύρεση προσωπικού, οι ιδιαίτερα ακριβοί ναύλοι χωρίς τις αντίστοιχες στοιχειώδεις παροχές έκαναν σε πολλές περιπτώσεις το ταξίδι στους αγαπημένους προορισμούς να μοιάζει με οδύσσεια.

Δεν έλειψαν όμως και οι παραλείψεις σε θέματα ασφάλειας μόνο και μόνο για να μπορέσουν, κυρίως τις 40 ημέρες αυξημένης ακτοπλοϊκής κίνησης, να γίνονται όλα πολύ γρήγορα. Οπως οι ανοιχτές μπουκαπόρτες των πλοίων, που δεν κλείνουν πριν από την αναχώρηση των πλοίων και δεν μπαίνουν και τα ανάλογα πρόστιμα.

Είναι χαρακτηριστική η καταγγελία επιβάτιδας, που αρνήθηκε να επιβιβαστεί από τη Σύρο για τον Πειραιά όταν διαπίστωσε ότι δίπλα της στάθμευσε ένα φορτηγό με ένα «φορτίο, του οποίου το ύψος ήταν μεγαλύτερο από τη μεγαλύτερη πλευρά βάσης του φορτηγού», δηλαδή με τρομερά ασταθές και επικίνδυνο φορτίο. Στις πρώτες της διαμαρτυρίες είδε την άρνηση των λιμενικών να επιβάλουν κυρώσεις και χρειάστηκε να έρθει ανώτερος λιμενικός για να επιβεβαιώσει τον επικίνδυνο χαρακτήρα του φορτίου και, τελικά, να μην ταξιδέψει.

Και αν όλα αυτά φαίνονται πολλά για τα μεγάλα πλοία της ακτοπλοΐας, των μεγάλων εταιριών, το μεγαλύτερο πρόβλημα ασφαλείας φαίνεται πως καταγράφεται στα εκατοντάδες τουριστικά ημερόπλοια. Ενα υποστελεχωμένο λιμεναρχείο τουριστικού νησιού, με τον μεγάλο φόρτο εργασίας τους καλοκαιρινούς μήνες, τις τεράστιες ανάγκες σε συνδρομή μεταφοράς ασθενών, τα ατυχήματα σε σκάφη, τους πνιγμούς στη θάλασσα, σίγουρα δεν προλαβαίνει να διενεργεί και τους αντίστοιχους ελέγχους στα δεκάδες τουριστικά πλοιάρια που δραστηριοποιούνται στα νησιά. Ετσι, παρατηρείται μεγάλη χαλαρότητα στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας, όπως στη Σαντορίνη, στη Λευκάδα, στη Νάξο και τη Ζάκυνθο, που εκτελούν ημερήσιες κρουαζιέρες χωρίς να τηρούνται οι κανόνες, δεν υπάρχει ηλεκτρονικό εισιτήριο, οπότε πολύ δύσκολα εντοπίζεται αν είναι υπεράριθμο τις ημέρες αιχμής.

Τα περισσότερα μεγάλης κλίμακας ναυτικά ατυχήματα και δυστυχήματα έχουν ξεκινήσει έπειτα από πρόκληση φωτιάς. «Norman Atlantic», «Ελ. Βενιζέλος» και «Euroferry Olympia» είναι μερικά ονόματα πλοίων που έχουν συνδυαστεί με μεγάλα ναυτικά ατυχήματα. Ειδικά στο τελευταίο είναι χαρακτηριστικό πως όλοι οι νεκροί εντοπίστηκαν στο γκαράζ του πλοίου, ενώ αποτελεί έναν από τους βασικότερους κανόνες ασφαλείας η μη παραμονή κανενός επιβάτη εκεί.

«Γερασμένα» πλοία

Σύμφωνα με ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα, η σημερινή κατάσταση της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς μπορεί επί της ουσίας να χαρακτηριστεί ως άκρως ανησυχητική, καθώς τα τελευταία χρόνια, και ειδικά την τελευταία πενταετία, τα συσσωρευμένα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα είναι τέτοια που όχι μόνο δεν επιτρέπουν την ανανέωση του στόλου, η οποία είναι επιτακτική όσο ποτέ, αλλά καθιστούν οριακή και την επιβίωση των εταιριών λόγω των διαδοχικών οικονομικών, γεωπολιτικών και υγειονομικών αναταράξεων, εξηγεί η μελέτη.

Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, οι αριθμοί τόσο του περιθωρίου EΒITDA (τα κέρδη μιας εταιρίας προ τόκων, φόρων) όσο και των εσόδων ανά εισιτήριο βαίνουν μειούμενοι. Χαρακτηριστικά, το περιθώριο EΒITDA μεταξύ των ετών 2018 και 2022 κυμαίνεται σταθερά στο 10%. Ωστόσο, για να μπορεί μια εταιρία να είναι σε θέση να προβεί σε επενδυτικό πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου θα πρέπει το περιθώριο EΒITDA να κυμαίνεται στα επίπεδα του 25% κατ’ ελάχιστον. Δεδομένου ότι το 86% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα είναι άνω των 20 ετών, το έργο της ανανέωσης φαντάζει τιτάνιο. Στην παρούσα φάση της παγκόσμιας ακτοπλοΐας η ανανέωση του στόλου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσω νεόκτιστων πλοίων και σε κάθε περίπτωση όχι με μεταχειρισμένα πλοία παλαιάς τεχνολογίας. Ωστόσο, υπάρχει η ανάγκη κάλυψης των περιβαλλοντικών στόχων, η οποία μπορεί να γίνει μέσω της ανανέωσης του ακτοπλοϊκού στόλου.

Σε εξέλιξη η εισαγγελική έρευνα

Σε εξέλιξη βρίσκεται από την Εισαγγελία Πειραιά η απόδοση των ευθυνών για τη δολοφονία του Αντώνη. Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί τέσσερα μέλη του πληρώματος, ο ύπαρχος, ο οποίος φαίνεται και στο βίντεο ότι σπρώχνει επανειλημμένα τον Αντώνη μέχρι που πέφτει από τον καταπέλτη του πλοίου, ένας λοστρόμος, ο αξιωματικός καταστρώματος και ο πλοίαρχος. Παράλληλα η Εισαγγελία διερευνά και τις ευθύνες του Λιμενικού Σώματος, κυρίως, με την απουσία του λιμενικού από το πόστο του, δηλαδή την παραμονή του κοντά στους καταπέλτες μέχρι να φύγει το πλοίο.

Με εντολή του υπουργού Ναυτιλίας, διεξήχθη ΕΔΕ, η οποία μέσα σε μία μέρα συμπέρανε ότι υπάρχουν ευθύνες σε τέσσερα στελέχη του κεντρικού Λιμεναρχείου, τον διοικητή του Α’ Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, τον βοηθό αξιωματικού φυλακής, τον οδηγό υπηρεσίας και τον υπαξιωματικό που είχε βάρδια και υποτίμησε το περιστατικό και ενώ θα έπρεπε να είναι στον καταπέλτη του «Blue Horizon», ήταν στα εκδοτήρια, καθώς, όπως υποστήριξε, είχε ξεσπάσει καβγάς. Εκτός του πειθαρχικού ελέγχου, στον διοικητή του Α’ Λιμενικού Τμήματος, ο υπουργός Ναυτιλίας ζήτησε την απομάκρυνσή του, όπως και την απομάκρυνση του κεντρικού λιμενάρχη Πειραιά -χωρίς να αναφέρεται στην ΕΔΕ-, ενώ έδωσε εντολή για επιστροφή αποσπασμένων στελεχών του Λιμενικού στο υποστελεχωμένο Κεντρικό Λιμεναρχείο.

Πηγή: eleftherostypos.gr

Tags: αντωνηςλιμανι πειραια
Previous Post

Παραμένει κομμένη στα δύο η χώρα λόγω της κακοκαιρίας Daniel – Δωρεάν η διέλευση από τα διόδια μέχρι τη Δευτέρα

Next Post

Ο γαμπρός το έσκασε την ημέρα του γάμου και η νύφη παντρεύτηκε τον πεθερό

Next Post
ΓΑΜΟΣ

Ο γαμπρός το έσκασε την ημέρα του γάμου και η νύφη παντρεύτηκε τον πεθερό

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FIESTA VOIO NEW (2)

Πρόσφατα άρθρα

  • Γαμπρός το έσκασε από τη γαμήλια δεξίωση – Εγκατέλειψε τη νύφη για την ξαδέλφη της λίγα λεπτά μετά την τελετή
  • 50χρονος με τζιπ μπέρδεψε το γκάζι με το φρένο και καρφώθηκε σε φούρνο σκοτώνοντας βρετανίδα τουρίστρια
  • Κινητοποίηση του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Κοζάνης για αλληλεγγύη στον λαό της Παλαιστίνης
  • Νέο και σημαντικό πρόγραμμα ενίσχυσης 1000 πολύ μικρών επιχειρήσεων στη Δυτική Μακεδονία ανακοίνωσε ο αν. υπουργός Οικονομίας Ν. Παπαθανάσης – Με 70% επιδότηση – Πότε θα ξεκινήσει – Βίντεο
  • Σε Αιανή και Λευκοπηγή οι συνοδοί των αντιπροσώπων τψν Επιμελητηρίων

Πρόσφατα σχόλια

  1. Σάκης στο Συνεδρίαση με ερώτηση για το κόστος συνδέσεων αερίου στη Γαλατινή. Βίντεο
  2. Βασιλω στο Προσλήψεις 3 ατόμων στο ΠΤΑ Δυτικής Μακεδονίας
  3. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ στο Ο Δήμος Κοζάνης απαγορεύει ποδήλατα, πατίνια & μπάλες στην κεντρική πλατεία
  4. Νικοςασπραδακης ετών 80 στο Μπαράζ Ανόδου: Ο Εορδαϊκός ξανά στη Γ’ Εθνική
  5. Σιάτιστα: Καίγεται σπίτι στην περιοχή του 3ου Δημοτικού Σχολείου – kastoria365 – καστορια 365 στο Σιάτιστα: Καίγεται σπίτι στην περιοχή του 3ου Δημοτικού Σχολείου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr