Δήμος Βοΐου: Πραγματοποιήθηκε το συνέδριο για την ευαισθητοποίηση των πολιτών για την περιβαλλοντική διαχείριση
Ο Δήμος Βοΐου πραγματοποίησε συνέδριο,την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023, στην αίθουσα εκδηλώσεων Τραμπάντζειου Γυμνασίου Σιάτιστας. Το συνέδριο αποτελεί μέρος των ...
















































