Ευχαριστήριο Δημάρχου Βοΐου προς το Κουκουλίδειο Ίδρυμα. by sierafm 10 Ιουνίου 2020 0 Ο Δήμος Βοΐου, ευχαριστεί θερμά, το Ίδρυμα Μιχαήλ και Αλεξάνδρας Κουκουλίδη για τη δωρεά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στο ...