Επιβολή προστίμου στις εκπρόθεσμες κοινές δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων (Ε1) των έγγαμων φορολογούμενων
Τρία νέα προγράμματα απασχόλησης από τον ΟΑΕΔ
Ρύθμιση οφειλών προς τα ασφαλιστικά ταμεία.
Επιασε φωτιά το σπίτι και τους… έσωσε ο σκύλος
Κάλεσμα της Επιτροπής  Αγώνα στην αυριανή κινητοποίηση
Φωνές για ανασχηματισμό στην κυβέρνηση -Ποιοι υπουργοί θα φύγουν
Σε ποιους δήμους εντοπίζονται τα κρούσματα που ανακοινώθηκαν από τον ΕΟΔΥ τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου για την Δυτική Μακεδονία
5.000 ευρώ στους επιχειρηματίες της εστίασης για την προμήθεια θερμαντικών σωμάτων
Σοκάρει ο πατέρας που βίαζε την κόρη του στην Κρήτη: Ήταν πάρα πολύ όμορφη, πάθαινα κάτι και τα έκανα όλα αυτά
ΕΚΤ: Μειώθηκε ο αριθμός των πλαστών χαρτονομισμάτων

Ανακουφιστείτε από τον πόνο στον αυχένα σε 8′



 

Ακολουθώντας μερικές απλές ασκήσεις

Αν είστε καθιστή μπροστά στον υπολογιστή ή οδηγείτε για πολλές ώρες, αν όταν σηκώνεστε το πρωί από το κρεβάτι έχετε έντονο πόνο στον αυχένα ή όταν πάτε να τεντωθείτε ακούτε περίεργους ήχους από το συγκεκριμένο σημείο, σημαίνει ότι όλη η έντασή σας έχει συσσωρευτεί εκεί. Σημαίνει, επίσης, ότι χρειάζεστε μασάζ, αλλά και κάποιες ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν.

Φυσικά, με την πρώτη ευκαιρία πρέπει να επισκεφτείτε ένα γιατρό και στη συνέχεια έναν φυσιοθεραπευτή ώστε να σας συμβουλεύσουν σχετικά.

Μέχρι τότε, μπορείτε να ακολουθήσετε το παρακάτω πρόγραμμα για να ανακουφιστείτε από τον πόνο στον αυχένα.

 

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.



Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms below to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.