Ανοσοποιητικό: 5 παράδοξοι τρόποι να το ενισχύσετε

Ανοσοποιητικό: 5 παράδοξοι τρόποι να το ενισχύσετε

Η εποχή της πτώσης της θερμοκρασίας και κατά συνέπεια του κρυολογήματος και της γρίπης έφτασε.

Είναι λοιπόν σημαντικό να κοιμάστε καλά, να τρώτε υγιεινά και να είστε σωματικά δραστήριοι για να διατηρείτε το ανοσοποιητικό σας στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Εκτός όμως από τις γνωστές πρακτικές, δείτε και κάποιες ανορθόδοξες μεθόδους που προτείνουν οι επιστήμονες για την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού:

Χαθείτε στο δάσος

Οι επιστήμονες στην Ιαπωνία έχουν αρχίσει να συνταγογραφούν τη «δασοθεραπεία» ως μέσο χαλάρωσης και ενίσχυσης της υγείας του ανοσοποιητικού μετά από μελέτη που διαπίστωσε ότι οι άνδρες που είχαν κάνει 6 ώρες πεζοπορία σε δάσος στη διάρκεια δύο ημερών είχαν υψηλότερα επίπεδα «φυσικών κυττάρων-δολοφόνων», τα οποία ενισχύουν την άμυνα και θωρακίζουν τον οργανισμό απέναντι στον καρκίνο. Η θετική επίδραση της πεζοπορίας διήρκεσε 30 ημέρες.

Επιλέξτε οποιαδήποτε δραστηριότητα σχετίζεται με τη φύση, όπως μία βόλτα στο πάρκο. Η επαφή με τη φύση είναι ένα φυσικό χαλαρωτικό που ανακουφίζει από το στρες και ενισχύει το ανοσοποιητικό σας.

 

Μάθετε ντραμς

Ερευνητές από κέντρο ευεξίας στην Πενσυλβάνια και μία Ιατρική Σχολή στην Καλιφόρνια διαπίστωσαν ότι οι ντράμερς των γκρουπς είχαν υψηλότερα επίπεδα κυττάρων που ενισχύουν το ανοσοποιητικό στο αίμα τους. Αν δεν έχετε ντραμς, μην ανησυχείτε: οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι μπορείτε να χτυπάτε και τις κατσαρόλες στην κουζίνα! Κάνουν δουλειά!

 

Κάντε συχνά σεξ

Ναι, μπορείτε να πείτε στο/στη σύντροφό σας ότι χρειάζεστε σεξ για λόγους υγείας. Το σεξ 1-2 φορές την εβδομάδα το λιγότερο, ενισχύει την παραγωγή ανοσοσφαιρίνης Α, ενός αντισώματος που καταπολεμά ιούς και βακτήρια κατά 30%. Βρείτε επίσης χρόνο για να απολαύσετε στον καναπέ σας μία κωμωδία. Το γέλιο αυξάνει την αποθήκευση αντισωμάτων στο σώμα σας.

 

Τρώτε τις κατάλληλες τροφές

Το κεφίρ έχει υποστεί ζύμωση με αποτέλεσμα να έχει πενταπλάσια προβιοτικά από το γιαούρτι, με αποτέλεσμα να καταπολεμά διάφορες ασθένειες. Είναι επίσης καλή πηγή ιωδίου, που βοηθά το τον θυρεοειδή σας αδένα να ρυθμίσει το ανοσοποιητικό σύστημα. Ιώδιο θα βρείτε επίσης στα αυγά, το γάλα και το ιωδιούχο επιτραπέζιο αλάτι.

 

Δοκιμάστε αιθέρια έλαια κάνναβης

Τα αιθέρια έλαια που περιέχει η κάνναβη ενισχύουν την ανοσία. Πλέον κυκλοφορούν στο εμπόριο μια σειρά προϊόντων με βάση την κάνναβη, όπως το γάλα κάνναβης. Αν δεν θέλετε να καταναλώσετε κάποιο προϊόν με βάση το συγκεκριμένο φυτό, μπορείτε να δοκιμάσετε δενδρολίβανο και θυμάρι που περιέχουν αντίστοιχα συστατικά.

Πηγή: prevention.com


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΟΜΟΡΦΙΑ

Άλλες ειδήσεις

Ο Ευεργέτης Νίκος Παπαγεωργίου στην ΕΡΤ3

Ο Νίκος Παπαγεωργίου μιλάει στην ΕΡΤ3 και στην εκπομπή «Ανθρώπων Πράξεις « Η εκπομπή θα μεταδοθεί το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου

Δήλωση της Ραχήλ Μακρή, για την άρνηση του Δημάρχου Κοζάνης έκδοσης ψηφίσματος για το Σκοπιανό»

Η άρνηση του «Συριζοοικολόγου» Δημάρχου Κοζάνης και της παράταξης του, να βγάλει ψήφισμα το Δ.Σ. Κοζάνης για το Σκοπιανό, αποδεικνύει

Η πρώτη εκτίμηση του Σάκη Αρναούτογλου για τον καιρό της Καθαράς Δευτέρας

Το βίντεο με την πρόβλεψη του μετεωρολόγου της ΕΡΤ για το τριήμερο. Πλησιάζει το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας και όπως

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.