• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

Αστοχίες και λάθη του νέου ΚΟΚ

18 Μαρτίου 2018
εργατικο κεντρο

Μήνυμα του Ε.Κ.Ν.Κ για την ημέρα των ατόμων με αναπηρία

1 Δεκεμβρίου 2025
Εκδήλωση με τίτλο «Πολιτισμός και Οικονομία – Η γέφυρα για το Forum 2026» στην Αιανή την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου

Εκδήλωση με τίτλο «Πολιτισμός και Οικονομία – Η γέφυρα για το Forum 2026» στην Αιανή την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου

1 Δεκεμβρίου 2025
«Μηδενική Ανοχή στη μη χρήση κράνους»: Πραγματοποιήθηκαν 461 τροχονομικοί έλεγχοι σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας

372 τροχονομικοί έλεγχοι για κράνος σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας

1 Δεκεμβρίου 2025
«ΙΣΕΣ ΦΩΝΕΣ» – Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

«ΙΣΕΣ ΦΩΝΕΣ» – Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

1 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Υπογραφή σύμβασης για την αναβάθμιση και συντήρηση αθλητικών υποδομών

Δήμος Κοζάνης: Υπογραφή σύμβασης για την αναβάθμιση και συντήρηση αθλητικών υποδομών

1 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Υπογραφή σύμβασης για τη συντήρηση πεζοδρομίων σε Κοίλα και Χαραυγή

Δήμος Κοζάνης: Υπογραφή σύμβασης για τη συντήρηση πεζοδρομίων σε Κοίλα και Χαραυγή

1 Δεκεμβρίου 2025
Λαϊκή

Δήμος Κοζάνης: Αλλαγή ημέρας λαϊκής στην Κοζάνη, λόγω του εορτασμού του Αγίου Νικολάου

1 Δεκεμβρίου 2025
Η έναρξη των γιορτών στα Σέρβια με τη φωταγώγηση του δέντρου

Η έναρξη των γιορτών στα Σέρβια με τη φωταγώγηση του δέντρου

1 Δεκεμβρίου 2025
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

Ποιοι και γιατί ανοίγουν ξανά τον φάκελο του Παντελίδη

1 Δεκεμβρίου 2025
IRIS, κινητο

IRIS: Υποχρεωτικό από σήμερα σε όλες τις επιχειρήσεις – Πώς θα γίνονται οι πληρωμές

1 Δεκεμβρίου 2025
Προσωπικός Αριθμός… από κούνια: Σκοπός να αποδίδεται από τη γέννηση – Ποια λάθη θα μπορείτε να διορθώσετε από 3 Ιουνίου

Προσωπικός Αριθμός: Ποιοι δεν μπορούν να εκδώσουν

1 Δεκεμβρίου 2025
χρημα

Πότε πληρώνεται η δεύτερη δόση για την επιστροφή ενοικίου

1 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Αστοχίες και λάθη του νέου ΚΟΚ

sierafm by sierafm
18 Μαρτίου 2018
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τις προηγούμενες μέρες συζητήθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο που έφερε η κυβέρνηση και το οποίο περιλαμβάνει εκτός των άλλων και αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Παρακολούθησα με μεγάλη προσοχή από το κανάλι της Βουλής τις συζητήσεις και τις τοποθετήσεις όσων παρίσταντο στη συζήτηση για το νομοσχέδιο. Άλλες τοποθετήσεις ήταν φανερό πως είχαν γίνει μετά από πολύ μελέτη και δουλειά, σε συνδυασμό με γνώση, ενώ κάποιες άλλες ήταν εκ του προχείρου. Αυτό το θέμα πονά όσο λίγα τη χώρα μας, δεν συγχωρεί προχειρότητες. Συνολικά το νομοσχέδιο έχει αρκετά θετικά αλλά και αρνητικά που το καθιστούν δύσκολο στην εφαρμογή όπως οι απαιτούμενες ΚΥΑ.

Ας δούμε τα κύρια σημεία στα οποία το νομοσχέδιο επιδέχεται βελτίωσης:

  Ποδηλάτες
Ο ποδηλάτης δεν είναι υποχρεωτικά πιστοποιημένος χρήστης του δρόμου. Δεν είναι υποχρεωμένος βάσει νόμου να γνωρίζει τα σήματα Οδικής Κυκλοφορίας και να έχει δίπλωμα. Επίσης μπορεί να είναι ανήλικος. Το ποδήλατο δε φέρει κρατική πινακίδα ταυτοποίησης. Επίσης ο ποδηλάτης ανά πάσα στιγμή κατεβαίνει από το ποδήλατο και γίνεται πεζός σπρώχνοντας το ποδήλατο οπότε παύουν να ισχύουν όλοι οι περιορισμοί γι’ αυτόν. Δεν μπορούν να επιβληθούν πρόστιμα και κανόνες όπως στις μοτοσυκλέτες όπως σχεδιάζεται στο νέο ΚΟΚ. Η κυκλοφορία αντίθετης ροής για τους ποδηλάτες εγκυμονεί πολλούς κινδύνους καθώς στη χώρα μας δεν υπάρχει τέτοια κουλτούρα. Προσωπικά δε θα έμπαινα ποτέ με ποδήλατο αντίθετα στο ρεύμα όσες διαγραμμίσεις κι αν υπήρχαν.

Πρόστιμα
Δεν μπορούν τα όργανα της τάξης να επιβάλουν πρόστιμο πάνω από 100 ευρώ σε οποιονδήποτε, δεδομένης της οικονομικής κατάστασης στη χώρα μας. Οι άντρες της Τροχαίας τονίζουν πως είναι αδύνατον να επιβληθούν πρόστιμα πάνω από 100 ευρώ όπως προβλέπεται για τις παραβάσεις μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας. Ο παραβάτης, φωνάζει απειλεί, διαμαρτύρεται εξευτελίζεται και τελικά το όργανο της τάξης τον λυπάται και δεν του επιβάλει το πρόστιμο. Έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσα τέτοια πρόστιμα θα επιβληθούν.

Εισοδηματικά κριτήρια
Τα πρόστιμα αναλόγως το εισόδημα ευτυχώς φαίνεται πως προς το παρόν τουλάχιστον θα μείνουν ανενεργά στο συρτάρι και στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε υπουργού. Το πρόστιμο συναρτήσει του εισοδήματος καταργεί τις βασικές συνταγματικές αρχές για ισονομία και ισοτιμία. Πέραν τούτου αφορά λιγότερους από 100.000 ανθρώπους στη χώρα μας ζήτημα αν από αυτούς έχουν δίπλωμα και οδηγούν οι μισοί. Στην πράξη ας υποθέσουμε ότι βεβαιώνεται μια υπέρβαση ορίου ταχύτητας με φωτογραφικό ραντάρ. Δηλώνεται ψευδώς ότι οδηγούσε ένας υπέργηρος με πενιχρό εισόδημα και το πρόστιμο μειώνεται αντί να αυξηθεί.

Κατάργηση έκπτωσης 50%
Η κατάργηση της δυνατότητας να πληρώσεις το μισό πρόστιμο μέσα σε 10 μέρες θα οδηγήσει στο να μην πληρώνει κανείς ποτέ. Δεδομένης της αδυναμίας του κράτους να εισπράξει γενικώς αλλά και ειδικώς το -50% ήταν ένας τρόπος να πληρώσουν κάποιοι. Είναι λάθος η κατάργησή του. Αν δεν υπάρχει μια χρονική πίεση σε συνδυασμό με όφελος δε θα πληρώνει κανείς.

Η ταχύτητα δεν είναι στις εξαιρέσεις
Αδιανόητο να μην είναι στις βασικές εξαιρέσεις (οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, συμμετοχή σε αυτοσχέδιους αγώνες, παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, παραβίαση stop, επίδειξη ικανότητας – ανταγωνισμού – εντυπωσιασμού, παράνομη προσπέραση) η ακατάλληλη ταχύτητα και να μειώνεται κατά 40% το πρόστιμο για υπέρβαση ταχύτητας ή πολύ χαμηλή ταχύτητα.

Αφαίρεση πικακίδων & διπλώματος
Η αφαίρεση πινακίδων και διπλώματος πρέπει να είναι οριστική και αμετάκλητη. Αφήνοντας στη διακριτική ευχέρεια του κάθε Διοικητή Τμήματος Τροχαίας τη δυνατότητα άμεσης επιστροφής δημιουργούνται πόλοι τοπικών διαπραγματεύσεων και πιέσεων. Δεν είναι αυτός ο ρόλος της Τροχαίας. Επιπλέον όταν αφαιρεθεί το δίπλωμα είναι επικίνδυνο ο παραβάτης να συνεχίσει να οδηγεί χωρίς δίπλωμα. Σε αυτή την περίπτωση είναι ανασφάλιστος και αυτό επιτείνει το υπάρχων πρόβλημα με τα ανασφάλιστα. Αν εμπλακεί σε ατύχημα με σοβαρό τραυματισμό τρίτου αυτό μπορεί να καταστρέψει τη ζωή του οικονομικά όπως και της οικογένειάς του.

Συνήθης απάτη
Επιπλέον ακολουθείται η εξής πρακτική από τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ: Δηλώνουν απώλεια του παλιού διπλώματος και βγάζουν νέο (σε μέγεθος κάρτας). Τους κατάσχουν το ένα, έχουν το άλλο (μεγάλο πρόβλημα ότι έχουν το ίδιο νούμερο τα δυο διπλώματα). Πρέπει τα πληρώματα των περιπολικών που διενεργούν τους επιτόπου ελέγχους, να έχουν στη διάθεσή τους ηλεκτρονική βάση δεδομένων που να τους ενημερώνει ότι το συγκεκριμένο δίπλωμα έχει αφαιρεθεί. Πρέπει να προβλέπονται αυστηρότατες ποινές σε υποτροπή π.χ.: Οδηγεί ενώ του έχει αφαιρεθεί το δίπλωμα, αφαίρεση για ένα χρόνο. Το ξανακάνει αφαίρεση για 2 χρόνια και ούτε ο καθεξής.

Πηγή:protothema.gr
Tags: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Previous Post

Ο Κοτζιάς έστειλε στα Σκόπια τις ελληνικές προτάσεις -Προκρίνεται το «Γκόρνα Ματσεντόνια»

Next Post

Πώς θα απαλλαγείς από τις αϋπνίες και το καθημερινό άγχος;

Next Post
ΤΣΑΙ

Πώς θα απαλλαγείς από τις αϋπνίες και το καθημερινό άγχος;

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Μήνυμα του Ε.Κ.Ν.Κ για την ημέρα των ατόμων με αναπηρία
  • Εκδήλωση με τίτλο «Πολιτισμός και Οικονομία – Η γέφυρα για το Forum 2026» στην Αιανή την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου
  • 372 τροχονομικοί έλεγχοι για κράνος σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας
  • «ΙΣΕΣ ΦΩΝΕΣ» – Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
  • Δήμος Κοζάνης: Υπογραφή σύμβασης για την αναβάθμιση και συντήρηση αθλητικών υποδομών

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr