Α. Αντωνούδης, πρόεδρος Εγνατίας Οδού Α.Ε: «Στόχος να μειωθούν οι χρεώσεις στα διόδια»

Α. Αντωνούδης, πρόεδρος Εγνατίας Οδού Α.Ε: «Στόχος να μειωθούν οι χρεώσεις στα διόδια»

Για την κατασκευή 42 νέων σταθμών διοδίων στον άξονα της Εγνατίας Οδού μίλησε στο ραδιόφωνο του Alpha 96,5 Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού Α.Ε.  Απόστολος Αντωνούδης.

Ξεκαθάρισε πως δεν πρέπει να υπάρχει «καμία ανησυχία για τον κόσμο» και πως στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να «μειωθούν οι χρεώσεις στα διόδια».

Αναλυτικότερα, επεσήμανε πως ο σχεδιασμός για τα πλευρικά διόδια είναι παλιός και πως «κάποιος ο οποίος διανύει τον αυτοκινητόδρομο δεν θα πληρώνει παραπάνω, θα πληρώνει τα ίδια με ό,τι πλήρωνε και σήμερα. Είναι πλευρικοί σταθμοί περισσότερο για να κάνουν πιο δίκαιο το σύστημα».

Τόνισε πως «ο σχεδιασμός είναι του ΤΑΙΠΕΔ και πως ο διαγωνισμός του υπουργείου έχει προχωρήσει, έχει περάσει στη δεύτερη φάση, έχει γίνει αξιολόγηση και σε 1-3 μήνες θα υπάρχει ο οριστικός ανάδοχος. Από Σεπτέμβριο θα αρχίσει να υλοποιείται το έργο των ηλεκτρονικών αναλογικών διοδίων με δίκαιες και πιο χαμηλές χρεώσεις».

Επιπρόσθετα, κατέστησε σαφές πως δεν θα υπάρχει καμία αλλαγή στην τσέπη του πολίτη και εξήγησε πως «όπου σε δύο σταθμούς διοδίων τοποθετείται και ένας άλλος, πέφτουν οι χρεώσεις στους δύο όμορους σταθμούς, άρα διατηρείται σταθερή η χρέωση». Διεμήνυσε επιπλέον πως στόχος του υπουργείου είναι «να μειωθούν οι χρεώσεις» και προς επίρρωση της άποψης του δήλωσε πως «τώρα έχουμε χρέωση 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο, είτε έχουμε πέντε σταθμούς, είτε 10, η χρέωση θα είναι ίδια.»

Σε ερώτηση αναφορικά με τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε η ΠΚΜ στο ΣτΕ κατά των διοδίων, ο κος Αντωνούδης απάντησε πως αυτό γίνεται αφενός γιατί «η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δεν θέλει να λειτουργήσει ο σταθμός διοδίων στο Ωραιόκαστρο, ο οποίος έχει κατασκευαστεί ήδη, αλλά παρόλα αυτά δεν λειτουργεί, είναι κάτι καινοφανές τελείως» και αφετέρου γιατί «για το 2019 υπήρχε πρόταση για αύξηση στις χρεώσεις από τρία σε πέντε λεπτά, εμείς είμαστε ενάντια σε αυτή την απόφαση που έτσι κι αλλιώς δεν εφαρμόστηκε».

Κλείνοντας, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην ενδεχόμενη μετακίνηση του σταθμού διοδίων των Μαλγάρων περίπου 2 χιλιόμετρα νοτιότερα, προκειμένου να μην υπάρχει δυνατότητα παράκαμψης όπως γίνεται σήμερα, και άρα να μην χρειάζονται και τα πλευρικά διόδια.

Χαρακτηριστικά ο Απόστολος Αντωνούδης υπογράμμισε πως «ο σταθμός των διοδίων των Μαλγάρων είναι από τους μεγαλύτερους σταθμούς στη χώρα, για να μετακινηθεί σε άλλο σημείο το κόστος υπερβαίνει τα 20 εκατομμύρια. Τα Μάλγαρα υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια, οι σταθμοί που θα κατασκευαστούν στα Μάλγαρα λειτουργούν αποτρεπτικά για την επιβάρυνση των αυτοκινητοδρόμων.

Όταν κάποιος θέλει να αποφύγει τα διόδια των Μαλγάρων, έμπαινε μέσα στα Μάλγαρα και έβγαινε κάπου στη Χαλάστρα ή πιο πέρα, άρα επιβάρυνε το επαρχιακό δίκτυο. Δεν έχει να φοβηθεί κάτι η τοπική κοινότητα. Να μεταφερθεί 2 χιλιόμετρα νοτιότερα, ο σταθμός των  Μαλγάρων μας ξεπερνά όμως, πέρα από το υψηλό κόστος, είναι ένα σχεδιασμός που είναι του ΤΑΙΠΕΔ. Υπερβαίνει την Εγνατία και το υπουργείο».

Επιμέλεια: Ηλίας Καραφουλίδης – http://www.alpha965.gr


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
διοδια

Άλλες ειδήσεις

Τι να αποφύγετε πριν από το σεξ

Το σεξ μπορεί να κρύβει κάποιες φορές δυσάρεστες εκπλήξεις εξαιτίας των επιλογών που έχουμε κάνει νωρίτερα και τις οποίες καλύτερο

Παρουσίαση του βιβλίου «Τερμινους» του Λευτέρη Παπαθανάση από την Εργατική Λέσχη Κοζάνης

  Η Εργατική Λέσχη Κοζάνης σας προσκαλεί στην παρουσίαση του βιβλίου «Τέρμινους» το Σάββατο 20/1 στις 18.00 στο Καφέ Λα

Το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας, η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας και η κυβερνητική δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη του Χάρη Κάτανα

Στην αγορά συνηθίζουμε να λέμε ότι δεν χρειάζονται ιδιαίτερες θεωρίες για να διαπιστώσεις μια κατάσταση όταν οι αριθμοί είναι ξεκάθαροι

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.