ZAG COPIER – Ο εξοπλισμός της επιχείρησής σου με ποιότητα και αξιοπιστία
Οι συναντήσεις του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργου Αμανατίδη στην Αθήνα
Το Επιμελητήριο Κοζάνης στη 10η επετειακή Serexpo
Νίκος Παπαγεωργίου
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»
Με οριακή ψηφοφορία (10-9) το νέο 1ο Δημοτικό Σερβίων θα στεγαστεί στο κτήριο του 1ου Δημοτικού – Ένταση και αντεγκλήσεις στο Δ.Σ. Σερβίων (Βίντεο)
Ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου
Αγιασμός και έναρξη χορευτικών τμημάτων στον Σύλλογο Βοϊωτών Κοζάνης
ΤΕΕ: Αίτημα για παράταση στις καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων για το κτηματολόγιο
Πρόσκληση για συμμετοχή σε όλα τα E-shop της Περιφερειακής Eνότητας Κοζάνης για Δωρεάν Διαφήμιση με Google Ads και Meta Αds
Κοζάνη: Εκδήλωση εγκαινίων του έργου «Ανάπλαση Πλατείας Λασσάνη και Περιξ Οδών»
Προσοχή στις απάτες τύπου Caller ID spoofing: Από πλαστές τηλεφωνικές κλήσεις μέχρι deepfake φωνές και βίντεο χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι

Για κακούργημα οι απάτες με τα 5ψηφια νούμερα – Πώς βρίσκουν τα θύματά τους

Στοπ στις τηλεφωνικές κλήσεις υψηλών χρεώσεων μέσω κινητών επιχειρεί να βάλει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Καθημερινή”, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) μετά και τις συστάσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή τρέχει να φέρει έναν νέο κώδικα για τηλεφωνικές γραμμές υψηλών χρεώσεων. Παράλληλα, συλλέγει στοιχεία προκειμένου να μεταβάλει τον χαρακτήρα των κατηγοριών, από πλημμεληματικό σε κακουργηματικό, κατά των εταιρειών που συστηματικά εξαπατούν τους καταναλωτές.

Πρόκειται για τις επονομαζόμενες υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης που παρέχονται μέσω κλήσεων σε 10ψήφιους αριθμούς που ξεκινούν από 901,909 κλπ ή πενταψήφιους κωδικούς 19ΧΧΧ,54ΧΧΧ κλπ. Η ακούσια εγγραφή στις υπηρεσίες αυξημένων χρεώσεων γίνεται πολλές φορές μέσω παραθύρων που ανοίγουν αιφνιδιαστικά στην οθόνη του χρήστη ή μέσω προωθητικών ενεργειών που ανακοινώνουν στον χρήστη ότι κερδίζουν ένα σημαντικό ποσό Και στις δύο περιπτώσεις ενεργοποιείται χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του, μια σύνδεση υψηλής χρέωσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι καταγγελίες στην ΕΕΤΤ από περίπου 300 που ήταν το 2015 πέρυσι ξεπέρασαν τις 2.000 ή πάνω από πέντε καταγγελίες κάθε ημέρα του έτους.

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η “Καθημερινή” στόχος του νέου κώδικα της ΕΕΤΤ που αναμένεται να αποφασιστεί την επόμενη εβδομάδα είναι να διασφαλιστεί η ρητή συναίνεση του τελικού χρήστη – καταναλωτή για την αποδοχή της υπηρεσίας και εν τέλει της χρέωσής της. Η συναίνεση θα δίνεται μέσω SMS όχι μόνο προς τον πάροχο της συγκεκριμένης υπηρεσίας, αλλά και προς τον πάροχο του δικτύου. Ο τελευταίος θα εφαρμόζει τη χρέωση της υπηρεσίας μόνο αν λάβει τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή για την αποδοχή της υπηρεσίας.

Πηγή:dikaiologitika.gr
Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *