Επιστολή του Προέδρου της ΔΕΥΑΒ, Αλέξανδρου Ζιμπιλίδη, για την παγκόσμια ημέρα νερού
Η πρώτη απάντηση του υφ. Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου για το περιστατικό με τον σταθμάρχη Λάρισας -“Παραποιήθηκαν από μια δημοσιογράφο όσα ανέφερε ο σταθμάρχης-Εμείς δεν είπαμε ποτέ ότι λειτουργεί η κεντρική τηλεδιοίκηση-Ο πίνακας αυτός είναι μέρος της τοπικής, που θα ενταχθεί στη συνολική”-Βίντεο
ΠΑΣΟΚ
Μιχάλης Παπαδόπουλος: Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα ενισχύσει με κάθε τρόπο την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας για την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος στην Υψηλή Γέφυρα Σερβίων
ΒΙΑΣΜΟΣ
Δήμος Γρεβενών: «Ταξιδεύω Γρεβενά» – Στη Λίμνη Μαυραναίων. Βίντεο
Πώς η γυμναστική σε ελλειπτικό και διάδρομο μπορεί να ωφελήσει μία ορθοπεδική μεταχειρουργική αποκατάσταση
Καλλιόπη Βέττα: Το χρέος μας απέναντι στις αγωνίστριες και τους αγωνιστές της Ελληνικής Επανάστασης είναι να ακολουθήσουμε το παράδειγμα τους για Ελευθερία, Δικαιοσύνη, Ειρήνη και Ισονομία
ωρα της γης
ΚΚΕ

Για κακούργημα οι απάτες με τα 5ψηφια νούμερα – Πώς βρίσκουν τα θύματά τους

Στοπ στις τηλεφωνικές κλήσεις υψηλών χρεώσεων μέσω κινητών επιχειρεί να βάλει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Καθημερινή”, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) μετά και τις συστάσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή τρέχει να φέρει έναν νέο κώδικα για τηλεφωνικές γραμμές υψηλών χρεώσεων. Παράλληλα, συλλέγει στοιχεία προκειμένου να μεταβάλει τον χαρακτήρα των κατηγοριών, από πλημμεληματικό σε κακουργηματικό, κατά των εταιρειών που συστηματικά εξαπατούν τους καταναλωτές.

Πρόκειται για τις επονομαζόμενες υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης που παρέχονται μέσω κλήσεων σε 10ψήφιους αριθμούς που ξεκινούν από 901,909 κλπ ή πενταψήφιους κωδικούς 19ΧΧΧ,54ΧΧΧ κλπ. Η ακούσια εγγραφή στις υπηρεσίες αυξημένων χρεώσεων γίνεται πολλές φορές μέσω παραθύρων που ανοίγουν αιφνιδιαστικά στην οθόνη του χρήστη ή μέσω προωθητικών ενεργειών που ανακοινώνουν στον χρήστη ότι κερδίζουν ένα σημαντικό ποσό Και στις δύο περιπτώσεις ενεργοποιείται χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του, μια σύνδεση υψηλής χρέωσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι καταγγελίες στην ΕΕΤΤ από περίπου 300 που ήταν το 2015 πέρυσι ξεπέρασαν τις 2.000 ή πάνω από πέντε καταγγελίες κάθε ημέρα του έτους.

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η “Καθημερινή” στόχος του νέου κώδικα της ΕΕΤΤ που αναμένεται να αποφασιστεί την επόμενη εβδομάδα είναι να διασφαλιστεί η ρητή συναίνεση του τελικού χρήστη – καταναλωτή για την αποδοχή της υπηρεσίας και εν τέλει της χρέωσής της. Η συναίνεση θα δίνεται μέσω SMS όχι μόνο προς τον πάροχο της συγκεκριμένης υπηρεσίας, αλλά και προς τον πάροχο του δικτύου. Ο τελευταίος θα εφαρμόζει τη χρέωση της υπηρεσίας μόνο αν λάβει τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή για την αποδοχή της υπηρεσίας.

Πηγή:dikaiologitika.gr

 

 

 

Related Posts

ΠΑΙΔΙ ΚΙΝΗΤΟ

9+1 πράγματα που πρέπει να κάνουν γονείς και μαθητές για να προστατεύσουν κινητά και λάπτοπ από κυβερνοεγκληματίες

Ηεπιστροφή στο σχολείο συμβολίζει μια νέα αρχή και παράλληλα είναι η ιδανική στιγμή για να προστατεύσει κανείς τις -ολοένα περισσότερες πλέον- ηλεκτρονικές συσκευές των παιδιών,...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

 

 

tioukalia

 




λαζαριδου

 

 

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.