• Latest
ΔΕΗ

Δεκαπέντε δεσμεύσεις της ΔΕΗ για τα νοικοκυριά πελάτες ηλεκτρικής ενέργειας

5 Μαρτίου 2020
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Ν .ΚΟΖΑΝΗΣ

Το Σωματείο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ν. Κοζάνης για τον θάνατο οδηγού λεωφορείου

4 Δεκεμβρίου 2025
ΜΠΛΟΚΟ ΑΓΡΟΤΩΝ

Για 4 ώρες κλειστός ο δρόμος στο μπλόκο Φιλώτα

4 Δεκεμβρίου 2025
ΧΡΗΜΑ

Δέσμευση από την Περιφέρεια για επίδομα διαβίωσης σε αναπληρωτές και νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς της Δυτικής Μακεδονίας

4 Δεκεμβρίου 2025
Έντυπα και ψηφιακά εργαλεία του Δήμου Κοζάνης για την προώθηση του σχολικού τουρισμού στον τόπο μας εγκεκριμένα από τον ΕΟΤ

Έντυπα και ψηφιακά εργαλεία του Δήμου Κοζάνης για την προώθηση του σχολικού τουρισμού στον τόπο μας εγκεκριμένα από τον ΕΟΤ

4 Δεκεμβρίου 2025
Στην Αιανή πραγματοποιήθηκε Εργαστήριο Φορέων, θέτοντας τις βάσεις για το Forum 2026 με τίτλο “Πολιτισμός και Οικονομία”

Στην Αιανή πραγματοποιήθηκε Εργαστήριο Φορέων, θέτοντας τις βάσεις για το Forum 2026 με τίτλο “Πολιτισμός και Οικονομία”

4 Δεκεμβρίου 2025
Ο Εμπορικός Σύλλογος Σιάτιστας, στηρίζει τον Σύλλογο Εφοριακών Δυτικής Μακεδονίας

Ο Εμπορικός Σύλλογος Σιάτιστας εκφράζει τη στήριξή του στον δίκαιο αγώνα των αγροτών

4 Δεκεμβρίου 2025
Ένα νέο πιάνο για το Δημοτικό Ωδείο Σερβίων

Ένα νέο πιάνο για το Δημοτικό Ωδείο Σερβίων

4 Δεκεμβρίου 2025
ΔΕΗ ΑΗΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Τι συνέβη μέσα στο λεωφορείο – Η περιγραφή του διευθυντή του ΑΗΣ Αγ. Δημητρίου, για την ανακοπή του οδηγού και τη σωτήρια επέμβαση εργαζομένου

4 Δεκεμβρίου 2025
Συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Κοζάνης την Τρίτη 13 Αυγούστου 2024

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κοζάνης, τη Δευτέρα 8-12

4 Δεκεμβρίου 2025
Ευλογιά προβάτων: Στο μικροσκόπιο η προέλευση των κρουσμάτων – Τα μέτρα που ελήφθησαν

ΕΕΕΔΕΕ: Επικαιροποιημένα συγκεντρωτικά στοιχεία για την πορεία της ευλογιάς στη χώρα (εβδομάδα αναφοράς 24-30 Νοεμβρίου)

4 Δεκεμβρίου 2025
ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Σινεμά Δευτέρα βράδυ – «Μαζί Σου Για Πάντα»

4 Δεκεμβρίου 2025
ΔΕΥΑΚ

ΔΕΥΑΚ: Σε ποιες οδούς δεν λειτουργεί προσωρινά η τηλεθέρμανση, λόγω διαρροής, την Πέμπτη 4/12

4 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Δεκαπέντε δεσμεύσεις της ΔΕΗ για τα νοικοκυριά πελάτες ηλεκτρικής ενέργειας

sierafm by sierafm
5 Μαρτίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΔΕΗ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, κ. Γιώργος Στάσσης συνυπέγραψε σήμερα, 4 Μαρτίου 2020, τη διακήρυξη «15 δεσμεύσεων» της Eurelectric για τους οικιακούς πελάτες ηλεκτρικής ενέργειας σε όλη την Ευρώπη.

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία των Εθνικών Ενώσεων των Εταιρειών ΗλεκτρικήςΕνέργειας (Eurelectric) δεσμεύτηκε με τη στήριξη των μελών της να αναδείξει τους καταναλωτές ως ενεργούς συμμέτοχους στην ενεργειακή μετάβαση και να διασφαλίσει με την ενεργό συμμετοχή τους «ένα βιώσιμο, χωρίς αποκλεισμούς, έξυπνο ενεργειακό μέλλον». Το κείμενο υπογράφουν 92 πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη.

Με τη διακήρυξη αυτή, οι 92 υπογράφοντες δεσμεύονται να βοηθήσουν τους καταναλωτές να επωφεληθούν από την ενεργειακή αποδοτικότητα, την ηλεκτροκίνηση και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Δεσμεύονται, επίσης, να παρέχουν προσωποποιημένη πληροφόρηση προκειμένου να βοηθήσουν τους πελάτες τους να διαχειριστούν την ενεργειακή τους κατανάλωση, να έχουν διαφάνεια στις χρεώσεις, τα οφέλη και την απόσβεση των διαθέσιμων τεχνολογιών, να προσφέρουν προϊόντα φιλικά στον χρήστη, να διασφαλίζουν την προστασία των δεδομένων τους και να συνεργάζονται με τις Αρχές για τη στήριξη των κοινωνικά ευάλωτων πελατών

Τι αναφέρει η Διακήρυξη

Εξαλείφουμε τα εμπόδια ώστε 200 εκατ. πελάτες στην Ευρώπηνα γίνουν συμμέτοχοι στην ενεργειακή μετάβαση

«Διασφαλίζουμε για τους πελάτες μας νέες υπηρεσίες και λύσεις Καινοτομούμε και συνεργαζόμαστε με τους πελάτες, τους παρόχους υπηρεσιών και τις τοπικές αρχές για να προσφέρουμε βιώσιμες λύσεις σε όλους τους πολίτες. Διευκολύνουμε την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης, υπηρεσιών ενεργειακής απόδοσης και παραγωγής ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Δεσμευόμαστε να:

1.Βοηθάμε τους πελάτες να στηρίξουν την ηλεκτρική ενέργεια ουδέτερου άνθρακα μέσω διαφορετικών προϊόντων και υπηρεσιών όπως φωτοβολταϊκών και αποθηκευτικών συστημάτων ή μέσω επενδύσεων στην παραγωγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε τοπικό επίπεδο.

2.Αναπτύσσουμε καινοτόμες υπηρεσίες και λύσεις για να βοηθήσουμε τους πελάτες να ελέγξουν καλύτερα την ενεργειακή τους κατανάλωση: π.χ. συστήματα διαχείρισης, απόκριση ζήτησης, ενεργειακή απόδοση, συστήματα αποθήκευσης. 3.Ενημερώνουμε συστηματικά και παρέχουμε συμβουλές στους πελάτες σχετικά με τις καταλληλότερες λύσεις για την οικιακή παραγωγή ηλεκτρισμού από ΑΠΕ, τη θέρμανση και τη μόνωση των σπιτιών τους, καθώς και τη φόρτιση των αυτοκινήτων τους.

4.Συμβάλλουμε στη διευκόλυνση υιοθέτησης ηλεκτρικών λύσεων διαδραματίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο διαμεσολαβητή μεταξύ των πελατών και άλλων παρόχων υπηρεσιών που εμπλέκονται στη διαδικασία π.χ. από την υπογραφή της σύμβασης και τη χρηματοδότηση έως την εγκατάσταση και τη συντήρηση.

5.Παρέχουμε την εμπειρία μας στις τοπικές αρχές και κοινωνίες στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη διασφάλιση της αποδοχή της κοινής γνώμης σχετικά με την αναγκαία υποδομή που απαιτείται για την ενεργειακή μετάβαση, από τους σταθμούς φόρτισης για ηλεκτροκίνητα οχήματα έως μικρής κλίμακας έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.Επιδιώκουμε μια προσιτή και χωρίς αποκλεισμούς ενεργειακή μετάβαση.Βοηθάμε τους πελάτες να επωφεληθούν από την ηλεκτροκίνηση, την ενεργειακή απόδοση, και ανανεώσιμες πηγές μικρής κλίμακας, συμπεριλαμβανομένων των ενοικιαστών και των πελατών που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Είναι εξίσου σημαντικό, η μετάβαση να παραμείνει δίκαιη γιαόλους τους πελάτες, ιδίως γι’ αυτούς που δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν να συμμετέχουν ενεργά στην αγορά

Δεσμευόμαστε να:

6.Βοηθάμε τους πελάτες να επενδύσουν σε κατάλληλες τεχνολογίες όπως οι αντλίες θερμότητας, η παραγωγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η αποθήκευση, η έξυπνη φόρτιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η μόνωση στο σπίτι, προτρέποντας τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να διαθέτουν υψηλά κονδύλια για την ενεργειακή μετάβαση και να συνεργάζονται με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για την παροχή πράσινων χρηματοδοτήσεων.7.Προσφέρουμε στους πελάτες εξατομικευμένες συμβουλές που θα τους βοηθήσουν να διαχειριστούν καλύτερα την ενεργειακή κατανάλωση, να είναι ενήμεροι για το κόστος, την απόσβεση και τα αναμενόμενα οφέλη των διαθέσιμων τεχνολογιών,

8.Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε χαμηλότερους φόρους και εισφορές στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος και κοστοστρεφείς χρεώσεις δικτύου, ώστε να συμβάλλουμε σε μια προσιτή και χωρίς αποκλεισμούς ενεργειακή μετάβαση για όλους τους πελάτες μας.

9.Υποστηρίζουμε τους πελάτες και τις τοπικέςκοινωνίες να παράγουν, αποθηκεύουν και να καταναλώνουν από δικές τους ανανεώσιμες πηγές ενέργειας –με ένα δίκαιο και αποτελεσματικό τρόπο και για τους πελάτες και για το σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας –για να κερδίζουν επιπλέον έσοδα, παρέχοντας ευελιξία στην εξυπηρέτηση στους διαχειριστές δικτύου,

10.Παρέχουμε στις ευπαθείς ομάδες πελατών συμβουλές και υποστήριξη σχετικά με τις προσφορές και τις υπηρεσίες μας και συνεργαζόμαστε με τις Κυβερνήσεις και τις κοινωνικές υπηρεσίες, ώστε να τους καθοδηγήσουμε στα κατάλληλα μέτρα στήριξης.Βελτιώνουμε την ενεργειακή εμπειρία του πελάτη μέσω της απλοποίησης των διαδικασιών και της διαφάνειαςΘέλουμε να είμαστε το αξιόπιστο σημείο επαφής με τους πελάτες, παρέχοντας προϊόντα φιλικά προς το χρήστη και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου, προστατεύοντας την ιδιωτικότητά τους. Η ψηφιοποίηση απαιτεί να βοηθάμε τους πελάτες να επιλέγουν μεταξύ των διαθέσιμων παρόχων και υπηρεσιών.

Δεσμευόμαστε να:

11.Εξασφαλίζουμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών, υπεύθυνη, φιλική και προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε πελάτη, από τους πιο ενεργούς έως τους πλέον αδρανείς.

12.Βοηθάμε τους πελάτες να ενημερωθούν για όλα τα προϊόντα παρέχοντας σαφή, διαφανή και συνεπή πληροφόρηση σχετικά με τις προσφορές, τα συμβόλαια και τους λογαριασμούς,

13.Προσφέρουμε φιλικά προς το χρήστη προϊόντα και υπηρεσίες με εύκολη εγγραφή (opt-in) και απεγγραφή (opt-out),

14.Γινόμαστε κέντρο πληροφόρησης για τους μηχανισμούς στήριξης και τις τεχνολογικές επιλογές και να παρέχουμε στους πελάτες μας διοικητική υποστήριξη και καθοδήγηση.Εφαρμόζουμε τις καλύτερες πρακτικές προστασίας δεδομένων για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες έχουν πλήρη έλεγχο των δεδομένων που παρέχουν οι ίδιοι, ή τρίτοι για λογαριασμό τους».

Πηγή:dikaiologitika.gr

Tags: ΔΕΗ
Previous Post

Αποκλειστικό: Στη Β. Ελλάδα το ένα και μοναδικό Κλειστό Κέντρο Κράτησης και Άμεσης Επιστροφής

Next Post

ΟΑΕΔ – Κοινωνικός τουρισμός 2020: Αυτη ειναι η απόφαση για τα voucher

Next Post
οαεδ εργασια ανεργια

ΟΑΕΔ - Κοινωνικός τουρισμός 2020: Αυτη ειναι η απόφαση για τα voucher

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Το Σωματείο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ν. Κοζάνης για τον θάνατο οδηγού λεωφορείου
  • Για 4 ώρες κλειστός ο δρόμος στο μπλόκο Φιλώτα
  • Δέσμευση από την Περιφέρεια για επίδομα διαβίωσης σε αναπληρωτές και νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς της Δυτικής Μακεδονίας
  • Έντυπα και ψηφιακά εργαλεία του Δήμου Κοζάνης για την προώθηση του σχολικού τουρισμού στον τόπο μας εγκεκριμένα από τον ΕΟΤ
  • Στην Αιανή πραγματοποιήθηκε Εργαστήριο Φορέων, θέτοντας τις βάσεις για το Forum 2026 με τίτλο “Πολιτισμός και Οικονομία”

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr