• Latest
ΕΓΝΑΤΙΑ

Εγνατία: Το ΤΑΙΠΕΔ φουσκώνει στα €6 δισ. το κόστος βαριάς συντήρησης

26 Ιανουαρίου 2019
 34η συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

58η συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

20 Νοεμβρίου 2025
Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης:  Βιολέτα Ίκαρη – Μανόλης Ανδρουλιδάκης «Βόλτα»

Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης:  Βιολέτα Ίκαρη – Μανόλης Ανδρουλιδάκης «Βόλτα»

20 Νοεμβρίου 2025
Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας ο Γιώργος Λιάνης

Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας ο Γιώργος Λιάνης

20 Νοεμβρίου 2025
Ο Τάσος Ροβυθάκης λαμπαδηδρόμος στην Ολυμπιακή Φλόγα των Χειμερινών Ολυμπιακών αγώνων στην Κοζάνη

Η Ολυμπιακή Φλόγα στα Γρεβενά. Η Πόλη υποδέχεται το κορυφαίο σύμβολο του Ολυμπισμού!!!

20 Νοεμβρίου 2025
Τα ΚΕΠ του Δήμου Βοΐου εκσυχρονίζονται

Τα ΚΕΠ του Δήμου Βοΐου εκσυχρονίζονται

20 Νοεμβρίου 2025
Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση “Co-Creating the Future: Νέες Ιδέες, Νέοι Άνθρωποι, Νέες Αγορές”

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση “Co-Creating the Future: Νέες Ιδέες, Νέοι Άνθρωποι, Νέες Αγορές”

20 Νοεμβρίου 2025
καιρος βροχη

Νέο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού

20 Νοεμβρίου 2025
Τα δρομολόγια του Καραβιού «ΟΛΥΜΠΙΑ»  για το διάστημα 9-11 Αυγούστου 2024

Τα δρομολόγια του Καραβιού «ΟΛΥΜΠΙΑ»  για το διάστημα 21-23 Νοεμβρίου 2025

20 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Ενημέρωση για το πρόγραμμα εκσκαφών οπτικών ινών (2-7 Σεπτεμβρίου 2024)

Δήμος Γρεβενών: Κλειστός δρόμος από Μικρολίβαδο προς Μοναχίτι προς λόγω φθορών στο οδόστρωμα από τις έντονες βροχοπτώσεις

20 Νοεμβρίου 2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Πού πήγαν τα 22,6 εκατ. ευρώ – Σχεδόν 1 εκατομμύριο σε 72χρονο από την Κοζάνη, 620.000 ευρώ σε 69χρονο από τα Τρίκαλα

Πράσινο φως από την Κομισιόν: Ξεκινούν οι πληρωμές από τον ΟΠΕΚΕΠΕ

20 Νοεμβρίου 2025
ΔΕΥΑΒ

Η ΔΕΥΑ Βοΐου ενημερώνει ότι λόγω των έντονων βροχοπτώσεων ενδέχεται να παρουσιαστεί προσωρινή θολότητα στο πόσιμο νερό

20 Νοεμβρίου 2025
σχολειο

Δασκάλα κατήγγειλε παιδί Α’ Δημοτικού για θωπεία, επειδή ήθελε να της δείξει ζωγραφιά και την άγγιξε

20 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Εγνατία: Το ΤΑΙΠΕΔ φουσκώνει στα €6 δισ. το κόστος βαριάς συντήρησης

sierafm by sierafm
26 Ιανουαρίου 2019
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΕΓΝΑΤΙΑ
5
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Της Μαριάννας Τζάννε

Εικόνα κατάρρευσης της Εγνατίας Oδού με κίνδυνο την παραχώρησή της έναντι πινακίου φακής, μεταφέρουν τα στοιχεία που διέρρευσαν χθες από το ΤΑΙΠΕΔ, λίγες ώρες μετά το ραντεβού του υπουργού Υποδομών Χρίστου Σπίρτζη με τους θεσμούς.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Ταμείου που βγήκαν στη δημοσιότητα μέσω επιλεκτικής διανομής non paper, το κόστος της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου, το οποίο κατά το υπουργείο βαρύνει την παραχώρηση, για να καλύπτει τα αυστηρά διεθνή στάνταρς οδικής ασφάλειας απαιτεί παρεμβάσεις (σε οδόστρωμα, στηθαία ασφαλείας, γεφύρια, σήραγγες) που υπολογίζονται στα 6 δισεκατομμύρια ευρώ! Πρόκειται για τα ίδια χρήματα που δαπάνησε το ελληνικό κράτος από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 για να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος, μήκους 670 χιλιομέτρων.

Εάν ισχύουν οι προβλέψεις του ΤΑΙΠΕΔ, τότε αφενός θα πρέπει να «χαρίσουμε» το δρόμο στους ιδιώτες για να τον ξαναφτιάξουν και να τον αναβαθμίσουν, αφετέρου ότι 20 χρόνια μετά την κατασκευή του, ο μεγάλος βόρειος οδικός άξονας αντιμετωπίζει σοβαρά λειτουργικά και τεχνικά προβλήματα. Το παράδοξο είναι ότι μόλις πριν 1,5 μήνα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, υποτιμούσαν τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών που είχαν υπολογίσει το κόστος της βαριάς συντήρησης της Εγνατίας και της πιστοποίησης 33 σηράγγων σε περίπου 1 δις. ευρώ.

Ο διαγωνισμός, όπως όλα δείχνουν, θα συνεχίσει να κινείται στην κόψη του ξυραφιού μέχρι τις εκλογές καθώς το πλήθος των εκκρεμοτήτων αλλά και η σύγκρουση μεταξύ υπουργείου Υποδομών και ΤΑΙΠΕΔ, αποτελούν ένα σοβαρό εμπόδιο στην προετοιμασία όλων των προαπαιτούμενων για να εκκινήσουν οι διαδικασίες.

Τις μεγάλες καθυστερήσεις αλλά και την δυσφορία των θεσμών για τους ρυθμούς που ακολουθούν οι ελληνικές αρχές, επιβεβαίωσε η χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Χρίστο Σπίρτζη. Οι θεσμοί επέρριψαν ευθύνες στο υπουργείο για την μεγάλη αργοπορία στον σχεδιασμό των νέων σταθμών διοδίων (η συμφωνία του καλοκαιριού προβλέπει την λειτουργία 18 μετωπικών και 20 πλευρικών σταθμών), στην υπογραφή των υπουργικών αποφάσεων για δύο έτοιμους σταθμούς σε Θεσσαλονίκη και Ωραιόκαστρο αλλά και στην προσπάθεια του υπουργείου να διαχειριστεί κατά το δοκούν, τα αποθεματικά ύψους 188 εκ. ευρώ της Εγνατίας. Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών υπερασπίζεται την αυτοτέλεια της Εγνατίας, θεωρώντας ότι το ταμείο της, δεν πρέπει να προικίσει τους ιδιώτες που θα αναλάβουν την διαχείριση του αυτοκινητοδρόμου ενώ για τις καθυστερήσεις του διαγωνισμού επιρρίπτει ευθύνες στον πρόχειρο σχεδιασμό του ΤΑΙΠΕΔ.

Ο κ. Σπίρτζης έχει επικριθεί τις τελευταίες εβδομάδες καθώς του καταλογίζουν, ότι με τις αποφάσεις του επιδιώκει να εμποδίσει την αξιοποίηση των αποθεματικών της Εγνατίας για έργα συντήρησης ενώ με σχετική υπουργική απόφαση της 17ης Δεκεμβρίου προβλέπει μετατάξεις προσωπικού προς άλλες δημόσιες επιχειρήσεις, με κίνδυνο την αποδυνάμωση της εταιρείας. Πρόσφατα μάλιστα, η διοίκηση της Αττικό Μετρό ενημέρωσε το σωματείο εργαζομένων ότι από την Εγνατία προς την εταιρεία θα μετακινηθούν με μετατάξεις 34 άτομα.

Από την χθεσινή συνάντηση με τους θεσμούς προκύπτει πάντως ότι ο διαγωνισμός αντιμετωπίζει και άλλη σοβαρή εκκρεμότητα. Δεν έχει ακόμη επικυρωθεί η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, η οποία τον περασμένο Σεπτέμβριο είχε ακυρωθεί από την DG MOVE καθώς κρίθηκε ότι δεν ενσωμάτωνε τις κοινοτικές απαιτήσεις σύμφωνα με τις οποίες, τα βαρέα οχήματα οφείλουν να πληρώνουν ανάλογα με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν.

www.newmoney.gr

Tags: ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ
Previous Post

Στο πειθαρχικό ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ3 για το «σύνορα Βόρειας και Νότιας Μακεδονίας»

Next Post

Σιάτιστα: Κουβάλησαν με ειδική κατασκευή την πίτα οι ορειβάτες στο Μπούρινο!! Εικόνες..

Next Post

Σιάτιστα: Κουβάλησαν με ειδική κατασκευή την πίτα οι ορειβάτες στο Μπούρινο!! Εικόνες..

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • 58η συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
  • Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης:  Βιολέτα Ίκαρη – Μανόλης Ανδρουλιδάκης «Βόλτα»
  • Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας ο Γιώργος Λιάνης
  • Η Ολυμπιακή Φλόγα στα Γρεβενά. Η Πόλη υποδέχεται το κορυφαίο σύμβολο του Ολυμπισμού!!!
  • Τα ΚΕΠ του Δήμου Βοΐου εκσυχρονίζονται

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr