• Latest
ΕΓΝΑΤΙΑ

Εγνατία: Το ΤΑΙΠΕΔ φουσκώνει στα €6 δισ. το κόστος βαριάς συντήρησης

26 Ιανουαρίου 2019
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Ν .ΚΟΖΑΝΗΣ

Το Σωματείο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ν. Κοζάνης για τον θάνατο οδηγού λεωφορείου

4 Δεκεμβρίου 2025
ΜΠΛΟΚΟ ΑΓΡΟΤΩΝ

Για 4 ώρες κλειστός ο δρόμος στο μπλόκο Φιλώτα

4 Δεκεμβρίου 2025
ΧΡΗΜΑ

Δέσμευση από την Περιφέρεια για επίδομα διαβίωσης σε αναπληρωτές και νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς της Δυτικής Μακεδονίας

4 Δεκεμβρίου 2025
Έντυπα και ψηφιακά εργαλεία του Δήμου Κοζάνης για την προώθηση του σχολικού τουρισμού στον τόπο μας εγκεκριμένα από τον ΕΟΤ

Έντυπα και ψηφιακά εργαλεία του Δήμου Κοζάνης για την προώθηση του σχολικού τουρισμού στον τόπο μας εγκεκριμένα από τον ΕΟΤ

4 Δεκεμβρίου 2025
Στην Αιανή πραγματοποιήθηκε Εργαστήριο Φορέων, θέτοντας τις βάσεις για το Forum 2026 με τίτλο “Πολιτισμός και Οικονομία”

Στην Αιανή πραγματοποιήθηκε Εργαστήριο Φορέων, θέτοντας τις βάσεις για το Forum 2026 με τίτλο “Πολιτισμός και Οικονομία”

4 Δεκεμβρίου 2025
Ο Εμπορικός Σύλλογος Σιάτιστας, στηρίζει τον Σύλλογο Εφοριακών Δυτικής Μακεδονίας

Ο Εμπορικός Σύλλογος Σιάτιστας εκφράζει τη στήριξή του στον δίκαιο αγώνα των αγροτών

4 Δεκεμβρίου 2025
Ένα νέο πιάνο για το Δημοτικό Ωδείο Σερβίων

Ένα νέο πιάνο για το Δημοτικό Ωδείο Σερβίων

4 Δεκεμβρίου 2025
ΔΕΗ ΑΗΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Τι συνέβη μέσα στο λεωφορείο – Η περιγραφή του διευθυντή του ΑΗΣ Αγ. Δημητρίου, για την ανακοπή του οδηγού και τη σωτήρια επέμβαση εργαζομένου

4 Δεκεμβρίου 2025
Συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Κοζάνης την Τρίτη 13 Αυγούστου 2024

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κοζάνης, τη Δευτέρα 8-12

4 Δεκεμβρίου 2025
Ευλογιά προβάτων: Στο μικροσκόπιο η προέλευση των κρουσμάτων – Τα μέτρα που ελήφθησαν

ΕΕΕΔΕΕ: Επικαιροποιημένα συγκεντρωτικά στοιχεία για την πορεία της ευλογιάς στη χώρα (εβδομάδα αναφοράς 24-30 Νοεμβρίου)

4 Δεκεμβρίου 2025
ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Σινεμά Δευτέρα βράδυ – «Μαζί Σου Για Πάντα»

4 Δεκεμβρίου 2025
ΔΕΥΑΚ

ΔΕΥΑΚ: Σε ποιες οδούς δεν λειτουργεί προσωρινά η τηλεθέρμανση, λόγω διαρροής, την Πέμπτη 4/12

4 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Εγνατία: Το ΤΑΙΠΕΔ φουσκώνει στα €6 δισ. το κόστος βαριάς συντήρησης

sierafm by sierafm
26 Ιανουαρίου 2019
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΕΓΝΑΤΙΑ
5
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Της Μαριάννας Τζάννε

Εικόνα κατάρρευσης της Εγνατίας Oδού με κίνδυνο την παραχώρησή της έναντι πινακίου φακής, μεταφέρουν τα στοιχεία που διέρρευσαν χθες από το ΤΑΙΠΕΔ, λίγες ώρες μετά το ραντεβού του υπουργού Υποδομών Χρίστου Σπίρτζη με τους θεσμούς.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Ταμείου που βγήκαν στη δημοσιότητα μέσω επιλεκτικής διανομής non paper, το κόστος της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου, το οποίο κατά το υπουργείο βαρύνει την παραχώρηση, για να καλύπτει τα αυστηρά διεθνή στάνταρς οδικής ασφάλειας απαιτεί παρεμβάσεις (σε οδόστρωμα, στηθαία ασφαλείας, γεφύρια, σήραγγες) που υπολογίζονται στα 6 δισεκατομμύρια ευρώ! Πρόκειται για τα ίδια χρήματα που δαπάνησε το ελληνικό κράτος από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 για να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος, μήκους 670 χιλιομέτρων.

Εάν ισχύουν οι προβλέψεις του ΤΑΙΠΕΔ, τότε αφενός θα πρέπει να «χαρίσουμε» το δρόμο στους ιδιώτες για να τον ξαναφτιάξουν και να τον αναβαθμίσουν, αφετέρου ότι 20 χρόνια μετά την κατασκευή του, ο μεγάλος βόρειος οδικός άξονας αντιμετωπίζει σοβαρά λειτουργικά και τεχνικά προβλήματα. Το παράδοξο είναι ότι μόλις πριν 1,5 μήνα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, υποτιμούσαν τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών που είχαν υπολογίσει το κόστος της βαριάς συντήρησης της Εγνατίας και της πιστοποίησης 33 σηράγγων σε περίπου 1 δις. ευρώ.

Ο διαγωνισμός, όπως όλα δείχνουν, θα συνεχίσει να κινείται στην κόψη του ξυραφιού μέχρι τις εκλογές καθώς το πλήθος των εκκρεμοτήτων αλλά και η σύγκρουση μεταξύ υπουργείου Υποδομών και ΤΑΙΠΕΔ, αποτελούν ένα σοβαρό εμπόδιο στην προετοιμασία όλων των προαπαιτούμενων για να εκκινήσουν οι διαδικασίες.

Τις μεγάλες καθυστερήσεις αλλά και την δυσφορία των θεσμών για τους ρυθμούς που ακολουθούν οι ελληνικές αρχές, επιβεβαίωσε η χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Χρίστο Σπίρτζη. Οι θεσμοί επέρριψαν ευθύνες στο υπουργείο για την μεγάλη αργοπορία στον σχεδιασμό των νέων σταθμών διοδίων (η συμφωνία του καλοκαιριού προβλέπει την λειτουργία 18 μετωπικών και 20 πλευρικών σταθμών), στην υπογραφή των υπουργικών αποφάσεων για δύο έτοιμους σταθμούς σε Θεσσαλονίκη και Ωραιόκαστρο αλλά και στην προσπάθεια του υπουργείου να διαχειριστεί κατά το δοκούν, τα αποθεματικά ύψους 188 εκ. ευρώ της Εγνατίας. Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών υπερασπίζεται την αυτοτέλεια της Εγνατίας, θεωρώντας ότι το ταμείο της, δεν πρέπει να προικίσει τους ιδιώτες που θα αναλάβουν την διαχείριση του αυτοκινητοδρόμου ενώ για τις καθυστερήσεις του διαγωνισμού επιρρίπτει ευθύνες στον πρόχειρο σχεδιασμό του ΤΑΙΠΕΔ.

Ο κ. Σπίρτζης έχει επικριθεί τις τελευταίες εβδομάδες καθώς του καταλογίζουν, ότι με τις αποφάσεις του επιδιώκει να εμποδίσει την αξιοποίηση των αποθεματικών της Εγνατίας για έργα συντήρησης ενώ με σχετική υπουργική απόφαση της 17ης Δεκεμβρίου προβλέπει μετατάξεις προσωπικού προς άλλες δημόσιες επιχειρήσεις, με κίνδυνο την αποδυνάμωση της εταιρείας. Πρόσφατα μάλιστα, η διοίκηση της Αττικό Μετρό ενημέρωσε το σωματείο εργαζομένων ότι από την Εγνατία προς την εταιρεία θα μετακινηθούν με μετατάξεις 34 άτομα.

Από την χθεσινή συνάντηση με τους θεσμούς προκύπτει πάντως ότι ο διαγωνισμός αντιμετωπίζει και άλλη σοβαρή εκκρεμότητα. Δεν έχει ακόμη επικυρωθεί η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, η οποία τον περασμένο Σεπτέμβριο είχε ακυρωθεί από την DG MOVE καθώς κρίθηκε ότι δεν ενσωμάτωνε τις κοινοτικές απαιτήσεις σύμφωνα με τις οποίες, τα βαρέα οχήματα οφείλουν να πληρώνουν ανάλογα με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν.

www.newmoney.gr

Tags: ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ
Previous Post

Στο πειθαρχικό ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ3 για το «σύνορα Βόρειας και Νότιας Μακεδονίας»

Next Post

Σιάτιστα: Κουβάλησαν με ειδική κατασκευή την πίτα οι ορειβάτες στο Μπούρινο!! Εικόνες..

Next Post

Σιάτιστα: Κουβάλησαν με ειδική κατασκευή την πίτα οι ορειβάτες στο Μπούρινο!! Εικόνες..

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Το Σωματείο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ν. Κοζάνης για τον θάνατο οδηγού λεωφορείου
  • Για 4 ώρες κλειστός ο δρόμος στο μπλόκο Φιλώτα
  • Δέσμευση από την Περιφέρεια για επίδομα διαβίωσης σε αναπληρωτές και νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς της Δυτικής Μακεδονίας
  • Έντυπα και ψηφιακά εργαλεία του Δήμου Κοζάνης για την προώθηση του σχολικού τουρισμού στον τόπο μας εγκεκριμένα από τον ΕΟΤ
  • Στην Αιανή πραγματοποιήθηκε Εργαστήριο Φορέων, θέτοντας τις βάσεις για το Forum 2026 με τίτλο “Πολιτισμός και Οικονομία”

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr