• Latest
Consumer Protection Center of Western Macedonia: "Traveling by plane"

Επιτυχία των καταναλωτικών οργανώσεων – Περισσότερα διακιώματα για τους συνδρομητές σε τηέφωνία και διαδίκτυο

08/11/18 11:14

The C.. Zempiliadou responds to the association of fur breeders

24/01/21 22:48
Over 500 people commit suicide every year in recent years in Greece

Hanging of a 40-year-old in Caesarea, Kozani - Inside a warehouse

24/01/21 17:55
Majorkinis: “It is possible to see in the coming days 500 cases”

Sunday 24 January: 334 new cases, 6 in P.E.. Kozani

24/01/21 17:52
Siatista: Lightning struck a shepherd and a sheep !!

Extraordinary weather report. Rains and thunderstorms from the evening

24/01/21 17:14
Trisagio in favor of the blessed memory and eternal rest of the first elder Vassilios Vassilios. Photos

Trisagio in favor of the blessed memory and eternal rest of the first elder Vassilios Vassilios. Photos

24/01/21 17:11
Poll: The 61% wants a referendum on Skopje - Lead 10,5 units of ND

Municipal Movement of Kozani: Barometer- Have your say

24/01/21 17:03
The beautiful images from the snowy Queen of Grevena-Fresh snow 20 cm-Photos and videos

Serious accident at Vasilitsa Ski Center - Avalanche overwhelmed skiers

24/01/21 16:57
Remuneration to all deputy mayors and Municipal Councilors in the Bill of the Ministry of Foreign Affairs

The municipal stores of the Municipality of Voio are closed from Monday as a sign of protest for the operation of the tolls

24/01/21 16:53
Tsotili: Coronavirus case in kindergarten

Tsotili: Coronavirus case in kindergarten

24/01/21 16:51
Coronation: 500 nursing teams for cat’ test house

5 from 21 Saturday cases in the Municipality of Voio. See the detailed distribution

24/01/21 14:10
  • Listen Live
  • The Station
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Program
  • Range
  • Advertise
  • Contact
Monday, January 25, 2021
  • Login
Sierafm.gr -SI.E.RA FM 1053 Siatista
No Result
View All Result
  • GREECE-WORLD
  • LOCAL NEWS
  • SPORTS
  • RIGHT
  • HEALTH-NUTRITION
  • interviews
  • VIDEOS
Sierafm.gr -SI.E.RA FM 1053 Siatista
No Result
View All Result
Home LATEST NEWS

Επιτυχία των καταναλωτικών οργανώσεων – Περισσότερα διακιώματα για τους συνδρομητές σε τηέφωνία και διαδίκτυο

by sierafm
08/11/18 11:14
in LATEST NEWS, LOCAL NEWS
0
Consumer Protection Center of Western Macedonia: "Traveling by plane"
1
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter



From the 1st of October 2018, τέθηκε σε ισχύ το δεύτερο στάδιο των ρυθμίσεων που προβλέπονται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ. Ο Κανονισμός διευρύνει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών με στόχο την αποτελεσματικότερη εξασφάλιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.

Τα βασικά σημεία που προβλέπονται στη συγκεκριμένη δέσμη ρυθμίσεων είναι τα εξής:

Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους: Προς εξασφάλιση μεγαλύτερης διαφάνειας, στην πρώτη σελίδα κάθε σύμβασης πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια οι παρακάτω πληροφορίες:

  • η ημερομηνία υπογραφής για συμβάσεις αορίστου χρόνου και σε περίπτωση σύμβασης ορισμένου χρόνου, its duration
  • η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου
  • εάν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης και η δυνατότητα επιλογής άμεσης εξυπηρέτησης της αίτησης με απώλεια του ανωτέρω δικαιώματος
  • ο ορισμός ή μη ανώτατου ορίου χρέωσης, από λίστα επιλογών που ορίζει ο πάροχος, πέραν του οποίου πραγματοποιείται φραγή
  • η δυνατότητα επιλογής μη εμφάνισης του αριθμού σε τηλεφωνικούς καταλόγους

Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης: Σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή του τιμολογίου των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον πάροχο, ο συνδρομητής διαθέτει πλέον μεγαλύτερο διάστημα καταγγελίας της σύμβασης. Υπενθυμίζουμε ότι ο πάροχος υποχρεούται να τον ενημερώσει σχετικά 1 μήνα πριν την έναρξη ισχύος των νέων όρων ή του νέου τιμολογίου.

Περισσότερες δυνατότητες στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης: Ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας (fax) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή.

Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας σύμβασης αορίστου χρόνου ή σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. also, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.

Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγράμματος: Ο πάροχος υποχρεούται να ενημερώνει τον συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας σε περίπτωση υπέρβασης του 80% της κατανάλωσης του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών (χρόνου ομιλίας, SMS και MB) για κάθε μία υπηρεσία που περιλαμβάνεται σ’ αυτό. Ειδικά για την κατανάλωση όγκου δεδομένων (MB) η ενημέρωση προς τον συνδρομητή πρέπει να γίνεται και σε περίπτωση υπέρβασης του 100% του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών

Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να καλεί χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών του παρόχου του προκειμένου να επιλύσει το πρόβλημά του.

Για το ΚΕ.Π.ΚΑ. Western Macedonia

The president

Basil St.. Ioannidis

Η Γενική Γραμματέας

Παρασκευή Αν. Κτενίδου

Tel : 2461042282, ώρες λειτουργίας Δευτέρα, Tuesday, Friday, 09:30 – 12:30 and

Thursday : 18:00 – 20:00

Tags: Κεπκα ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΕ.Π.ΚΑ.
Share1Tweet

Related Posts

Consumer Protection Center of Western Macedonia: "Traveling by plane"

ΚΕΠΚΑ: Το νέο πλαίσιο για την πρώτη κατοικία

by sierafm
30/07/19 10:21
0
0

From 01.07.2019 δόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ) η πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή ρύθμισης οφειλών των στεγαστικών...

Consumer Protection Center of Western Macedonia: "Traveling by plane"

ΚΕΠΚΑ: Δικαιώματα επιβατών ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών

by sierafm
10/07/19 12:46
0
0

Όταν ταξιδεύουμε, με πλοίο, πρέπει να γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας και να τα διεκδικούμε. According, με τον νόμο 3709/2008 and...

Consumer Protection Center of Western Macedonia: "Traveling by plane"

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Western Macedonia: Καταγγελίες 2017

by sierafm
26/11/18 12:01
0
0

Το σύνολο των καταγγελιών/αιτημάτων που δέχθηκε και διεκπεραίωσε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2017 ανήλθε...

Consumer Protection Center of Western Macedonia: "Traveling by plane"

ΚΕ.Π.ΚΑ. Western Macedonia: Εξωδικαστικός μηχανισμός ρύθμισης οφειλών.

by sierafm
15/10/18 11:04
0
0

ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ : ΠΟΛΛΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΑΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥΣ – ΑΝΑΓΚΑΙΑ...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

code

CAPTCHA
Refresh

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


https://www.AUTOdoc.GR






Facebook Twitter

Website Translation

EnglishΕλληνικά
 Edit Translation

Listen to us live

Contact

sierafm@sierafm.gr, sierafm1053@gmail.com
Directorate-General (Samaras Vassilis)
Tel.Fax:2465023300
Voulgaropoulou 3
Siatista, Kozani

Copyright © Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • GREECE-WORLD
  • LOCAL NEWS
  • SPORTS
  • RIGHT
  • HEALTH-NUTRITION
  • interviews
  • VIDEOS

Copyright © Sierafm.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
This site uses cookies to enhance your experience. Suppose you are okay with that, but you can opt out if you wish.