Στο Ναυπακτιακό Αστέρα ο Σιατιστινός Χρήστος Μπατσής
Όγδοο κρούσμα κορονοϊού στην Ελλάδα
Αφιέρωμα στο Δεκαπενταύγουστο. Το χθες και το σήμερα.  Φωτογραφίες
Καταγραφή στοιχείων των απομακρυσμένων περιοχών της ΠΕ Κοζάνης προκειμένου να ενημερωθούν οι νέοι 15-30 ετών για τη δυνατότητα συμμετοχής σε Ευρωπαϊκά και Διεθνή Προγράμματα
Ο εκπρόσωπος του ΕΟΔΥ στη Δυτική Μακεδονία Ι. Ρωμιόπουλος για τα νέα κρούσματα, τους υβριστές των νεκρών και τις φήμες για λάθη σε τεστ – “Άνθρωποι προσβάλλουν ανθρώπους, δεν έχουν ούτε ιερό, ούτε όσιο”. Βίντεο
Ανδρέας Πάτσης (Βουλευτής ΝΔ): Η μετακίνηση των μεταναστών στο εσωτερικό της χώρας, οφείλει να γίνει με σχεδιασμό
Κορωνοϊός: Ποιους χτυπάει -Τα κρούσματα και οι θάνατοι ανάλογα με ηλικία και φύλο
Δήμος Βοΐου: Πρόγραμμα αγιασμών σχολείων Δήμου Βοΐου
Λαϊκή αγορά Κοζάνης: Αλληλεγγύη μέσα στην κρίση του κορωνοϊού
«Πελάτισσες» της Ατλέτικο οι γερμανικές ομάδες

Επτά τρόποι να αδυνατίσετε χωρίς να ξεκινήσετε δίαιτα

 

Για τους περισσότερους ανθρώπους το αδυνάτισμα σημαίνει μικρές μερίδες, διαιτητικές εκδοχές τροφών και πείνα. Όμως τα πράγματα δεν είναι ανάγκη να είναι έτσι.

Η απώλεια κιλών δε χρειάζεται να αφορά τις στερητικές δίαιτες και τον αποκλεισμό ομάδων τροφών. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε ώστε να ενισχύσετε το αδυνάτισμά σας.

Σε αυτό το πνεύμα, τα παρακάτω 7 tips μπορούν να κάνουν τη διαδικασία αδυνατίσματος πιο εύκολη και ευχάριστη, σε αντίθεση με μια ακραία δίαιτα που θα σας αφήνει πεινασμένη και χωρίς διάθεση.

1. Φτιάξτε μια λίστα με τα κίνητρά σας

Αν το μόνο σας κίνητρο είναι να δείτε τον αριθμό της ζυγαριάς να μειώνεται, τότε η απώλεια βάρους μπορεί να εξελιχθεί σε μια πιεστική και απογοητευτική διαδικασία, μιας και δεν χάνουμε πάντα βάρος με τον ρυθμό που θα θέλαμε. Προκειμένου, λοιπόν, να δώσετε στον εαυτό σας ένα ισχυρό κίνητρο να συνεχίσει την προσπάθεια, γράψτε σε ένα χαρτί τους λόγους που θέλετε να χάσετε βάρος -για παράδειγμα, επειδή θέλετε να είστε πιο υγιής για την οικογένειά σας. Όταν τα πράγματα γίνουν δύσκολα, θα έχετε αυτό το χαρτί να σας θυμίζει γιατί ξεκινήσατε εξαρχής.

2. Δημιουργήστε ένα εβδομαδιαίο πλάνο

Ίσως δεν το έχετε σκεφτεί ποτέ, αλλά ένας από τους πιο συνηθισμένους λόγους που οι άνθρωποι δε μένουν πιστοί σε ένα υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα, είναι επειδή δεν είναι σωστά οργανωμένοι. Αφιερώστε λίγο χρόνο μέσα στην εβδομάδα για να προγραμματίσετε το τι θα μαγειρέψετε και τι θα φάτε τις επόμενες ημέρες. Στη συνέχεια επισκεφθείτε το μανάβικο και προμηθευτείτε όλες εκείνες τις υγιεινές τροφές που θα συνοδεύσουν τα γεύματά σας.

3. Πιείτε νερό προτού φάτε

Ένα χρήσιμο τρικ είναι να πίνετε 1 ή 2 ποτήρια νερό, 10 λεπτά προτού φάτε. Με αυτόν τον τρόπο θα σιγουρευτείτε ότι δεν μπερδεύετε τη δίψα σας με την πείνα και θα αποτρέψετε την υπερφαγία. Μην ξεχνάτε να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό για να μένετε συνεχώς ενυδατωμένη.

4. Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα

Προτιμήστε τις σκάλες αντί του ανελκυστήρα, πηγαίνετε στο γραφείο με ποδήλατο αντί με το αμάξι, παίξτε με τα παιδιά σας στο πάρκο ή βγείτε για έναν περίπατο μετά το δείπνο σας αντί να δείτε τηλεόραση. Οι θερμίδες που θα καίτε έτσι είναι μια σημαντική βοήθεια στην εξασφάλιση του θερμιδικού ελλείμματος που χρειάζεστε προκειμένου να χάσετε βάρος.

5. Πλύνετε τα δόντια σας μετά το δείπνο

Αλλάξτε τη ρουτίνα σας και αντί να βουρτσίσετε τα δόντια σας προτού κοιμηθείτε, κάντε το αμέσως μετά το δείπνο σας. Αυτή η μικρή αλλαγή μπορεί να κάνει τη διαφορά, ειδικά αν είστε λάτρης των μεταμεσονύκτιων σνακ. Όταν μετατρέπετε μια συνήθεια σε αγγαρεία (να ξαναπλύνετε τα δόντια σας), τότε είναι λιγότερο πιθανό να τη συνεχίσετε.

6. Ορίστε μια συγκεκριμένη ώρα ύπνου

Η σύνδεση μεταξύ ύπνου και βάρους είναι ξεκάθαρη: αν δεν κοιμάστε επαρκώς, διαταράσσονται οι ορμόνες που επηρεάζουν την όρεξή σας και κάπως έτσι καταλήγετε πεινασμένη και χωρίς ενέργεια την επόμενη ημέρα. Γι’ αυτόν τον λόγο, η καλή ποιότητα και η σωστή διάρκεια ύπνου είναι σημαντική προϋπόθεση για κάθε πρόγραμμα αδυνατίσματος. Το τρικ για να το καταφέρετε αυτό είναι να ορίσετε μια μη διαπραγματεύσιμη ώρα ύπνου, η οποία θα είναι συγκεκριμένη και ίδια κάθε βράδυ. Προτού ξαπλώσετε, ελέγξτε ότι το δωμάτιο είναι αρκετά δροσερό και απομακρύνετε κάθε πηγή τεχνητού φωτός, όπως κινητά και υπολογιστές.

7. Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες δε βοηθούν μόνο στην καλή λειτουργία του εντέρου και της καρδιάς, αλλά συμβάλλουν και στον έλεγχο του βάρους, επειδή προκαλούν μεγαλύτερο και παρατεταμένο κορεσμό. Έχουν την ιδιότητα μόλις εντοπίσουν νερό στον οργανισμό να το απορροφούν και να φουσκώνουν, αυξάνοντας πολύ τον όγκο τους, με αποτέλεσμα να σας προκαλούν γρήγορα αίσθημα κορεσμού και να σας κρατούν πολλή ώρα χορτάτη, αφού έτσι μένουν για αρκετό χρόνο στο έντερό σας. Τα όσπρια, τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά ολικής άλεσης έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας.

Πηγή:vita.gr



Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.



Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.