Πελάτες ανά 2 square meters, τραπέζια έξι ατόμων, αποστάσεις μεταξύ των τραπεζοκαθισμάτων και παραγγελίες ακόμη και με μέσω κινητού. Όσα πρέπει να ξέρετε για την επανεκκίνηση της εστίαση και τον τρόπο των παραγγελιών.
Η κλεψύδρα για το τέταρτο κύμα χαλάρωσης των μέτρων άδειασε. Η εστίαση επαναλειτουργεί, με όλο το προηγούμενο διάστημα να αποτελεί περίοδο πυρετώδους προετοιμασίας και ενός αγώνα δρόμου για τους καταστηματάρχες, οι οποίοι επιδόθηκαν στο καθάρισμα και στην απολύμανση των χώρων τους, αλλά και στην αναθεώρηση και προεργασία του τρόπου λειτουργίας τους, ο οποίος πλέον θα πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες ασφάλειας και υγιεινής.
Τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος σηκώνουν σήμερα ρολά και οι ιδιοκτήτες οφείλουν να ακολουθήσουν συγκεκριμένες οδηγίες, όπως φυσικά και οι πελάτες, με το χωροταξικό πλαίσιο και τον τρόπο των παραγγελιών να αποτελούν τις δύο πρώτες και πιο σημαντικές αλλαγές της νέας κανονικότητας στην εστίαση.
Most, θα επιτρέπεται ένας πελάτης ανά 2 sq.m., ενώ σε κάθε τραπέζι θα κάθονται ως έξι άτομα. Εξαίρεση θα αποτελούν μόνο οι οικογένειες με ανήλικα παιδιά. also, η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για το προσωπικό των καταστημάτων και προαιρετική για τους πελάτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση αντισηπτικών που θα υπάρχουν εντός των μαγαζιών.
Όσο για τις παραγγελίες, αρκετοί καταστηματάρχες έχουν καταφύγει στη χρήση της τεχνολογίας, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους να πραγματοποιούν τις παραγγελίες τους μέσω κινητού. So, ο πελάτες θα βλέπει το μενού του καταστήματος κάνοντας χρήση του διαδικτύου (παροχή των καταστημάτων) και έτσι να αποφεύγεται η συχνή επαφή με τους σερβιτόρους και το υπόλοιπο προσωπικό.
Αναλυτικότερα οι κατευθυντήριες οδηγίες προς τους υπεύθυνους των επιχειρήσεων:
– Αποφυγή συγχρωτισμού και τήρηση των απαιτήσεων «απόστασης» με αναδιάταξη του εργασιακού χώρου και αναδιοργάνωση των τραπεζοκαθισμάτων των εξωτερικών και εσωτερικών χώρων με βάση τις συστάσεις των αρμόδιων φορέων.
– Διαμόρφωση προγράμματος σταδιακής προέλευσης /αποχώρησης των εργαζομένων με δημιουργία ομάδων εργασίας ώστε να υπάρχει περιορισμένη αλληλεπίδραση μεταξύ τους.
– Διαμόρφωση προγράμματος ελεγχόμενης πρόσβασης των υπαλλήλων της επιχείρησης σε κοινόχρηστους χώρους (χώροι διαλειμμάτων, locker room, λουτρά, τουαλέτες κ.ά.)
– Συναλλαγές σε ταμείο: 1. ενθάρρυνση πραγματοποίησης ανέπαφων συναλλαγών, 2. Τοποθέτηση αντισηπτικού στη θέση του ταμία και στη θέση του πελάτη, 3. Τοποθέτηση σήμανσης στο δάπεδο για την οριοθέτηση αποστάσεων για την αποφυγή σχηματισμού ουράς πελατών και ορισμός υπεύθυνου για συνεχή εποπτεία, 4. Τοποθέτηση plexiglas αν αυτό κρίνεται αναγκαίο.
– Προτροπή πελατών και εργαζομένων να χρησιμοποιούν τις σκάλες και να αποφεύγουν τους ανελκυστήρες στο μέτρο του δυνατού.
– Ανάρτηση πινακίδων ενημέρωσης – υπενθύμισης για την ατομική υγιεινή και τα προληπτικά μέτρα για όλους τους χώρους (σωστή χρήση γαντιών, mask, σωστό πλύσιμο χεριών και τήρηση αποστάσεων).
– Ρύθμιση της προσέλευσης τρίτων (συνεργατών, διανομέων κ.ά) στον χώρο εργασίας ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να εξασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων και η χρήση μέτρων ατομικής προστασίας.
– Ενημέρωση οδηγών, προμηθευτών, εξωτερικών συνεργατών, customers, επισκεπτών με κάθε πρόσφορο μέσο για τις οδηγίες των αρμόδιων κρατικών αρχών.
– Μέριμνα για επαρκή επαρκή αερισμό (με έμφαση στον φυσικό αερισμό) όλων των χώρων και την αποφυγή του συγχρωτισμού των ατόμων σε κλειστούς χώρους χωρίς επαρκή ανανέωση του αέρα. Απαιτείται τακτική συντήρηση των συστημάτων εξαερισμού/κλιματισμού.
– Τα πάσης φάσης συνεργεία θα πρέπει να εισέρχονται στους χώρους εργασίας με χρήση προστατευτικού ρουχισμού (πλαστική ποδιά μιας χρήσης, masks and gloves).
– Μέριμνα για ένα οργανωμένο πρόγραμμα διαχείρισης απορριμάτων.
– Λήψη μέτρων για την υγεία και την υγιεινή του προσωπικού, των χώρων και του εξοπλισμού. Στα μέτρα αυτά περιλαμβάνονται, including, παροχή και εφοδιασμός στα σημεία πλυσίματος σαπουνιών, υλικών για στέγνωμα χεριών, αντισηπτικών διαλυμάτων καθώς επίσης και παροχή στους εργαζόμενους ρουχισμού και γαντιών.
– Λήψη ειδικών μέτρων για το service, την παραλαβή από το κατάστημα (takeaway), τη διανομή (delivery), τους προμηθευτές και τα συνεργεία συντηρήσεων.
– Αναγκαία κρίνεται η εκπαίδευση προσωπικού και μέσω γραπτών οδηγιών σχετικά με την ατομική υγιεινή, πλύσιμο χεριών, ορθή χρήση γαντιών και μάσκας, αποφυγή συγχρωτισμού καθώς και η καθοδήγησή του για τα συμπτώματα της νόσου ώστε να είναι σε θέση να τα αναγνωρίζει νωρίς και να μπορεί να ζητήσει ιατρική βοήθεια και εξετάσεις.
– Αν ένας εργαζόμενος εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με τη νόσο COVID-19, ο υπεύθυνος της επιχείρηση πρέπει να απομονώσει το ύποπτο περιστατικό, να καλέσει τον ΕΟΔΥ για οδηγίες, να ενημερώσει τους άλλους υπαλλήλους και να φροντίσει για την απολύμανση του χώρου εργασίας.
– Αναγκαία κρίνεται η ενίσχυση προγραμμάτων καθαρισμού των σταθμών εργασίας επειδή οι επιφάνειες μπορεί να αποτελέσουν πηγές μετάδοσης του ιού. Πρέπει να διασφαλίζεται ότι όλες οι επιφάνειες και οι κοινόχρηστοι χώροι καθαρίζονται συχνά, ιδανικά ανά δύο ώρες όπου αυτό είναι εφικτό. Στα σημεία καθαρισμού/απολύμανσης περιλαμβάνονται, including, switches, χειρολαβές θυρών, κουπαστές σκάλας, επιφάνειες που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα και τουαλέτες προσωπικού/πελατών.
Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των τραπεζιών, σύμφωνα με την διάταξη των καθισμάτων, θα πρέπει να είναι από 70 million. to 1,70 million.
Σημειώνεται ότι ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός καθήμενων σε τραπέζι είναι τα έξι άτομα. However, δεν υφίσταται όριο σε περίπτωση οικογένειας με ανήλικα τέκνα.
Health stores may operate outdoors and indoors under certain conditions..
Specifically:
-Η αναλογία που ισχύει είναι ένας (1) customer in pairs (2) sq.m.. total useful allowable operating area.
-Η συνολική ωφέλιμη επιτρεπόμενη επιφάνεια λειτουργίας προκύπτει από το άθροισμα του εμβαδού της υπαίθριας επιφάνειας και της εσωτερικής ημιυπαίθριας επιφάνειας κυρίως χώρου.
-Η υπαίθρια επιφάνεια είναι το εμβαδόν της επιφάνειας εκτός του φυσικού καταστήματος ενώ η εσωτερική ημιυπαίθρια επιφάνεια είναι η επιφάνεια εντός του καταστήματος που δύναται να αναπτυχθούν τραπεζοκαθίσματα.
-Η δυνατότητα της χρήσης της εσωτερικής ημιυπαίθριας επιφάνειας προκύπτει όταν υφίσταται πλευρά ή πλευρές του χώρου με άνοιγμα σε επαφή με υπαίθριο εξωτερικό χώρο ή αίθριο.
-Ανάλογα με το άνοιγμα της πλευράς δύναται να χρησιμοποιηθεί σε βάθος ο χώρος σε ποσοστό από 80% to 160% the width of the opening.
-Καθορίζεται ως ελάχιστη απόσταση μεταξύ των τραπεζιών σύμφωνα με την διάταξη των καθισμάτων από 0,70 from to 1,70 from
-Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός καθήμενων σε τραπέζι τα έξι (6) individuals. There is no limit in the case of a family with minor children.
-End, Depending on the job of the staff, there is an obligation to use a mask or face shield, while a recommendation also applies to customers..
Source:News247.gr