Ιδανικές ώρες ύπνου ανά ηλικία – Η νέα οδηγία

Ιδανικές ώρες ύπνου ανά ηλικία – Η νέα οδηγία

Οι οκτώ ώρες ύπνου θεωρούνται από πολλούς ειδικούς ιδανικές, όμως οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουν τη δυνατότητα να αφιερώσουν τόσο χρόνο στη νυχτερινή ξεκούρασή τους.

Σε μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσει περισσότερο το τοπίο αλλά και να υπογραμμίσει τη σημασία του επαρκούς ύπνου στη ζωή μας, το Αμερικανικό Ίδρυμα για τον Ύπνο (NSF) εξέδωσε νέα, επικαιροποιημένη οδηγία που αφορά στις συνιστώμενες ώρες ύπνου ανά ηλικία.

Η νέα οδηγία αντανακλά τη σημασία της ηλικίας στο μοτίβο του ύπνου, καθώς οι ειδικοί πιστεύουν ότι οι ανάγκες μας για ξεκούραση μεταβάλλονται σημαντικά με την πάροδο των ετών.

Η σχετική έκθεση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού συντάχθηκε από ομάδα ειδικών σε θέματα ύπνου και βασίστηκε σε αναλυτική επισκόπηση δημοσιευμένων επιστημονικών μελετών που αφορούν στον ύπνο και την υγεία. Η έκθεση δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Sleep Health, το επίσημο περιοδικό του Αμερικανικού Ιδρύματος για τον Ύπνο.

Στον πίνακα που ακολουθεί, θα δείτε ποια είναι η νέα οδηγία και πώς διαφοροποιείται από την προηγούμενη.

Ηλικία

Νέα οδηγία

(ώρες)

Παλιά οδηγία

(ώρες)

Νεογέννητα 0-3 μηνών14-1712-18Βρέφη 4-11 μηνών12-1514-15Νήπια 1-2 ετών11-1412-14Παιδιά 3-5 ετών10-1311-13Παιδιά 6-13 ετών9-1110-11Έφηβοι 14-17 ετών8-108,5-9,5Νεαροί ενήλικες 18-257-9(Νέα κατηγορία)Ενήλικες 26-64 ετών7-97-9Ενήλικες 65+7-8(Νέα κατηγορία)

Θα πρέπει να τονιστεί ότι η οδηγία είναι ενδεικτική, καθώς ο ύπνος που χρειάζεται καθένας από εμάς είναι υπόθεση… προσωπική. Εάν ένας νεαρός ενήλικας μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας με 6 ή 6,5 ώρες ύπνου, τότε τόσο ύπνο χρειάζεται και δεν απαιτείται να κοιμάται παραπάνω.

Μερικοί άνθρωποι, στους οποίους αποδίδεται ο χαρακτηρισμός short sleepers, μπορούν όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά να είναι και εξαιρετικά αποδοτικοί έχοντας κοιμηθεί ελάχιστες ώρες. Οι άνθρωποι αυτοί κοιμούνται καθημερινά κάτω από 6 ώρες, όμως νιώθουν εξίσου αναζωογονημένοι και ξεκούραστοι με άλλους που έχουν κοιμηθεί 8 ώρες. Η ικανότητα αυτή έχει γενετική βάση. Ωστόσο, οι ειδικοί σημειώνουν ότι οι πραγματικοί short sleepers αντιπροσωπεύουν μόλις το 1% του πληθυσμού. Οι περισσότεροι που υποστηρίζουν λοιπόν ότι νιώθουν μια χαρά ενώ κοιμούνται ελάχιστα πιθανότατα κοροϊδεύουν τον εαυτό τους!

Και μην ξεχνάτε: η ποιότητα του ύπνου είναι εξίσου σημαντική με την ποσότητα του ύπνου που απολαμβάνουμε καθημερινά.

Πηγή:aftodioikisi.gr


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΥΠΝΟΣ

Άλλες ειδήσεις

Τα επίσημα αποτελέσματα στις εκλογές της Νέας Δημοκρατίας στην Π.Ε. Κοζάνης

Η Νομαρχιακή Εφορευτική Επιτροπή (Ν.ΕΦ.Ε.) ΚΟΖΑΝΗΣ θεωρεί υποχρέωσή της να ευχαριστήσει τα 1.373 οικονομικά τακτοποιημένα μέλη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, που

Καστοριά: Νέες θέσεις κοινωφελούς χαρακτήρα

Εκατό είκοσι εννέα (129) θέσεις οκτάμηνης εργασίας, διαφόρων ειδικοτήτων, έχουν εγκριθεί για τον Δήμο Καστοριάς, στη Β’ Φάση της Δράσης

Σύλληψη 4 ατόμων σε περιοχές της Κοζάνης για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών

 Μεταξύ άλλων κατασχέθηκαν -1- κιλό και -238,3- γραμμάρια κάνναβης και το χρηματικό ποσό των -880- ευρώ   Συνελήφθησαν σε περιοχές

1 σχόλιο

Γράψτε σχόλιο
  1. JimFotths
    JimFotths 10 Ιούλιος, 2019, 13:30

    Ο χειρότερος Δήμαρχος που πέρασε Ποτέ με τη χειρότερη όλων Δ….α . Άντε Στα τσακίδια

    Reply this comment

Γράψτε ένα σχόλιο

<

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.