• Latest
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΑ

Κίνηση με φυσικό αέριο: Τα οφέλη για τους οδηγούς -Κερδίζει έδαφος σε Ελλάδα και Ευρώπη

21 Αυγούστου 2020
Π. Κουκουλόπουλος: «Η Αλλαγή φέρνει τη Βόρεια Ελλάδα σε ρόλο πρωταγωνιστή»

Π. Κουκουλόπουλος: «Γιατί εξαιρέσατε τους νομούς Κοζάνης και Γρεβενών από την επέκταση του Προγράμματος Δημογραφικής Ανάπτυξης;»

11 Δεκεμβρίου 2025
Μήνυμα του Στάθη Κωνσταντινίδη για την εκλογή του Κυριάκου Πιερρακάκη προέδρου του Eurogroup «Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ».

Μήνυμα του Στάθη Κωνσταντινίδη για την εκλογή του Κυριάκου Πιερρακάκη προέδρου του Eurogroup «Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ».

11 Δεκεμβρίου 2025
Συμμετοχή του Δήμου Κοζάνης στο Εθνικό Συνέδριο για την Κλιματική Ουδετερότητα που έγινε στην Αθήνα

Συμμετοχή του Δήμου Κοζάνης στο Εθνικό Συνέδριο για την Κλιματική Ουδετερότητα που έγινε στην Αθήνα

11 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Ενημέρωση για το πρόγραμμα εκσκαφών οπτικών ινών (10 Μαρτίου – 15 Μαρτίου 2025)

Ψήφισμα στήριξης των αγροτικών κινητοποιήσεων από το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης

11 Δεκεμβρίου 2025

Ο Δήμος Βοΐου θα τιμήσει τη μνήμη του αείμνηστου Αναστασίου Δάρδα. Το όνομά του στην αίθουσα τελετών του Τραμπάντζειου

11 Δεκεμβρίου 2025
Το ΕΠΑΛ Σιάτιστας ευχαριστεί το Δήμαρχο Βοΐου Χρήστο Ζευκλή για την παραχώρηση του αυτοκινήτου

Το ΕΠΑΛ Σιάτιστας ευχαριστεί το Δήμαρχο Βοΐου Χρήστο Ζευκλή για την παραχώρηση του αυτοκινήτου

11 Δεκεμβρίου 2025
Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής.  Βίντεο

Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο

11 Δεκεμβρίου 2025
Κλιμακώνουν τον αγώνα τους οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας με κλείσιμο των γραφείων του ΟΠΕΚΕΠΕ

Κλιμακώνουν τον αγώνα τους οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας με κλείσιμο των γραφείων του ΟΠΕΚΕΠΕ

11 Δεκεμβρίου 2025
Συνάντηση Αμανατίδη- Παπαθανάση για χρηματοδότηση έργων και προγραμμάτων και για τη γούνα

Συνάντηση Αμανατίδη- Παπαθανάση για χρηματοδότηση έργων και προγραμμάτων και για τη γούνα

11 Δεκεμβρίου 2025
Ικανοποιημένος δηλώνει ο πρόεδρος του ΣΔΑΜ για την πορεία υλοποίησης του προγράμματος απολιγνιτοποίησης. Δηλώσεις

Συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

11 Δεκεμβρίου 2025
Φωτοβολταϊκά: Πληρώνουμε και τον Ήλιο που ανατέλλει; Ο ΣΕΦΠΕ για την επιβολή τελών από το Δήμο Σερβίων

Σημαντική Συγκέντρωση μελών ΣΕΦΠΕ Δυτικής Μακεδονίας

11 Δεκεμβρίου 2025
«Ενότητα» – Λάζαρος Μαλούτας: Είμαστε περήφανοι για το έργο μας – Χαιρόμαστε με τα έργα που διευρύνουν τις αναπτυξιακές ευκαιρίες του τόπου μας!

Μαλούτας για δημοτική αρχή: Και ο μήνας έχει 9 …… με αφορμή απένταξη έργου

11 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Κίνηση με φυσικό αέριο: Τα οφέλη για τους οδηγούς -Κερδίζει έδαφος σε Ελλάδα και Ευρώπη

sierafm by sierafm
21 Αυγούστου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΑ
3
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Εκτός από την ηλεκτροκίνηση, η οποία τους τελευταίους μήνες γνωρίζει μεγάλη άνθηση, η κίνηση με φυσικό αέριο αποτελεί εξίσου μία από τις βασικές επιλογές αυτών που αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο.

Αυτό αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων του προηγούμενου μήνα, αφού -σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ)- οι πωλήσεις των οχημάτων που είχαν ως βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο αντιπροσωπεύει το 1,6% των συνολικών πωλήσεων.

Τα θετικά της κίνησης με φυσικό αέριο
Ολα δείχνουν ότι η κίνηση με φυσικό αέριο κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.

Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται απολύτως καμία αλλαγή από τον παραδοσιακό τρόπο οδήγησης με υγρά καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο), ενώ η οικονομία -σε πολλές περιπτώσεις- φθάνει και το 65%. Ετσι, η κίνηση με φυσικό αέριο αποτελεί το μεταβατικό στάδιο στην ηλεκτροκίνηση, καθώς ο οδηγός δεν έχει να σκεφτεί πού θα φορτίσει το αυτοκίνητό του.

Παράλληλα, ανοδική πορεία στον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου σημειώνεται σε όλη την Ευρώπη, με την αύξηση των πωλήσεων να βρίσκεται κοντά στο 18%.

Ωστόσο, επειδή μιλάμε για δεξαμενή, αυτή είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς έχει σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και πιστοποιηθεί σύμφωνα με τα υψηλότερα βιομηχανικά πρότυπα. Είναι εξοπλισμένη με βαλβίδα ασφαλείας και σε περίπτωση πυρκαγιάς απελευθερώνει το αέριο στον εξωτερικό αέρα με ελεγχόμενο τρόπο.

Η δεξαμενή φτάνει μέγιστη πίεση περίπου 200 bar, αλλά έχει σχεδιαστεί για να αντέχει περισσότερο από το διπλάσιο. Το φυσικό αέριο δεν μπορεί να παγώσει ακόμη και στις ψυχρότερες περιοχές του κόσμου, καθώς για να γίνει κάτι τέτοιο η εξωτερική θερμοκρασία θα πρέπει να φθάσει τους -160 βαθμούς Κελσίου, κάτω από το μηδέν.

Η εναλλακτική επιλογή που προσφέρει ένα αυτοκίνητο που κινείται με φυσικό αέριο είναι ότι όταν τελειώσει το συγκεκριμένο καύσιμο αυτόματα και ανεπαίσθητα το όχημα κινείται με βενζίνη, έχοντας πάνω από 100 χιλιόμετρα αυτονομίας. Σημειώνεται, ότι η ποσότητα βενζίνης που υπάρχει στη δεξαμενή θα πρέπει να καταναλώνεται μέσα σε περίπου έξι μήνες.

Τα οφέλη των κατόχων αυτοκινήτων με φυσικό αέριο είναι πολλά, καθώς οι μετακινήσεις τους τόσο εντός όσο και εκτός πόλης γίνονται με οικονομία. Ένα αυτοκίνητο πόλης μπορεί να καταναλώσει περίπου 4 με 5 κιλά φυσικού αερίου και ένα μεγαλύτερο όχημα 1 με 2 κιλά περισσότερο, που αν το μετατρέψουμε σε κόστος αγοράς φυσικού αερίου, το οποίο σήμερα είναι κοντά στα 75 λεπτά του ευρώ, τότε για τα 100 χιλιόμετρα ένας οδηγός θα δαπανήσει το μέγιστο 5 ευρώ. Η οικονομία που πραγματοποιείται σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι κοντά στο 30% και 55% σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα οχήματα.

Τα σημεία ανεφοδιασμού το μεγαλύτερο μειονέκτημα

Η μηχανική λειτουργία των οχημάτων φυσικού αερίου είναι η ίδια με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα και χρειάζονται κανονικά τα προγραμματισμένα σέρβις τους.

Σήμερα, το μεγαλύτερο μειονέκτημα, ίσως, είναι ότι δεν υπάρχουν ακόμη πολλά σημεία ανεφοδιασμού, που όμως είναι έτσι κατανεμημένα ώστε να μπορεί κάποιος να διανύσει την Ελλάδα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, πιθανόν με μοναδική εξαίρεση τη Θράκη, την Πελοπόννησο και τα νησιά, όπου δεν υπάρχει ακόμη κάποιο σημείο ανεφοδιασμού, αλλά βρίσκονται σε στάδιο προγραμματισμού.

Πηγή: iefimerida.gr

Tags: ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ
Previous Post

Με την ταινία “Λάσι γύρνα σπίτι ” αρχίζουν και πάλι οι προβολές στη βιβλιοθήκη Κοζάνης

Next Post

Πανεπιστήμιο Οξφόρδης: Το φυσικό προϊόν που χτυπάει τον κορωνοϊό περισσότερο απ’ τα φάρμακα

Next Post
κορονοιος, γριπη

Πανεπιστήμιο Οξφόρδης: Το φυσικό προϊόν που χτυπάει τον κορωνοϊό περισσότερο απ’ τα φάρμακα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Π. Κουκουλόπουλος: «Γιατί εξαιρέσατε τους νομούς Κοζάνης και Γρεβενών από την επέκταση του Προγράμματος Δημογραφικής Ανάπτυξης;»
  • Μήνυμα του Στάθη Κωνσταντινίδη για την εκλογή του Κυριάκου Πιερρακάκη προέδρου του Eurogroup «Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ».
  • Συμμετοχή του Δήμου Κοζάνης στο Εθνικό Συνέδριο για την Κλιματική Ουδετερότητα που έγινε στην Αθήνα
  • Ψήφισμα στήριξης των αγροτικών κινητοποιήσεων από το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης
  • Ο Δήμος Βοΐου θα τιμήσει τη μνήμη του αείμνηστου Αναστασίου Δάρδα. Το όνομά του στην αίθουσα τελετών του Τραμπάντζειου

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr