• Ροή ειδήσεων
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Δυτικής Μακεδονίας: «Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο»

ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας: Εξωδικαστικός μηχανισμός ρύθμισης οφειλών.

15/10/18 11:04
Το ΣΕΕΝ για την καταπόνηση των εργαζομένων από τον καύσωνα

ΣΕΕΕΝ: Ο ΔΕΔΔΗΕ έκοψε το ρεύμα σε οικογένεια με 2 παιδιά, με τον πατέρα άνεργο και με σοβαρά προβλήματα υγείας

26/01/21 20:59
Σιάτιστα: Στην τελική ευθεία τα διόδια. Ολοκληρώνονται οι εργασίες

Χωρίς αποτέλεσμα η συνάντηση στο Υπουργείο Μεταφορών για τα διόδια

26/01/21 19:24
Σιάτιστα: Συνεχίζονται οι εργασίες για τη μετάβαση στο νέο δίκτυο ύδρευσης

Σιάτιστα: Συνεχίζονται οι εργασίες για τη μετάβαση στο νέο δίκτυο ύδρευσης

26/01/21 18:57
Α’ ΕΠΣ Κοζάνης: Μακεδονικός Σιάτιστας – Δόξα Βερμίου Πύργων 2-0

924χιλ. ευρώ στο Δήμο Βοϊου για τις αθλητικές του εγκαταστάσεις (εκσυγχρονισμό των 5 κλειστών γυμναστηρίων) και ταρτάν στο Στάδιο Σιάτιστας

26/01/21 18:46
Μαγιορκίνης: “Είναι πιθανό τις επόμενες μέρες να δούμε 500 κρούσματα”

16 νέα κρούσματα κορωνοϊού στην Π.Ε. Κοζάνης την Τρίτη 26 Ιανουαρίου

26/01/21 17:47
Μαγιορκίνης: “Είναι πιθανό τις επόμενες μέρες να δούμε 500 κρούσματα”

Κορονοϊός: Σε αυτές τις περιοχές της Βόρειας Ελλάδας έχουν εντοπιστεί μεταλλαγμένα στελέχη

26/01/21 17:08
Οι νέοι αντιδήμαρχοι στο Βόιο. Ονόματα για όλα τα νομικά πρόσωπα. Βίντεο

Λαϊκή Συσπείρωση Βοΐου: Όχι στα Διόδια, να καταργηθούν όλα

26/01/21 17:03
Κρούσμα μεταλλαγμένου ιού στην Εορδαία, σύμφωνα με την εκπομπή “Live News” του Mega

Κρούσμα μεταλλαγμένου ιού στην Εορδαία, σύμφωνα με την εκπομπή “Live News” του Mega

26/01/21 16:52
Απίστευτο……Η Ολυμπία Τελιγιορίδου θεωρεί πως η κατασκευή των διοδίων στην Σιάτιστα και όχι στον Αλιάκμονα είναι μια επιτυχία και είναι αρκετά ικανοποιημένη…

Στο Υπουργείο Μεταφορών σήμερα η αντιπροσωπεία του Δήμου Βοϊου για τα διόδια- Χωρίς μεγάλες προσδοκίες η συνάντηση

26/01/21 16:49
Κορωνοϊός: 500 συνεργεία νοσηλευτών για κατ’ οίκον τεστ

Νέο καμπανάκι για τα κρούσματα στην Κοζάνη- Τι δείχνουν οι έλεγχοι των τελευταίων ημερών- Θετικά δείγματα και στο Αστυνομικό Μέγαρο

26/01/21 16:37
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου, 2021
  • Login
Sierafm.gr -SI.E.RA FM 1053 Σιάτιστα
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Sierafm.gr -SI.E.RA FM 1053 Σιάτιστα
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας: Εξωδικαστικός μηχανισμός ρύθμισης οφειλών.

από sierafm
15/10/18 11:04
σε ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Δυτικής Μακεδονίας: «Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο»
1
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter



 

ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ :

ΠΟΛΛΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΑΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥΣ – ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ.

Στη δημοσιότητα δόθηκαν, τον προηγούμενο μήνα, από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ) τα στατιστικά στοιχεία για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών των επιχειρήσεων, των ελεύθερων επαγγελματιών και των αγροτών.

Σύμφωνα λοιπόν με τα μέχρι στιγμής στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στα ΜΜΕ και που αφορούν στις 57 εβδομάδες λειτουργίας του εξωδικαστικού (3/8/2017 – 07/09/2018), τις 31 εβδομάδες για τη ρύθμιση οφειλών ελευθέρων επαγγελματιών (5/2/2018–07/09/2018) και τις 10 εβδομάδες για τη ρύθμιση οφειλών αγροτών (27/6/2018-07/09/2018):Επιχειρήσεις:

  • 35.405 εκκίνησαν τη διαδικασία
  • 7.379 πέρασαν επιτυχώς την επιλεξιμότητα
  • 1.487 αιτήσεις υποβλήθηκαν: 468 σε διμερή διαπραγμάτευση και 1019 σε διαπραγμάτευση με πολλαπλούς πιστωτές
  • 629 βεβαίωση πληρότητας και 380 έναρξη διαπραγμάτευσης με
    πολλαπλούς πιστωτές
  • 70 ολοκληρώθηκαν επιτυχώς και ρύθμισαν τα χρέη τους

Ελεύθεροι επαγγελματίες:

  • 15.890 εκκίνησαν τη διαδικασία
  • 9.486 πέρασαν επιτυχώς την επιλεξιμότητα
  • 1.972 αιτήσεις υποβλήθηκαν
  • 163 ολοκληρώθηκαν επιτυχώς προς ΑΑΔΕ και 155 προς ΚΕΑΟ και ρύθμισαν τα χρέη τους (στα νούμερα αυτά συμπεριλαμβάνονται, αιτήσεις που ολοκληρώθηκαν επιτυχώς και με τους δύο πιστω-τές)

Αγρότες:

•778 εκκίνησαν τη διαδικασία

  • 556 πέρασαν επιτυχώς την επιλεξιμότητα
  • 65 αιτήσεις υποβλήθηκαν
  • 4 ολοκληρώθηκαν επιτυχώς προς ΑΑΔΕ και 3 προς ΚΕΑΟ και ρύθμισαν τα χρέη τους (στα νούμερα αυτά συμπεριλαμβάνονται αιτήσεις, που ολοκληρώθηκαν επιτυχώς και με τους δύο πιστωτές)

Από τα ανωτέρω δεδομένα προκύπτει, ότι πολύ λίγοι ήταν εκείνοι, που κατάφεραν μέχρι στιγμής να ρυθμίσουν τα χρέη τους με βάση τον εξωδικαστικό μηχανισμό, και όσοι απέτυχαν, θα πρέπει πλέον να διαπραγματευτούν με τον κάθε πιστωτή τους (τράπεζες, δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία κλπ) ξεχωριστά.

Κυριότερη αιτία της αποτυχίας του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης των οφειλών είναι η άρνηση των τραπεζών να συμμετέχουν στη διαδικασία, αλλά και όταν ακόμη δεχθούν να συμμετέχουν, στην πορεία, αρνούνται το προτεινόμενο από τον οφειλέτη σχέδιο διευθέτησης των οφειλών του, κρίνοντας αυτόν μη βιώσιμο, με συνέπεια την αποτυχία της διαδικασίας.

Επιπλέον, ένας ακόμη παράγοντας που δυσχεραίνει την όλη διαδικασία είναι το πλήθος των απαιτούμενων εγγράφων, που πρέπει να προσκομίσει ο οφειλέτης. Είναι δε χαρακτηριστικό, ότι ακόμη και για τη ρύθμιση των 120 δόσεων στην ΑΑΔΕ απαιτούνται δεκάδες έγγραφα (μεταξύ των οποίων ποινικό μητρώο, έντυπα υπολογισμού αξίας Α ΓΗΣ, πιστοποιητικά βαρών κλπ), τα οποία πολλές φορές αργούν να εκδοθούν λόγω της αυξημένης ζήτησης (όπως η βεβαίωση από το Γενικό αρχείο αιτήσεων του Ν. 3869/2010 του Ειρηνοδικείου Αθηνών), όταν η παλαιότερη ρύθμιση των 120 δόσεων ήταν εξαιρετικά απλοποιημένη.

Από τα αρνητικά σημεία, που έχουν παρατηρηθεί στην πράξη, είναι οι συνεχείς παρατάσεις της διαδικασίας με αιτήματα εκ μέρους του Δημοσίου και του ΕΦΚΑ (ΑΑΔΕ και ΚΕΑΟ αντίστοιχα) λόγω αδυναμίας τους, ελλείψει εγκυκλίου, να εκτιμήσουν τη βιωσιμότητα του οφειλέτη μη τηρώντας τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα και προθεσμίες του νόμου. Έτσι υπάρχουν εκκρεμείς αιτήσεις από τον Ιανουάριο του 2018, που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο Προτάσεων –Αντιπροτάσεων (αρχικό στάδιο).

Επίσης τρωτό σημείο είναι η απόρριψη αιτήσεων εκ μέρους των δανειστών χωρίς να αποτυπώνεται οποιαδήποτε αιτιολογία, ώστε να γνωρίζει ο οφειλέτης τον λόγο απόρριψης του και μη υπαγωγής του στις ρυθμίσεις του νόμου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην δύναται να ελεγχθεί η ουσιαστική ή μη εκτίμηση της κατάστασης του οφειλέτη από τους δανειστές του.

Ο Ν.4469/2017 για τον εξωδικαστικό μηχανισμό έχει την δυνατότητα να δώσει ανάσα σε εμπόρους και ελεύθερους επαγγελματίες, πρέπει όμως, λαμβάνοντας υπόψη τα στατιστικά, που δόθηκαν στην δημοσιότητα, να επανεκτιμηθεί ο τρόπος λειτουργίας και το πώς θα βελτιωθεί και θα διευκολυνθεί η πρόσβαση των απλών πολιτών στην διαδικασία.

Πρέπει να τονιστεί ότι περιλαμβάνονται στο νόμο και οι γεννημένες/βεβαιωμένες οφειλές μέχρι τις 31.12.2017 δυνάμει των άρθρ. 45, 46 και 55 παρ. 4, εδάφ. β’ του ν.4549/2018 (ΦΕΚ Α 105/14.06.2018) και να ενημερώσουμε το κοινό, ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα βρίσκεται σε παραγωγική λειτουργία προς τούτο από 10.09.2018 και μπορούν και οι εκκρεμείς αιτήσεις να συμπεριλάβουν τις οφειλές αυτές τηρώντας την προβλεπόμενη διαδικασία.

Είναι αναγκαίες : α) η παράταση ισχύος του νόμου για ένα ακόμα έτος, ήτοι και για όλο το έτος 2019 καθώς πολλοί δεν θα προλάβουν να υποβάλουν αίτηση β) η τροποποίηση των διατάξεων του ανωτέρω νόμου γ) η δυνατότητα να επαναλάβουν τη διαδικασία επιχειρήσεις, ελεύθεροι επαγγελματίες και αγρότες που δεν κατάφεραν να ενταχθούν και δ) η υποχρεωτική συμμετοχή των τραπεζών.

Για το ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας

Ο Πρόεδρος

Βασίλειος Στ. Ιωαννίδης

Η Γενική Γραμματέας

Παρασκευή Αν. Κτενίδου

Τηλ : 2461042282, ώρες λειτουργίας Δευτέρα, Τρίτη, Παρασκευή, 09:30 – 12:30 και

Πέμπτη : 18:00 – 20:00

Tags: Κεπκα ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΕ.Π.ΚΑ.
Share1Tweet

Σχετικά Άρθρα

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Δυτικής Μακεδονίας: «Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο»

ΚΕΠΚΑ: Το νέο πλαίσιο για την πρώτη κατοικία

από sierafm
30/07/19 10:21
0
0

Από 01.07.2019 δόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ) η πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή ρύθμισης οφειλών των στεγαστικών...

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Δυτικής Μακεδονίας: «Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο»

ΚΕΠΚΑ: Δικαιώματα επιβατών ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών

από sierafm
10/07/19 12:46
0
0

Όταν ταξιδεύουμε, με πλοίο, πρέπει να γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας και να τα διεκδικούμε. Σύμφωνα, με τον νόμο 3709/2008 και...

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Δυτικής Μακεδονίας: «Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο»

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δυτικής Μακεδονίας: Καταγγελίες 2017

από sierafm
26/11/18 12:01
0
0

Το σύνολο των καταγγελιών/αιτημάτων που δέχθηκε και διεκπεραίωσε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2017 ανήλθε...

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Δυτικής Μακεδονίας: «Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο»

Επιτυχία των καταναλωτικών οργανώσεων – Περισσότερα διακιώματα για τους συνδρομητές σε τηέφωνία και διαδίκτυο

από sierafm
08/11/18 11:14
0
0

Από την 1η Οκτωβρίου 2018, τέθηκε σε ισχύ το δεύτερο στάδιο των ρυθμίσεων που  προβλέπονται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της...

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

CAPTCHA
Refresh

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.


https://www.AUTOdoc.GR






Facebook Twitter

Μετάφραση Website

EnglishΕλληνικά

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

sierafm@sierafm.gr, sierafm1053@gmail.com
Γενική Διεύθυνση (Σαμαράς Βασίλης)
Τηλ.Fax:2465023300
Βουλγαροπούλου 3
Σιάτιστα, Κοζάνης

Copyright © Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

Copyright © Sierafm.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε.