Σημαντική επιτυχία για τον Δήμο Καστοριάς: Τακτοποιούνται υποχρεώσεις παρελθόντων ετών ύψους 1,4 εκατ. ευρώ
Δήμος Κοζάνης: Ξεκινούν τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024 οι εγγραφές σε Ωδείο, Πανδώρα, Εικαστικό και Φωτογραφικό Εργαστήρι
Δημοτική Κίνηση «Κοζάνη Τόπος να Ζεις»: Για μια ακόμη φορά η λεκάνη Σαρί Γκιολ θύμα της έλλειψης αντιπλημμυρικής θωράκισης
Πέμπτη 9 Οκτωβρίου, διακοπή υδροδότησης και αρρυθμίες σε Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Κοζάνης
Ομόφωνο «Όχι» του Δημοτικού Συμβουλίου Γρεβενών στο υπό διαβούλευση σχέδιο για τον υγειονομικό χάρτη της Δυτικής Μακεδονίας
Ο Δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου υποδέχθηκε τη νέα γενιά του τόπου
Δήμος Κοζάνης: Στην Κοζάνη χτυπά η «καρδιά» των ευρωπαϊκών πράσινων πόλεων
Άργος Ορεστικό: Μετά τη Σιάτιστα έκλεψαν χρυσή αλυσίδα με σταυρό από ηλικιωμένη γυναίκα με την ίδια μέθοδο
Σιάτιστα: Πότε ολοκληρώνονται οι εργασίες ασφαλτόστρωσης στον κεντρικό δρόμο
Π. Κουκουλόπουλος στο Συνέδριο του Economist: «Αλλαγή πορείας στην ελληνική οικονομία, με διαρθρωτικές πολιτικές κοινωνικής συνοχής»
Δήμος Κοζάνης: Ξεκινούν τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024 οι εγγραφές σε Ωδείο, Πανδώρα, Εικαστικό και Φωτογραφικό Εργαστήρι
Βόιο: Νεκρό αρκουδάκι 2,5 ετών από πυροβόλο όπλο στο Πυλωρί

Μελέτη: Μεγαλύτερες οι πιθανότητες επιβίωσης για καρκινοπαθείς που παίρνουν τακτικά ασπιρίνη

Η τακτική λήψη ασπιρίνης μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής ορισμένων καρκινοπαθών, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη.

Αρκετοί ασθενείς έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να επιβιώσουν περισσότερο, αν κάθε μέρα παίρνουν μια μικρή δόση ασπιρίνης.

Οι ερευνητές του ουαλικού Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, με επικεφαλής τον καθηγητή Πίτερ Έλγουντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό PLoS One, σύμφωνα με τη βρετανική Telegraph αξιολόγησαν 71 έρευνες που αφορούσαν συνολικά περίπου 520.000 καρκινοπαθείς, εκ των οποίων οι 120.000 ελάμβαναν ασπιρίνη, ενώ οι 400.000 όχι.

Η μελέτη συμπέρανε ότι το ποσοστό επιβίωσης των καρκινοπαθών ήταν 20% έως 30% μεγαλύτερο, αν έπαιρναν μια ασπιρίνη τακτικά. Επίσης η εξάπλωση του καρκίνου σε άλλα μέρη του σώματος (μεταστάσεις) ήταν μικρότερη σε όσους έπαιρναν ασπιρίνη καθημερινά.

«Η χρήση της ασπιρίνης σε χαμηλή δοσολογία ως πρόληψη για την καρδιοπάθεια, το εγκεφαλικό και τον καρκίνο είναι πια δεδομένη, αλλά πλέον προκύπτουν και στοιχεία ότι η ασπιρίνη μπορεί να παίξει πολύτιμο ρόλο επίσης ως πρόσθετη θεραπεία για τον καρκίνο», δήλωσε ο Έλγουντ.

Οι περισσότερες μελέτες αφορούσαν τους καρκίνους εντέρου, μαστού και προστάτη. Ορισμένες από τις έρευνες πάντως δεν βρήκαν κανένα όφελος της ασπιρίνης, γι’ αυτό χρειάζονται περαιτέρω μελέτες πάνω στη σχέση ασπιρίνης-καρκίνου.

Από την άλλη, σύμφωνα με τους ερευνητές, ο κίνδυνος σοβαρής αιμορραγίας λόγω της ασπιρίνης βρέθηκε να είναι μικρός.

Πηγή:Real.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια