Η Κυβέρνηση παίζει εν ου παικτοίς με την αυτοδιοίκηση. (Τοποθέτηση Κουκουλόπουλου στο συνέδριο της ΚΕΔΕ)
Ο Δήμαρχος Βοΐου Χρήστος Ζευκλής για την κοίμηση του Πατέρα Βασιλείου
Στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65 – Το 2018 τα έργα που θα τον συνδέσουν με την Εγνατία
Δήλωση του Γ. Αμανατίδη για την υποψηφιότητά στις εθνικές εκλογές, με τη Νέα Δημοκρατία
Σε ποιους δήμους εντοπίζονται τα κρούσματα που ανακοινώθηκαν από τον ΕΟΔΥ τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου για την Δυτική Μακεδονία
Κορωνοϊός: Ευχάριστα νέα! Αποσωληνώθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα δύο ασθενείς που βρίσκονταν σε ΜΕΘ
Εκδήλωση παρουσίαση του Θεσμοθετημένου «Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Τεχνολογίας» του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Αντιρρύπανσης του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
Η Βιβλιοθήκη Σιάτιστας έκοψε την βασιλόπιτα
Δήμος Βοΐου: Κλειστά όλα τα σχολεία στον Δήμο Βοϊου την Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021
Ο Δήμαρχος Βοΐου Χρήστος Ζευκλής για την κοίμηση του Πατέρα Βασιλείου

Μπορεί η κατανάλωση νερού να ενισχύσει το αδυνάτισμα;



 

Είναι τελικά το νερό σύμμαχός σας στην απώλεια κιλών;

Κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του διατροφικές προτιμήσεις και υπάρχουν αμέτρητες δίαιτες που βασίζονται σε διαφορετικά τρόφιμα. Ωστόσο, το νερό αποτελεί βασικό κομμάτι στη διατροφή κάθε ανθρώπου, καθώς αποτελεί το δεύτερο απαραίτητο συστατικό για τη ζωή μας μετά το οξυγόνο.

Μπορεί όμως να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος;

Πληθώρα ερευνών έχει βρει ότι οι άνθρωποι που πίνουν πολύ νερό στο πλαίσιο μιας δίαιτας, χάνουν περισσότερο βάρος από εκείνους που πίνουν λιγότερο.

Γιατί το νερό ενισχύει το αδυνάτισμα;

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι πίνοντας νερό πριν το γεύμα, μπορείτε να ενισχύσετε το αδυνάτισμά σας. Σε δύο έρευνες οι ερευνητές παρατήρησαν ότι οι συμμετέχοντες που έπιναν 500 ml νερό μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα τους έχασαν περισσότερο βάρος, συγκριτικά με εκείνους που δεν ακολουθούσαν αυτή την τακτική.

Το νερό δεν έχει κάποια μαγική ιδιότητα αδυνατίσματος. Έχει σίγουρα όμως την ιδιότητα να επιφέρει το αίσθημα κορεσμού. Άλλωστε, είναι εντυπωσιακά συνηθισμένο να μπερδεύουμε τη δίψα με την πείνα, επομένως η κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να περιορίσει τις ξαφνικές λιγούρες και κατ΄ επέκταση να οδηγήσει σε μειωμένη κατανάλωση θερμίδων. Ως γνωστόν, η μειωμένη κατανάλωση θερμίδων είναι αυτή που οδηγεί σε μειωμένο βάρος.

Επίσης, σε αντίθεση με τα περισσότερα ροφήματα, το νερό δεν περιέχει θερμίδες. Ακόμη και τα υγιεινά ροφήματα, όπως ο φυσικός χυμός, τα smoothies και το τσάι με φυσικά γλυκαντικά, προσθέτουν θερμίδες στον οργανισμό. Κάθε φορά, λοιπόν, που επιλέγετε το νερό αντί κάποιο άλλο ρόφημα, εξοικονομείτε θερμίδες.

Με λίγα λόγια, το νερό δεν είναι ένα «ελιξίριο αδυνατίσματος», αλλά συμπεριλαμβάνοντας πολύ νερό στη δίαιτά σας, σίγουρα διευκολύνετε και ενισχύετε την προσπάθειά σας να αδυνατίσετε.

Εναλλακτικές επιλογές…

Επιλέξτε ανθρακούχο νερό: Σίγουρα το ανθρακικό που περιέχει το κάνει πιο ενδιαφέρον, αρκεί να βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει ένα που δεν περιέχει γλυκαντικά.

Φτιάξτε το δικό σας νερό με φρούτα: Μπορείτε να κάνετε το νερό σας λίγο πιο εντυπωσιακό και εύγευστο, προσθέτοντας σε αυτό τα αγαπημένα σας φρέσκα φρούτα, λαχανικά και βότανα. Όσο περισσότερη ώρα τα αφήσετε βυθισμένα στο νερό, τόσο εντονότερη γεύση θα του χαρίσουν. Οι συνδυασμοί που μπορείτε να δημιουργήσετε είναι αμέτρητοι, απλά βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει!

Προσαρμόστε τη θερμοκρασία: Το νερό δεν είναι απαραίτητο να καταναλώνεται παγωμένο. Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να το πιουν όταν έχει χαμηλή θερμοκρασία. Το νερό σε θερμοκρασία δωματίου μπορεί να καταναλωθεί πιο εύκολα.

Tip: Προκειμένου να πίνετε πολύ νερό και να είστε συνεχώς ενυδατωμένη, καλό είναι να έχετε πάντα μαζί σας ένα παγούρι ή ένα μπουκάλι με νερό. Έτσι, θα το βλέπετε συνέχεια και δε θα ξεχάσετε να πιείτε.

Τι ισχύει για το νερό με λεμόνι;

Σίγουρα έχετε ακούσει κι εσείς ότι ένα ποτήρι νερό με χυμό λεμονιού το πρωί, ενισχύει το αδυνάτισμα. Είναι μια διάσημη πρακτική, την οποία έχουν υιοθετήσει πολλοί celebrities και εδώ και χρόνια κάνει τον γύρο του Διαδικτύου.

Ωστόσο, τι ισχύει στην πραγματικότητα; Μήπως πρόκειται για έναν ακόμη διατροφικό μύθο;

Ο οργανισμός σας όταν ξυπνάτε έχει άμεση ανάγκη να ενυδατωθεί. Το νερό από μόνο του έχει την ιδιότητα να ενυδατώνει τον οργανισμό, καθώς και να απομακρύνει τα απόβλητα του οργανισμού μέσω της διούρησης.

Το λεμόνι από την άλλη έχει την ιδιότητα να βοηθάει στην πέψη, στην καταπολέμηση του πρηξίματος και στον περιορισμό της όρεξης. Όμως, οι λίγες σταγόνες χυμού λεμονιού που προσθέτετε στο νερό σας δεν είναι αρκετές για να προσφέρουν τα παραπάνω οφέλη.

Παράλληλα, όταν καταναλώνετε λεμόνι με άδειο στομάχι, υπάρχει ο κίνδυνος να ερεθίσετε το στομάχι σας και να καταλήξετε με καούρα, εξαιτίας της οξύτητας του λεμονιού.

Όσον αφορά στην ιδιότητα του λεμονιού να ενισχύει το αδυνάτισμα, δεν υπάρχουν σχετικές έρευνες που να επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο.

Επομένως, το νερό με λεμόνι δεν ενισχύει την προσπάθειά σας να χάσετε βάρος. Αν όμως η ευχάριστη γεύση του λεμονιού είναι αυτή που σας κάνει να πίνετε νερό το πρωί, τότε συνεχίστε αυτή σας τη συνήθεια, αρκεί να μην ενοχλείται το στομάχι σας. Σε αυτήν την περίπτωση, πιείτε το νερό σκέτο, θα είναι το ίδιο ωφέλιμο!

Πηγή:vita.gr

Σχετικά Άρθρα

Τρία σημάδια αφυδάτωσης που δεν πρέπει να αγνοήσετε

Πρόσκληση για τη χρηματοδότηση έργων επέκτασης και αναβάθμισης υποδομών ύδρευσης για την εξασφάλιση της επάρκειας του νερού, προϋπολογισμού 12 εκ. ευρώ

Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γεώργιος Κασαπίδης υπέγραψε Πρόσκληση, προϋπολογισμού 12 εκ. € που αφορά στη χρηματοδότηση έργων επέκτασης και αναβάθμισης υποδομών ύδρευσης για την εξασφάλιση...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.



Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms below to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.