• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

Οι αλλαγές που θα γίνουν στα αυτοκίνητα, για να είναι πιο ασφαλή

23 Μαΐου 2018
Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο

Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο

18 Δεκεμβρίου 2025
Μπλόκο και σε παράδρομους της Εγνατίας από αγρότες και κτηνοτρόφους στη Σιάτιστα

Στάση αναμονής σήμερα από τους αγρότες του μπλόκου της Μπάρας Σιάτιστας

17 Δεκεμβρίου 2025
Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ  στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας

Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας

17 Δεκεμβρίου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Παρέμβαση του Βουλευτή Στάθη Κωνσταντινίδη για τη δημιουργία του Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης στην ΠΕ Κοζάνης

17 Δεκεμβρίου 2025
Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

17 Δεκεμβρίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: «Οι αγρότες της Π.Ε. Κοζάνης ζουν σε μια μόνιμη ανασφάλεια κι έλλειψη προοπτικών»

17 Δεκεμβρίου 2025
κωστας ντιος

Κώστας Ντιός: «Ο ζωγράφος είναι ένας μεσολαβητής. Μεταφέρει σφραγισμένες επιστολές αγνώστου περιεχομένου σε άγνωστους παραλήπτες που, ενδεχομένως, θα δεχτούν να τις παραλάβουν»

17 Δεκεμβρίου 2025
Νικόλαος Λυσσαρίδης

Απολογισμός Εκθέσεων 2024–2025 και Στρατηγική Εξωστρέφειας 2026 από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

17 Δεκεμβρίου 2025
Στο 145% η τελική απορρόφηση του Leader που υλοποιήθηκε από την ΑΝΚΟ

Στο 145% η τελική απορρόφηση του Leader που υλοποιήθηκε από την ΑΝΚΟ

17 Δεκεμβρίου 2025
Συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. του Γεωπονικού Συλλόγου Ν. Κοζάνης

Αγροτικές κινητοποιήσεις και ανάδειξη του έργου των γεωπόνων ως βασικών συμπαραστατών του αγροτικού κόσμου

17 Δεκεμβρίου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Γρεβενών για την απώλεια του Στέλιου Ψευτογκά

17 Δεκεμβρίου 2025
Σιάτιστα: Ίδρυμα Δημητρίου  και Θεολογίας Τσιστοπούλου – Χρηματική ενίσχυση σε αριστούχους αποφοίτους Λυκείων

Ο Δήμος Βοΐου τιμά την επιθυμία του Ευεργέτη Γεωργίου Καραγιάννη, δίνοντας και φέτος υποτροφίες σε φοιτητές

17 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Οι αλλαγές που θα γίνουν στα αυτοκίνητα, για να είναι πιο ασφαλή

sierafm by sierafm
23 Μαΐου 2018
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
1
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τους επόμενους μήνες θα δούμε αλλαγές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στον τομέα της ασφάλειας των οχημάτων, στην προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση των ατυχημάτων.

Ήδη τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν εφοδιαστεί με ανάλογα συστήματα, τα οποία από την μία βοηθούν τον οδηγό να παραμείνει ξεκούραστος κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και από την άλλη εξασφαλίζουν μεγαλύτερα επίπεδα ασφάλειας.

Έτσι τα αυτόνομα συστήματα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (AEB) για παράδειγμα, τα οποία ενεργοποιούνται όταν υπάρχουν επικίνδυνοι ελιγμοί, ελαχιστοποιούν μια επικείμενη σύγκρουση, ενώ το ίδιο γίνεται και όταν υπάρχει αλλαγή λωρίδας, όπου τα συστήματα προειδοποιούν για την αλλαγή της πορείας και συμμορφώνουν τον οδηγό. Ωστόσο, ατυχήματα που προκαλούνται από την απόσπαση της προσοχής του οδηγού θα μειωθούν σε μεγάλο βαθμό με αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.

Παράλληλα η αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης θα αποτρέψει ή θα μειώσει τη σοβαρότητα των μετωπικών και πλευρικών ατυχημάτων.

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη αντιμετώπισης των ατυχημάτων που προκαλούνται από την υπερβολική ταχύτητα, σύντομα αναμένεται να υπάρξει παρέμβαση για να βρεθεί τρόπος σταδιακής μείωσης της ταχύτητας, που σήμερα είναι στα 250 χλμ/ώρα και που στα γρήγορα αυτοκίνητα που έχουν μεγάλη ισχύ, τηρείται ηλεκτρονικά.

Τα συστήματα τεχνολογίας ενδεχόμενα να περιλαμβάνουν και ραντάρ που θα μεταφέρουν τις πληροφορίες του δρόμου και των άλλων οχημάτων, όπου μετά την ανάλογη επεξεργασία θα βγαίνει το τελικό αποτέλεσμα.

Με βάση τις πληροφορίες από τις κάμερες της αναγνώρισης οδικών σημάτων και τις βάσεις δεδομένων ορίων ταχύτητας που συνδέονται με το GPS, τα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης της ταχύτητας μπορούν να αποτρέψουν τους οδηγούς από το να υπερβούν τα όρια ταχύτητας ή τουλάχιστον να τα ξεπεράσουν σε μεγάλο βαθμό.

Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλά θέματα σχετικά με την υποδομή. Τα οδικά σήματα δεν είναι εναρμονισμένα σε όλη την Ευρώπη και οι πληροφορίες σχετικά με τα όρια ταχύτητας δεν είναι αρκετά αξιόπιστες.

Επίσης, οι ψηφιακοί χάρτες δεν συμπληρώνονται πλήρως με τις πληροφορίες ορίου ταχύτητας για όλους τους δρόμους και τα δεδομένα δεν ενημερώνονται πάντοτε. Αυτό είναι και το σημαντικότερο θέμα που πρέπει να επιλυθεί ώστε να υπάρξει πλήρης εναρμόνιση των ορίων με τα συστήματα οδήγησης των αυτοκινήτων.

Στόχος των υπευθύνων είναι μεταξύ του 2020 και του 2030 να μειωθούν στο μισό τα τροχαία δυστυχήματα και τα ατυχήματα, ενώ παράλληλα στοχεύουν σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την οδική ασφάλεια.

Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να διασφαλιστεί ότι τα ασφαλή οχήματα οδηγούνται από «ασφαλείς» οδηγούς σε ασφαλείς οδούς, όπου τα συστήματα των οχημάτων θα παίζουν σημαντικό ρόλο και θα επιβλέπουν τις κινήσεις και τις προθέσεις του οδηγού.

Αυτό το στοιχείο είναι και ένα κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης που προωθείται από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες και που προσβλέπει στη μείωση ή ακόμη και την εξάλειψη των τροχαίων ατυχημάτων…

Πηγή:iefimerida.gr
Tags: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Previous Post

ΔΕΗ: Κρίσιμο ΔΣ για την πώληση των λιγνιτικών μονάδων

Next Post

Πλαστικές σακούλες: Ξεκινάει η απόδοση του ειδικού τέλους -Οι πληρωμές και τα πρόστιμα

Next Post

Πλαστικές σακούλες: Ξεκινάει η απόδοση του ειδικού τέλους -Οι πληρωμές και τα πρόστιμα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο
  • Στάση αναμονής σήμερα από τους αγρότες του μπλόκου της Μπάρας Σιάτιστας
  • Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας
  • Παρέμβαση του Βουλευτή Στάθη Κωνσταντινίδη για τη δημιουργία του Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης στην ΠΕ Κοζάνης
  • Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

Πρόσφατα σχόλια

  1. Αντώνης Φωτόπουλος στο Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο
  2. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  3. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Νέα casino για Έλληνες παίκτες

 

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr