Οι απρόσμενοι παράγοντες που γερνούν το δέρμα μας



Μάθετε ποιοι είναι οι 4 απρόσμενοι παράγοντες που κάνουν το δέρμα σας να γερνάει πρόωρα και τι μπορείτε να κάνετε ώστε να αναστρέψετε τη φθορά

Χρησιμοποιούμε τα καλύτερα αντιγηραντικά συστατικά, περιποιούμαστε ανελλιπώς το δέρμα μας και εφαρμόζουμε ευλαβικά κάθε πρωί την αντηλιακή μας κρέμα. However, οι μεταβαλλόμενες περιβαλλοντικές συνθήκες και οι πιεστικοί ρυθμοί της σύγχρονης ζωής, αποδεικνύουν ότι οι καλές μας συνήθειες δεν είναι αρκετές για να προστατέψουν το δέρμα μας.

Μάθετε ποιοι είναι οι 4 απρόσμενοι παράγοντες που κάνουν το δέρμα μας να γερνάει πρόωρα και τι μπορείτε να κάνετε ώστε να αναστρέψετε τη φθορά.

1. Ανεπαρκής ύπνος

Lack of sleep does not only affect your energy levels. Inadequate sleep can be the cause of your tired face, causing bags under your eyes, dark circles and fine lines. Like your mind and body, so your skin is rejuvenated while you sleep.

When your body is not getting enough rest, produces an excess of cortisol, which leads to the breakdown of collagen and leads to premature aging of the skin. During sleep the body releases growth hormone, which increases muscle mass and strengthens the skin, increasing blood flow to it and giving you a glowing complexion.

Prioritize your rest and aim for seven to eight hours of sleep each night, to enhance the regeneration of your skin and help protect it from exposure to harmful elements of the day, such as ultraviolet radiation.

2. Air pollution

Δεν αποτελεί μυστικό ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι επιζήμια για το περιβάλλον, ωστόσο μπορεί επίσης να επιβαρύνει την επιδερμίδα μας.

As we grow older, τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών μας μειώνονται. Όταν οι ελεύθερες ρίζες (ένας συνδυασμός των δικών μας και εκείνων που απορροφούμε από το περιβάλλον) αρχίζουν να ξεπερνούν τα επίπεδα αντιοξειδωτικών του σώματός μας, εμφανίζεται αυτό που ονομάζουμε oxidative stress. Αυτή η διαδικασία διασπά το κολλαγόνο και το DNA του δέρματος και μακροπρόθεσμα μπορεί να προκαλέσει ρυτίδες και πανάδες.

Για να επιβραδύνετε αποτελεσματικά και να αποτρέψετε τα ορατά σημάδια της γήρανσης, είναι σημαντικό να αντιμετωπίζετε τα αίτια της γήρανσης σε κυτταρικό επίπεδο. Ισχυρά συστατικά όπως η βιταμίνη C και ο ψευδάργυρος λειτουργούν ως αντιοξειδωτικά και βοηθούν στην πρόληψη του οξειδωτικού στρες.

3. Διαταραγμένο μικροβίωμα δέρματος

Το δέρμα μας φιλοξενεί ένα πλούσιο οικοσύστημα μικροοργανισμών (bacteria, viruses, fungi) που συνυπάρχουν στην επιφάνειά του. This is called μικροβίωμα.

Το μικροβίωμα του δέρματος επηρεάζεται από τον σύγχρονο τρόπο ζωής και από εξωτερικούς παράγοντες, όπως ο τόπος όπου ζούμε, το επάγγελμα που κάνουμε, η διατροφή μας, η ατμοσφαιρική ρύπανση, τα αντιβιοτικά και τα καλλυντικά που χρησιμοποιούμε. Όταν τα βακτήρια που ζουν εκεί αναπαράγονται με αρμονικό ρυθμό, το δέρμα μας είναι υγιές. Όταν όμως η ισορροπία της χλωρίδας του δέρματος διαταραχθεί, τότε τα φιλικά βακτήρια που ζουν εκεί γίνονται παθογόνα και προκαλούν προβλήματα. So, καταλήγουμε με δέρμα ξηρό, ευερέθιστο και ευαίσθητο ή ενδεχομένως ακνεϊκό.

Οι επιστήμονες έχουν διαπιστώσει ότι οι γυναίκες που εμφανίζουν πρόωρα σημάδια γήρανσης, such as wrinkles, παρουσιάζουν ένα μικροβίωμα δέρματος πιο κοντά σε αυτό μιας μεγαλύτερης σε ηλικία γυναίκας.

Τα σύγχρονα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας περιέχουν ζωντανούς μικροοργανισμούς και βακτήρια έτσι ώστε να θρέψουν και να ενισχύσουν τα καλά βακτήρια του δέρματος. Χωρίς τις σκληρές χημικές ουσίες και το αλκοόλ, αυτές οι καινοτόμες τοπικές λύσεις συμβάλλουν στη διατήρηση της ισορροπίας των βακτηριδίων.

4. Unhealthy diet

Healthy skin starts from the inside. Highly processed foods, Foods high in sugar or saturated fat can cause inflammation, which can then lead to accelerated wrinkle formation. Inflammation has also been shown to be behind other skin problems, including acne and enlarged pores.

Through glycosylation, The sugars found in foods with a high glycemic index stick to collagen and elastin and gradually weaken them., leading to wrinkles and sagging skin. While glycosylation cannot be completely avoided, can be slowed down through a balanced diet. Avoid, Well, τις τροφές που είναι πλούσιες σε απλούς υδατάνθρακες και σάκχαρα και επιλέξτε τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

To prevent premature aging and ensure a healthy skin, also choose foods rich in omega-3 fatty acids and alpha-linolenic acids (ALA), such as avocado, salmon, blueberries and dark chocolate. These Antioxidant Foods Help Protect Skin Cells From DNA Damage.

Source:vita.gr

tioukalia

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

code

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



 


λαζαριδου

tioukalia

 

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.