Πάνω από 500 άνθρωποι αυτοκτονούν ετησίως τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα
Μαγιορκίνης: “Είναι πιθανό τις επόμενες μέρες να δούμε 500 κρούσματα”
Σιάτιστα: Κεραυνός χτύπησε βοσκό και πρόβατα !!
Τρισάγιο υπέρ μακαρίας μνήμης και αιωνίου αναπαύσεως του πρωτοπρεσβυτέρου Βασίλειου Βασιλείου. Φωτογραφίες
Δημοσκόπηση: Το 61% θέλει δημοψήφισμα για το Σκοπιανό -Προβάδισμα 10,5 μονάδων της ΝΔ
Οι πανέμορφες εικόνες από τη χιονισμένη Βασιλίτσα Γρεβενών-Φρέσκο χιόνι 20 εκατοστών-Φωτογραφίες και βίντεο
Αντιμισθία σε όλους τους αντιδημάρχους και Δημοτικούς Συμβούλους στο Νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ που κατατέθηκε
Τσοτύλι: Κρούσμα κορονοϊού στο νηπιαγωγείο
Κορωνοϊός: 500 συνεργεία νοσηλευτών για κατ’ οίκον τεστ
Ο ετήσιος χορός του συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Πέντε απλοί κανόνες για να βελτιώσετε τη διατροφή σας



 

Το κλειδί για αυξημένη ενέργεια, λαμπερό δέρμα και καλή διάθεση είναι η ισορροπημένη διατροφή

Με τους πιεστικούς ρυθμούς της καθημερινότητας να στραγγίζουν την ενέργεια και την καλή σας διάθεση, είναι πολύ εύκολο να εγκαταλείψετε κάθε όνειρο για μια υγιεινή διατροφή και απλά να φάτε ό,τι βρείτε διαθέσιμο κοντά σας.

Ωστόσο, το κλειδί για αυξημένη ενέργεια, λαμπερό δέρμα και καλή διάθεση είναι η ισορροπημένη διατροφή. Μην πάει το μυαλό σας σε περίπλοκα γεύματα που χρειάζονται ατελείωτες ώρες για να προετοιμαστούν.

Στην πραγματικότητα, το να βελτιώσετε τη διατροφή σας μπορεί να είναι πολύ πιο απλό από ό,τι νομίζετε.

Μια καλή αρχή είναι να ακολουθήσετε τους παρακάτω 5 βασικούς κανόνες που είναι ικανοί να κάνουν τη διαφορά στο πώς αισθάνεστε και δείχνετε.

Πέντε εύκολοι κανόνες για να βελτιώσετε τη διατροφή σας

1. Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα τρόφιμα

Με απλά λόγια αυτό σημαίνει να τρώτε μήλα με μέλι και κανέλα αντί για μηλόπιτα.

Κάποιες τροφές υποβάλλονται σε χαμηλό επίπεδο επεξεργασίας που δε μειώνει τη διατροφική τους αξία, όπως τα κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά. Άλλες τροφές όμως, όπως τα αλλαντικά, τα συσκευασμένα σνακ και το junk food, είναι υψηλά επεξεργασμένες και τους προστίθενται ζάχαρη, συντηρητικά, αλάτι ή/και λίπος.

Τα επεξεργασμένα τρόφιμα ενδέχεται να περιλαμβάνουν γλυκαντικά, γαλακτωματοποιητές, συντηρητικά, χρώματα και γεύσεις, πολλά από τα οποία είναι τεχνητά. Το περιττό αλάτι, η ζάχαρη και το λίπος σε αυτού του είδους τις επεξεργασμένες τροφές μπορούν όχι μόνο να αυξήσουν το βάρος σας, αλλά και να σας προκαλέσουν φούσκωμα και δυσφορία.

2. Κρατήστε τα γεύματά σας απλά

Τα νόστιμα, υγιεινά γεύματα δε χρειάζεται να είναι περίπλοκα.

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι το γεύμα σας θα περιέχει μια πηγή σύνθετων υδατανθράκων, άπαχης πρωτεΐνης και καλών λιπαρών προκειμένου να εφοδιάσετε τον οργανισμό σας με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

3. Φάτε το γεύμα σας με πιο αργό ρυθμό

Όταν τρώτε γρήγορα, το σώμα δεν έχει την ευκαιρία να στείλει σήμα στον εγκέφαλο ότι έχετε χορτάσει. Οι υποδοχείς στο στομάχι και οι σχετικές ορμόνες μπορεί να χρειαστούν 15 με 20 λεπτά για να δράσουν. Έτσι, καταλήγετε να τρώτε περισσότερο από όσο χρειάζεται ο οργανισμός σας.

Παράλληλα, όταν μασάτε περισσότερο την τροφή βοηθάτε την πέψη του φαγητού σας. Το σάλιο έχει ένζυμα που λιπαίνουν και αρχίζουν να χωνεύουν αυτό που τρώτε, καθώς επίσης επιτρέπει στους γευστικούς σας κάλυκες να «αναλύσουν» το γεύμα. Αντιθέτως, όταν καταβροχθίζετε το φαγητό σας, δεν προλαβαίνετε να διασπάσετε σωστά την τροφή, με αποτέλεσμα να χωνεύεται δυσκολότερα.

Σχετική έρευνα έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το να καταναλώνετε το γεύμα σας σε λιγότερο από πέντε λεπτά αυξάνει τις πιθανότητες να γίνετε παχύσαρκη ή να εμφανίσετε μεταβολικό σύνδρομο. Η παχυσαρκία και το μεταβολικό σύνδρομο αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, διαβήτη και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Προκειμένου να τρώτε πιο αργά, μειώστε τον ρυθμό σας ώστε να ταιριάζει με εκείνον του πιο αργού στο τραπέζι και μην περιμένετε να λιμοκτονήσετε για να φάτε, καθώς τότε είναι πιο πιθανό να «πέσετε με τα μούτρα» στο φαγητό. Βάλτε στόχο να μασάτε την κάθε μπουκιά περίπου 15 φορές.

4. Καθιερώστε συγκεκριμένες ώρες που τρώτε

Προσπαθήστε να μην αφήνετε περισσότερες από 4 ώρες μεταξύ των γευμάτων ή των σνακ σας. Οι σταθερές ώρες γευμάτων θα βελτιώσουν τη λειτουργία του πεπτικού σας συστήματος, το σάκχαρο στο αίμα σας, τα επίπεδα της ινσουλίνης και την όρεξή σας.

5. Ακούστε το σώμα σας

Μπορεί να σας ακούγεται αστείο, όμως πρόκειται για μία από τις καλύτερες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε. Φάτε όταν πεινάτε και σταματήστε να τρώτε όταν χορτάσετε, όχι όταν σκάσετε από το φαΐ. Βασιστείτε στο πότε νιώθετε πείνα και πότε κορεσμό και χρησιμοποιήστε αυτές τις ενδείξεις ως τον οδηγό σας.

Πηγή:vita.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.



Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms below to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.