Δυτική Μακεδονία: «Πράσινο φως» στη σήραγγα Κλεισούρας
Ο Δήμος Καστοριάς, σε συνεργασία με ομάδα συμπολιτών μας, πραγματοποιεί 2 θεατρικές παραστάσεις με τίτλο: Θεατροσφηνάκια “Υστερίες εγκλεισμού: Κυριακάτικο ξύπνημα;”
Όγδοο κρούσμα κορονοϊού στην Ελλάδα
Το ΣΕΕΝ για την καταπόνηση των εργαζομένων από τον καύσωνα
Δήμος Κοζάνης: Προσβάσιμα για άτομα με αναπηρία γίνονται τα Δημοτικά Κτήρια
Σε ποιους δήμους εντοπίζονται τα κρούσματα που ανακοινώθηκαν από τον ΕΟΔΥ τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου για την Δυτική Μακεδονία
Στοίχημα: Αλώβητος ο ΠΑΟΚ στον Πειραιά, κάνει κοιλιά η “αρκούδα” – δυνατή τριάδα στο 7.1!
Απόφαση για τη δημιουργία Ειδικού Φορέα Διαχείρισης ΒΙ.ΠΕ Κοζάνης και Φλώρινας για να ξεπεραστούν οι ολιγωρίες δεκαετιών
Στα σχολεία της Νεάπολης και του Βοϊου 26 προσφυγόπουλα-Σε νηπιαγωγείο-δημοτικό και γυμνάσιο
Σταθάκης: Αλλοι 7.000 δικαιούχοι του «Εξοικονομώ κατ’ οίκον Ι» θα πληρωθούν- Τον Σεπτέμβριο το νέο πρόγραμμα

Πέντε πρωινές συνήθειες που διευκολύνουν την απώλεια κιλών



 

Ανεξάρτητα από τον στόχο απώλειας κιλών που έχετε, το αδυνάτισμα μπορεί να σας φανεί ακατόρθωτο μερικές φορές

Ανεξάρτητα από τον στόχο απώλειας κιλών που έχετε, το αδυνάτισμα μπορεί να σας φανεί ακατόρθωτο μερικές φορές.

Ωστόσο, η απώλεια μερικών κιλών δεν απαιτεί τεράστιες αλλαγές και τρομερές θυσίες. Μικρές αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να σας βοηθήσουν να κατακτήσετε τον στόχο σας.

Ακολουθούν πέντε μικρές αλλαγές που μπορείτε να δοκιμάσετε στην πρωινή σας ρουτίνα για να αδυνατίσετε.

  1. Καταναλώστε ένα πλούσιο σε πρωτεΐνες πρωινό. Υπάρχει λόγος που το πρωινό θεωρείται το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αφού το τι τρώτε το πρωί μπορεί να καθορίσει την πορεία όλης της ημέρας σας. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, η κατανάλωση ενός πρωινού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να ενισχύσει το αδυνάτισμα, περιορίζοντας την όρεξή σας για φαγητό. Η πρωτεΐνη έχει την ιδιότητα να σας κρατάει χορτάτη για περισσότερη ώρα, μειώνοντας τα επίπεδα της γκρελίνης, η οποία είναι γνωστή ως ορμόνη της πείνας. Προτιμήστε, λοιπόν, να καταναλώνετε βραστά αυγά, γιαούρτι και τυρί κότατζ για πρωινό.
  2. Πιείτε πολύ νερό. Ξεκινώντας την ημέρα σας με 1-2 ποτήρια νερό διευκολύνετε την απώλεια βάρους και φυσικά προσφέρετε στον οργανισμό σας την ενυδάτωση που έχει στερηθεί κατά τη διάρκεια του ύπνου. Η κατανάλωση νερού, εκτός από απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού σας, είναι ένας απλός τρόπος να περιορίσετε την όρεξή σας. Έτσι, καλό θα είναι να ξεκινάτε την ημέρα σας πίνοντας νερό και να παραμένετε ενυδατωμένη καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  3. Αναζητήστε το φως του ήλιου. Η έκθεση στο πρωινό φως μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους, σύμφωνα με σχετική έρευνα. Παράλληλα, αυξάνει την παραγωγή βιταμίνης D, η έλλειψη της οποίας έχει συνδεθεί με αυξημένο σωματικό λίπος. Επομένως, ανοίξτε τις κουρτίνες του δωματίου σας μόλις ξυπνήσετε και αφήστε τον ήλιο να ξυπνήσει και να ενεργοποιήσει τον οργανισμό σας.
  4. Γυμναστείτε. Η πρωινή άσκηση μπορεί να κρατήσει σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου έχουν ως αποτέλεσμα διάφορα αρνητικά συμπτώματα, συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης πείνας. Επίσης, η γυμναστική ενισχύει την καύση θερμίδων, κάτι το οποίο είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την απώλεια κιλών.
  5. Προετοιμάστε το μεσημεριανό σας γεύμα. Μαγειρέψτε το μεσημεριανό σας και προετοιμάστε τα υγιεινά σνακ που θα χρειαστείτε μέχρι την κατανάλωση αυτού, ώστε να μην καταλήξετε να τρώτε πρόχειρο φαγητό. Τα σπιτικά γεύματα είναι θρεπτικά και περιέχουν λιγότερες θερμίδες συγκριτικά με τα έτοιμα γεύματα.

Πηγή:vita.gr

 

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.



Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms below to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.