Σημάδια ότι δεν κοιμάστε όσο έχετε ανάγκη

Σημάδια ότι δεν κοιμάστε όσο έχετε ανάγκη

Υποψιάζεστε ότι οι ώρες που κοιμάστε δεν είναι αρκετές; Ο οργανισμός σας γνωρίζει καλύτερα…

Υπάρχουν σημάδια στο σώμα που δείχνουν ότι έχουμε έλλειψη ύπνου. Δείτε ποια είναι.

Αρχικά, στο δέρμα

Αν δεν κοιμάστε αρκετά, το δέρμα σας θα σας στο πει. Κάποιες έρευνες έχουν δείξει ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ έλλειψης ύπνου και ακμής, λόγω του πώς ελέγχει ο ύπνος την παραγωγή ορμονών στο σώμα. Η έλλειψη ύπνου, επίσης, καταστρέφει το ανοσοποιητικό σύστημα, αφήνοντάς σας εκτεθειμένους σε διάφορα προβλήματα.

Στα μάτια

Κόκκινα μάτια, μαύροι κύκλοι, σακούλες, είναι γνωστά σημάδια ότι δεν έχετε κλείσει μάτι. Η έλλειψη ύπνου προκαλεί ρυτίδες, γραμμές, πρήξιμο και έρυθρότητα, σύμφωνα με έρευνες. Αυτό συμβαίνει επειδή ο οργανισμός χάνει τον έλεγχο ορμονών που ευθύνονται για την ανάπλαση ιστών.

Στο σώμα

Αύξηση βάρους. Όταν κοιμάστε καλά, το σώμα παράγει γκρελίνη και λεπτίνη, ορμόνες που επηρεάζουν το επίπεδο κορεσμού. Χωρίς αυτές, μπορεί να νιώσετε την ανάγκη να τρώτε περισσότερο.

Στις διατροφικές επιλογές

Μετά από ένα βράδυ αϋπνίας, είναι πιο πιθανό να επιλέξετε το ανθυγιεινό σε σχέση με το υγιεινό. Αυτό συμβαίνει διότι η έλλειψη ύπνου επηρεάζει την κρίση μας και είναι πιο πιθανό να υποκύψουμε στις επιθυμίες μας.

Στη διάθεση

Η ευερεθιστότητα είναι ένα μεγάλο σημάδι φτωχού ύπνου. Μία έρευνα σε ανθρώπους που κοιμόνταν 4 ½ ώρες κάθε βράδυ για μία εβδομάδα, έδειξε ότι στο τέλος της εβδομάδας ήταν πιο αγχωμένοι, νευριασμένοι και νοητικά εξουθενωμένοι. Αυτό αν συμβαίνει τακτικά μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη, και, η κατάθλιψη σε αϋπνία.

Στη διαύγεια

Ακόμη και μια μικρή έλλειψη ύπνου, πχ αν κοιμάστε 8 ώρες κάθε βράδυ και μία μέρα κοιμηθείτε 6, θα έχει επίδραση στη συγκέντρωση και στη μνήμη σας. Θα νιώθετε ότι θέλετε να γκρινιάζετε και θα πέσει η απόδοση σας. Προσοχή, το ένα τρίτο των ατόμων που χάνουν ώρες από τον ύπνο τους, δηλώνει ότι νιώθει να αποκοιμάται πίσω από το τιμόνι.

Στο ξύπνημα

Ξυπνάτε με πονόλαιμο, ξηροστομία ή πονοκέφαλο; Ίσως φταίνε οι λίγες ώρες ύπνου. Κατά τη διάρκεια του ύπνου νιώθετε άπνοια ή ροχαλίζετε; Συμπτώματα ελλιπούς ύπνου και αυτά. Εάν παρατηρείτε τα συμπτώματα ξανά και ξανά, μιλήστε με τον γιατρό σας.

Ξεκουραστείτε όσο χρειάζεστε

Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 7-9 ώρες ποιοτικού ύπνου. Πώς;
-Έχετε πρόγραμμα. Αυτό σημαίνει ότι πέφτετε τις ίδιες ώρες για ύπνο κάθε μέρα.
-Κρατήστε το δωμάτιο δροσερό, σκοτεινό και ήσυχο.
-Γυμναστείτε. Η cardio γυμναστική βοηθά στο να κοιμηθείτε πιο βαθιά.

Πηγή:iatronet.gr

 


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΥΠΝΟΣ

Άλλες ειδήσεις

Συνάντησης Εργασίας Αντιπεριφερειαρχών – Εντεταλμένων Συμβούλων Τουρισμού στην Κεφαλονιά

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 5η Συνάντηση Εργασίας  Αντιπεριφερειαρχών – Εντεταλμένων Συμβούλων Τουρισμού, η οποία πραγματοποιήθηκε από 29 Σεπτεμβρίου έως 1η

Την ήττα με 85-22 γνώρισε το παιδικό τμήμα του Γυμναστικού

Την ήττα με 85-22 γνώρισε το παιδικό τμήμα του Γυμναστικού από το παιδικό τμήμα του Κεραυνού Αγίου Γεωργίου!!! Με αυτόν

Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας την Τετάρτη 30-5-2018

Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας την Τετάρτη 30-5-2018 Έχοντας υπόψη τις διατάξεις των άρθρων 167 και 185

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.