• Latest
τρενο

Σιδηροδρομική γραμμή στην Ήπειρο θα εξαγγείλει ο Μητσοτάκης: Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα με 160 χλμ/ώρα

1 Φεβρουαρίου 2023
Το Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας απέκτησε απινιδωτή

Το Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας απέκτησε απινιδωτή

28 Νοεμβρίου 2025
Σεμινάριο: “Digital  Marketing & Social Media – Από τη Θεωρία στην Πράξη” στην Πτολεμαΐδα

Σεμινάριο: “Digital  Marketing & Social Media – Από τη Θεωρία στην Πράξη” στην Πτολεμαΐδα

28 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Έκθεση Συλλεκτών Νομού Κοζάνης από 3 έως 15 Δεκεμβρίου 2025 στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη

Δήμος Κοζάνης: Έκθεση Συλλεκτών Νομού Κοζάνης από 3 έως 15 Δεκεμβρίου 2025 στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη

28 Νοεμβρίου 2025
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υπογραφή Σύμβασης για τις Άμεσες Ασφαλτικές Παρεμβάσεις στο Ε.Ο.Δ./Π.Δ.Μ.

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υπογραφή Σύμβασης για τις Άμεσες Ασφαλτικές Παρεμβάσεις στο Ε.Ο.Δ./Π.Δ.Μ.

28 Νοεμβρίου 2025
Ο Πάρις Κουκουλόπουλος για τις συνεργασίες διακυβέρνησης

Π. Κουκουλόπουλος για επαναφορά των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων: Σημαντική θετική εξέλιξη η αποκατάσταση του κύρους των κοινωνικών εταίρων

28 Νοεμβρίου 2025
Οι κάτοικοι είπαν «όχι» στη συγχώνευση του Γυμνασίου Τρανοβάλτου

Οι κάτοικοι είπαν «όχι» στη συγχώνευση του Γυμνασίου Τρανοβάλτου

28 Νοεμβρίου 2025
Αυτοψίες για τη μελέτη αποκατάστασης της γέφυρας Σερβίων

Παράταση προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην Υψηλή Γέφυρα Σερβίων-Κοζάνης

28 Νοεμβρίου 2025
ΕΠΣ Κοζάνης: Η αγωνιστική δράση του Σαββατοκύριακου

Γ Εθνική: Συνέχεια με δύσκολες αναμετρήσεις για Κοζάνη και Εορδαϊκό

28 Νοεμβρίου 2025
ΕΠΣ Κοζάνης: Μοιράζονται την κορυφή Σιάτιστα και Εορδαϊκός

ΕΠΣ Κοζάνης: Ντέμπι κορυφής για Σιάτιστα και Αλιάκμων Βοΐου

28 Νοεμβρίου 2025
Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας

Γαλατινή: Αγιασμός για το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας

28 Νοεμβρίου 2025
Συγχαρητήριο Μήνυμα Δημάρχου Γρεβενών για την 18η Πανελλήνια Γιορτή Μανιταριού

Παρέμβαση Δημάρχου Γρεβενών για τις επενδύσεις ΑΠΕ στο Δήμο και την απώλεια σημαντικού έργου στο Παλαιοχώρι

28 Νοεμβρίου 2025
ΣΥΛΛΗΨΗ

Πτολεμαΐδα: Έσπασε το τζάμι αυτοκινήτου και έκλεψε ότι υπήρχε μέσα

28 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Σιδηροδρομική γραμμή στην Ήπειρο θα εξαγγείλει ο Μητσοτάκης: Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα με 160 χλμ/ώρα

sierafm by sierafm
1 Φεβρουαρίου 2023
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
τρενο
0
SHARES
11
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σε καλό δρόμο φαίνεται πως είναι οι διαδικασίες για το μεγαλύτερο έργο υποδομής της επόμενης εικοσαετίας για τις περιοχές της Θεσσαλίας, της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου και δεν είναι άλλο από την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα.

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Νίκου Καραγιάννη στο εξειδικευμένο site ypodomes

Μιλώντας στο τηλεοπτικό κανάλι ITV, ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης μίλησε για την προετοιμασία της εξαγγελίας το επόμενο χρονικό διάστημα από τον ίδιο τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, ενεργοποίησης της επικαιροποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής που αποτελεί τη γραμμή εκκίνησης για το μεγάλο αυτό έργο υποδομής.

Συγκεκριμένα, ο κ.Καραγιάννης είπε «Έχουμε ωριμάσει τις συνθήκες και είμαστε πολύ πιο κοντά ώστε με την έλευση του πρωθυπουργού το αμέσως επόμενο διάστημα, να ανακοινώσουμε την πρόθεση της κυβέρνησης και για αυτό (σ.σ. μιλώντας για την επικαιροποίηση της μελέτης για τη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα).

Επαναλαμβάνω όμως ότι εμείς ανακοινώνουμε κάτι για το οποίο είμαστε σίγουροι ότι έχουμε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, έχουμε βρει τους πόρους και ξέρουμε πως θα προχωρήσουν αυτές οι μελέτες. Λίγο υπομονή ακόμα και θα λυθεί και αυτό το τεράστιο ζήτημα για την Ήπειρο»

Η έλευση του σιδηρόδρομου στην Ήπειρο

Η έλευση του σιδηρόδρομου στην Ήπειρο αποτελεί ένα όνειρο δεκαετιών για τους Ηπειρώτες. Το φυσικό εμπόδιο της Πίνδου, έχει κρατήσει μακριά από το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο όλη την Ήπειρο και την Αιτωλοακαρνανία.

Η επικαιροποίηση της μελέτης για της νέα σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα είναι κόστους 15 εκατ. ευρώ και θα αλλάξει τον σιδηροδρομικό χάρτη όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της ευρύτερης περιοχής. Μέρος της χρηματοδότησης έχει καλυφθεί από το CEF στα τέλη του 2021.

Θα είναι η πρώτη πραγματικά μεγάλη επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου στη χώρα, αποτελώντας τμήμα της λεγόμενης Σιδηροδρομικής Εγνατίας.  Με την μελλοντική του υλοποίηση τα Ιωάννινα και η Ηγουμενίτσα θα μεταβληθούν σε συγκοινωνιακούς κόμβους εθνικής εμβέλειας. Θα μπορεί να συνδεθεί το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με το λιμάνι του Πειραιά, που σήμερα αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες πύλες εισόδου/εξόδου μεταξύ Ελλάδας και Δυτικής Ευρώπης.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή μονής γραμμής η οποία θα ξεκινά από την Καλαμπάκα, θα φτάνει στα Ιωάννινα και θα τερματίζει στο νέο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Η νέα γραμμή μήκους περίπου 154 χιλιομέτρων, θα συνδέει απευθείας την Αθήνα με τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της Ηπείρου. Η ταχύτητα μελέτης είναι 160χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με σιδηροδρομικές πηγές, το Αθήνα-Ιωάννινα με τρένο θα μπορεί να εκτελείται σε 4 ώρες και το Αθήνα-Ηγουμενίτσα σε περίπου 4 ώρες και 30 λεπτά. Η γραμμή προβλέπεται να είναι ηλεκτροκινούμενη και θα διαθέτει σηματοδότηση, ETCS, RTMS και τηλεδιοίκηση. Οι νέοι σταθμοί που προβλέπονται να κατασκευαστούν θα είναι ένας νέος σταθμός στην Καλαμπάκα και μετά Μαλακάσι, Μέτσοβο, Ιωάννινα (κλάδος της γραμμή προς την πόλη) , Καστρίτσα (επιβατικός και εμπορευματικός σταθμός), Ανθοχώρι, Νεοχώρι, Ηγ

Η σύνδεση με την Αλβανία

Παράλληλα η ευρύτερη περιοχή θα μπορεί να συνδεθεί με την Αλβανία με τη σχεδιαζόμενη σύνδεση Καστοριά-Κρυσταλλοπηγή-Πόγραδετς. Να θυμίσουμε πέρυσι τέτοια εποχή υπεγράφη από την ΕΡΓΟΣΕ σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών με αντικείμενο την εκπόνηση μελετών.

Από αυτές θα ληφθεί η βέλτιστη επενδυτική επιλογή για την ορθότερη υλοποίηση του έργου διασυνοριακής συνεργασίας που αφορά την κατασκευή του τελευταίου τμήματος της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας και Αλβανίας στην περιοχή Κρυσταλλοπηγής / Ιεροπηγής.

Η σύμβαση εντάσσεται στο έργο ‘CB RAILWAY’ που στοχεύει στην ανάπτυξη κοινού στρατηγικού επενδυτικού σχεδίου για τη σύνδεση της Ελλάδας και της Αλβανίας, μέσω νέας σιδηροδρομικής γραμμής δυτικά από την Κρυσταλλοπηγή/Ιεροπηγή προς το Pogradec και νοτιοανατολικά προς το Αεροδρόμιο Καστοριάς, συνολικού μήκους περίπου 130 χλμ. Στο εν λόγω έργο συμμετέχει η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., το Υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας της Αλβανίας και ο ΟΣΕ Α.Ε.

hellasjournal.com/

Tags: ΤΡΕΝΟ
Previous Post

Η Συνέντευξη Τύπου στα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης του Γιώργου Αμανατίδη. Βίντεο

Next Post

Δ. Μακεδονία – Θ. Σκυλακάκης: «Πρόσθετα οφέλη από το πρόγραμμα απολιγνιτοποίηση και τις επενδύσεις»

Next Post

Δ. Μακεδονία – Θ. Σκυλακάκης: «Πρόσθετα οφέλη από το πρόγραμμα απολιγνιτοποίηση και τις επενδύσεις»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Το Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας απέκτησε απινιδωτή
  • Σεμινάριο: “Digital  Marketing & Social Media – Από τη Θεωρία στην Πράξη” στην Πτολεμαΐδα
  • Δήμος Κοζάνης: Έκθεση Συλλεκτών Νομού Κοζάνης από 3 έως 15 Δεκεμβρίου 2025 στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη
  • Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υπογραφή Σύμβασης για τις Άμεσες Ασφαλτικές Παρεμβάσεις στο Ε.Ο.Δ./Π.Δ.Μ.
  • Π. Κουκουλόπουλος για επαναφορά των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων: Σημαντική θετική εξέλιξη η αποκατάσταση του κύρους των κοινωνικών εταίρων

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr