Ο Λάζαρος Γκερεχτές στο εργοτάξιο του νέου Κέντρου Υγείας Σιάτιστας – Στόχος η ολοκλήρωση έως το τέλος του 2027
Η Διετία των Έργων (2024–2025)- Απολογισμός Δημοτικής Αρχής Καστοριάς:  53 έργα | 68,9 εκατ. ευρώ
κτηνοτροφια προβατα
Δήμος Κοζάνης: Κλειστό το ένα ρεύμα της οδού Γεωργίου Σαραντάρη λόγω εργασιών του «Cut and Cover» – Παράκαμψη από την οδό Γιάννη Ψυχάρη – Προσοχή στη σήμανση
Ξεκινά το Σάββατο 13 Ιουνίου 2026 το 1ο Εργασιακό Πρωτάθλημα Καλαθοσφαίρισης του Δήμου Κοζάνης στο ΔΑΚ
Με Επιτυχία Ολοκληρώθηκε η 5η Συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του Προγράμματος «Δυτική Μακεδονία» 2021–2027
Κοζάνη: Εξαφάνιση ηλικιωμένου
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Δήμος Γρεβενών: Ξεκινά το έργο της ασφαλτόστρωσης της Οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου
ΔΕΗ: Δημιούργησε 23 πάρκα τσέπης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»
Μέχρι την Παρασκευή οι ανανεώσεις εγγραφής στο ΜΕΝΟ

Σοκολάτα: Όσο πιο «μαύρη», τόσο πιο υγιεινή

Είναι πιο πικρή από τη σοκολάτα γάλακτος, πιο σκούρα στο χρώμα, δεν έχει γάλα και εκείνοι που την αγαπούν ξέρουν να εκτιμούν την πραγματική γεύση. Νέα έρευνα έρχεται να υπογραμμίσει την θαυματουργή συμβολή της στο μυαλό και την καρδιά μας. Μήπως ήρθε η ώρα να της δώσουμε μια ευκαιρία;

Πληθώρα ερευνών έχει αποφανθεί ότι η μαύρη σοκολάτα ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, την υγεία της καρδιάς και τη μνήμη μας, ωστόσο η νέα έρευνα με επικεφαλής τον δρ. Λι Μπερκ από το Πανεπιστήμιο Λόμα Λίντα της Καλιφόρνια, είναι η πρώτη που εξετάζει την επίδραση των ποσοστών του κακάο στον οργανισμό μας.

Εδώ και χρόνια εξετάζαμε την επίδραση της μαύρης σοκολάτας στις νευρολογικές λειτουργίες από την άποψη της περιεκτικότητας σε ζάχαρη – όσο περισσότερη ζάχαρη, τόσο μεγαλύτερη η… ευτυχία μας. Αυτή είναι η πρώτη φορά που εξετάσαμε την επίδραση του κακάο σε μεγάλες ποσότητες, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα, και τα ευρήματά μας είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά», εξηγεί ο επικεφαλής της μελέτης.

«Η μελέτη μας διαπιστώνει ότι όσο αυξάνονται τα ποσοστά του κακάο στην σοκολάτα τόσο πιο θετική είναι η επίδρασή της στην υγεία μας. Αυτές που περιέχουν περισσότερο από 70% κακάο κάνουν θαύματα στη γνωστική λειτουργία, τη μνήμη, τη διάθεση, την ανοσία», προσθέτει ο δρ. Λι Μπερκ.

Πηγή:vita.gr
Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια