Κορωνοϊός: 500 συνεργεία νοσηλευτών για κατ’ οίκον τεστ
Ονομασία: “Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας” του Γιάννη Θεοφύλακτου Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Ν. Κοζάνης
Μαγιορκίνης: “Είναι πιθανό τις επόμενες μέρες να δούμε 500 κρούσματα”
Ο Δήμος Καστοριάς, σε συνεργασία με ομάδα συμπολιτών μας, πραγματοποιεί 2 θεατρικές παραστάσεις με τίτλο: Θεατροσφηνάκια “Υστερίες εγκλεισμού: Κυριακάτικο ξύπνημα;”
Πραγματοποιήθηκε Προληπτικός Δειγματοληπτικός Έλεγχος σε Εργαζόμενους Του Δήμου Γρεβενών για τον Covid-19 από κινητή ομάδα του ΕΟΔΥ
Μεταρρυθμιστικό μπαράζ της κυβέρνησης,  του Γ. Αμανατίδη
Ο Δήμος Καστοριάς, σε συνεργασία με ομάδα συμπολιτών μας, πραγματοποιεί 2 θεατρικές παραστάσεις με τίτλο: Θεατροσφηνάκια “Υστερίες εγκλεισμού: Κυριακάτικο ξύπνημα;”
Capital controls: Θέμα ωρών η χαλάρωση για επιχειρήσεις
Στο Επίπεδο 2 (Επιτήρησης) ο Δήμος Γρεβενών σύμφωνα με τον Χάρτη Υγειονομικής Ασφάλειας και Προστασίας από τον Κορονοϊό
Ασπιρίνη: Από ποιους καρκίνους προστατεύει πολύ – Πόση να παίρνετε κάθε μέρα

Τα φάρμακα δεν είναι η μόνη λύση για την υπέρταση

 

1. Πρώτα από όλα, αποφύγετε το αλάτι, το οποίο θεωρείται σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνο για την αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Συνεπώς, το φαστ φουντ είναι ταμπού όπως και οι σάλτσες, τα τηγανητά, τα πατατάκια και τα γαριδάκια.

2. Πού και πού ένα ποτηράκι κρασί ή μπύρα δεν κάνει κακό. Όχι όμως υπερβολές. Ζάχαρη, καφεΐνη και νικοτίνη είναι δηλητήρια για τον οργανισμό και συμβάλλουν στην αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

3. Όλα αυτά βέβαια είναι γνωστά, όπως πολύ γνωστό είναι επίσης πως οι σαλάτες και τα φρούτα κάνουν πολύ καλό. Καρότα αντί σοκολάτες και αχλάδια αντί γλυκών ενδείκνυνται. Το πλιγούρι, τα παντζάρια, το σκόρδο και το καρπούζι μειώνουν την αρτηριακή πίεση.

4. Επίσης καλό είναι να αγοράσετε ένα πιεσόμετρο. Ο γιατρός ή ο φαρμακοποιός σας μπορούν να σας βοηθήσουν να επιλέξετε το κατάλληλο. Μετράτε την πίεσή σας καθημερινά και καταγράψτε τις τιμές, όπως επίσης εάν ασκήστε και τι είδους άσκηση κάνετε. Με τον τρόπο αυτό θα έχετε μια εικόνα και θα μπορείτε να ρυθμίσετε καλύτερα την αρτηριακή πίεση και να ελέγξετε την υπέρταση. Και πάνω από όλα χρειάζεται υπομονή. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει.

Ασκηση, η μεγάλη δύναμη

Αισθάνεστε πολύ καλά και πιστεύετε ότι δεν σας χρειάζεται περισσότερη κίνηση; Λάθος, πρόκειται περί πλάνης. Ιδίως εάν υποφέρετε από υπέρταση θα πρέπει να ασκήστε διότι έτσι μπορεί να μειώσετε τα επίπεδά της. Οι επιστήμονες συμφωνούν πως το υπερβολικό βάρος αυξάνει την πίεση και αυτό μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνο για την υγεία. Καρδιακά προβλήματα ή εγκεφαλικά μπορεί να είναι ορισμένες από τις πιθανές καταστροφικές συνέπειες. Περπάτημα, κολύμπι ή ποδήλατο είναι ευχάριστοι τρόποι άσκησης και παράλληλα αποτελεσματικοί. Εκτός αυτού βοηθάει και στην ψυχική ευεξία.
Φυσικά η μείωση της υπέρτασης δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Απαιτείται υπομονή. Τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα από 30 έως 45 λεπτά άσκηση μπορούν να κάνουν μικρά θαύματα. Δοκιμάστε το.

Πηγή:vita.gr



Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.



Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms below to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.