Τα 5 «μυστικά» των παιδιών που αρρωσταίνουν σπάνια

Τα 5 «μυστικά» των παιδιών που αρρωσταίνουν σπάνια

Σίγουρα όλοι έχετε ένα παιδάκι στην γειτονιά σας που αρρωσταίνει σπάνια. Μήπως οι γονείς του κάνουν κάτι που δεν κάνετε;

Μάλλον όχι, λένε οι ειδικοί αλλά αν υιοθετήσετε αυτές τις πέντε υγιεινές συνήθειες τα παιδιά σας θα αποφύγουν τα κρυολογήματα.

Καθαρά χέρια

Το τακτικό πλύσιμο των χεριών μειώνει δραματικά τις ασθένειες του αναπνευστικού και γαστρεντερικού συστήματος. Φροντίστε λοιπόν τα παιδιά σας να πλένουν συχνά τα χεράκια τους (ή να χρησιμοποιούν ένα απολυμαντικό χεριών) όταν φεύγουν από τον παιδικό σταθμό, μετά από κάθε παιχνίδι και πριν φάνε. Μάθετε στα παιδιά σας ένα τραγουδάκι και τραγουδήστε το κάθε φορά που θέλετε να τους υπενθυμίσετε το πλύσιμο των χεριών, ώστε η διαδικασία να γίνει πιο διασκεδαστική.

Να είστε δραστήριοι κάθε μέρα

Οι μελέτες δείχνουν ότι η τακτική, μέτρια άσκηση μπορεί να μειώσει τον αριθμό των κρυολογημάτων και τα συμπτώματα γρίπης τουλάχιστον 25 – 50% κατά τη διάρκεια ενός έτους, πιθανότατα με την ενίσχυση της κυκλοφορίας των κυττάρων που καταπολεμούν τις λοιμώξεις. «Η άσκηση είναι καλύτερη από οποιοδήποτε διαφημιζόμενη θεραπεία», λέει ο Harley Rotbart, παιδίατρος και συγγραφέας.

Επαρκής ύπνος

Βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά σας πηγαίνουν στην ώρα τους για ύπνο. Η στέρηση ύπνου σχεδόν διπλασιάζει τον κίνδυνο να πάρει κρυολογήματος λέει ο Δρ Rotbart λέει. Τα περισσότερα μωρά χρειάζονται περίπου 14 ώρες ύπνου την ημέρα ενώ τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται 11-13 ώρες ύπνου.

Αποφύγετε την επαφή με το πρόσωπο

Οι ιοί της γρίπης εισέρχονται στον οργανισμό μέσω της μύτης, των ματιών και του στόματος. Βοηθήστε λοιπόν το παιδάκι σας να κρατάει μακριά τα χεράκια του από αυτές τις περιοχές. Ναι, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί οπότε φροντίστε τουλάχιστον το πλύσιμο των χεριών να είναι τακτικό. Μάθετε επίσης στο παιδί να μην μοιράζεται καλαμάκια, ποτήρια ή την οδοντόβουρτσα του.

Καταναλώστε μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή

Τα γεύματα με άφθονα φρούτα και λαχανικά θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού σας. Ενσωματώστε στο διατροφολόγιο τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C (μπρόκολο, φράουλες, πορτοκάλια) και βιταμίνης D (τόνος, γάλα και δημητριακά). Τα προβιοτικά όπως το γιαούρτι οικοδομούν επίσης άμυνες.

Πηγή:baby.gr


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΠΑΙΔΙ

Άλλες ειδήσεις

Κοτζιάς: Σε έναν έντιμο συμβιβασμό θα κερδίσουν και οι δύο πλευρές

Προσπαθούμε να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη, υπάρχουν ακόμα προκαταλήψεις, τόνισε ο Ντιμιτρόφ. Τα Σκόπια επισκέπτεται ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς, ο οποίος

Απάντηση του ΥπΑΑΤ σε ερώτηση του βουλευτή Γ. Κασαπίδη σχετικά με την καταβολή αποζημιώσεων από χαλαζοπτώσεις σε καλλιέργειες της Π.Ε. Κοζάνης

Έντονες διαμαρτυρίες και πλήθος ενστάσεων από γεωργούς της Π.Ε. Κοζάνης προκάλεσε η πρόσφατη ανακοίνωση των εκτιμήσεων του ΕΛΓΑ για την

Έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Βοΐου για μετανάστες και Μακεδονία

Συνεδριάζει εκτάκτως το Δημοτικό Συμβουλίου του Δήμου Βοΐου το Σάββατο 2 Ιουνίου  και ώρα 18.00 στο Δημοτικό Κατάστημα του Δήμου

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.