Τα 7 φρούτα που έχουν την υψηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη -Ποια να αποφύγεις αν είσαι σε δίαιτα

Τα 7 φρούτα που έχουν την υψηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη -Ποια να αποφύγεις αν είσαι σε δίαιτα

Τα φρούτα θεωρούνται από τις πιο υγιεινές τροφές. Ταυτόχρονα, έχουν και πολλά οφέλη στην υγεία μας.

Καλύτερα να φάμε ένα φρούτο παρά ένα γλυκό. Ισχύει όμως αυτό για όλα τα φρούτα;

Η απάντηση είναι όχι, καθώς πολλά φρούτα περιέχουν πάρα πολύ ζάχαρη, ενώ όλα έχουν γλυκόζη και φρουκτόζη.

«Είναι σημαντικό να καταναλώνουμε μια ποικιλία φρούτων και λαχανικών για την βελτίωση της υγείας μας, αλλά κάποια φρούτα έχουν υψηλή πυκνότητα σε ζάχαρη και έλλειψη φυτικών ινών», αναφέρει η Paula Simpson στο Mydomaine.

«Αυτά τα φρούτα είναι υπεργλυκαιμικά, που σημαίνει ότι πέπτονται γρήγορα, προκαλώντας γρήγορες κορυφώσεις στο σάκχαρο του αίματος και στα επίπεδα ινσουλίνης. Αυτή η πάνω-κάτω ανταπόκριση μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για αντίσταση στην ινσουλίνη, λήθαργο και λαχτάρα για ζάχαρη (λόγω των μη ισορροπημένων επιπέδων σακχάρου στο αίμα) αλλά και αύξηση βάρους.

Οι διατροφολόγοι συμφωνούν ότι τα καλύτερα φρούτα είναι τα μήλα και όλα τα είδη μούρων (βατόμουρα, σμέουρα, μύρτιλλα, κράνμπερι κτλ.) καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες για καλύτερη πέψη και υγιή επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

 

Ποια φρούτα όμως είναι «βόμβες ζάχαρης» και έχουν τόση όση έχει ένα σακουλάκι ζελεδάκια;

Μάνγκο

Μπορεί να το έχουμε συνδυάσει στο μυαλό μας με τροπικές διακοπές, αλλά μια κούπα μάνγκο περιέχει 23 γραμμάρια ζάχαρης.

Μπανάνες

Αγαπημένο και εύκολο φρούτο, αλλά τα νέα δεν είναι καλά. Περιέχουν 25% ζάχαρη αν και είναι καλή πηγή νατρίου και μικροθρεπτικών συστατικών.

Σύκα

Ένα μικρό σύκο έχει 8 γραμμάρια ζάχαρης και μόνο ένα γραμμάριο φυτικών ινών.

Κεράσια

Μια κούπα με κεράσια περιέχει 18 γραμμάρια ζάχαρης, καθώς είναι πολύ εύκολο να φας περισσότερα.

Σταφύλια

Η ιδανική μερίδα από σταφύλια είναι μόνο 17. Μια κούπα περιέχει 15 γραμμάρια ζάχαρης και μόνο ένα με φυτικές ίνες.

Ανανάς

Περιέχει 16 γραμμάρια ζάχαρης και πολλές θερμίδες, αν και είναι πλούσιο με μαγγάνιο.

Καρύδα

Η καρύδα είναι πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά. Πρέπει να προσέχουμε πόσο θα φάμε.

Πηγή:bovary.gr


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΔΙΑΙΤΑ

Άλλες ειδήσεις

Τι αλλάζει σε απουσίες, εγγραφές και επαίνους, σε Γυμνάσια και Λύκεια

Αλλαγές στην καθημερινότητα των σχολείων φέρνει η υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ και ρυθμίζει θέματα Γυμνασίων, Λυκείων, καθώς και

Ο φύλακας της Ζωοδόχου Πηγής (βίντεο)

Κάθεται και κοιτάζει τον άδειο δρόμο… Κάποτε όλο εκείνο το μέρος έσφυζε από ζωή… Μια ολόκληρη κοινωνία ζούσε εκεί, έβγαζε

Εράτυρα: 8η γιορτή τσιγαρίδας

Η 8η γιορτή τσιγαρίδας πραγματοποιείται στην Εράτυρα την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.