Το μυστικό για να μας πάρει ο ύπνος σε 2 λεπτά

Το μυστικό για να μας πάρει ο ύπνος σε 2 λεπτά

Η μέθοδος περιλαμβάνει 4 βήματα και υπόσχεται να μας στείλει γρήγορα στην αγκαλιά του Μορφέα.

Κάποιοι από εμάς δυσκολευόμαστε αρκετά να αποκοιμηθούμε γιατί αυτή είναι η στιγμή του 24ώρου που μας απασχολούν οι έγνοιες της καθημερινότητας, οι λογαριασμοί, πώς θα λύσουμε το πρόβλημα στη δουλειά και πώς θα βολευτούμε στη σωστή στάση για να κοιμηθούμε άνετα. Ωστόσο, δεν γνωρίζαμε ότι υπάρχει μία κρυφή στρατιωτική τεχνική που χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες και υπόσχεται να βοηθήσει τον οποιοδήποτε που θέλει να παραδοθεί στην αγκαλιά του Μορφέα.

Η μέθοδος καταγράφεται λεπτομερώς στο βιβλίο Relax and Win: Championship Performance που πρωτοεκδόθηκε το 1981 αλλά έχει πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο. Η μέθοδος περιλαμβάνει 4 βήματα και χρησιμοποιείται από τον Αμερικάνικο στρατό για να τους βοηθήσει να κοιμηθούν σε σκληρές καταστάσεις, όπως το πεδίο της μάχης αλλά και για να αποτραπούν σοβαρά λάθη λόγω της κούρασής τους.

Και ιδού πώς θα το πετύχετε:

  1. Χαλαρώστε όλους τους μυς του προσώπου, τη γλώσσα, το σαγόνι και τους μυς γύρω από τα μάτια.
  2. Ρίξτε τα χέρια σας όσο πιο χαμηλά μπορείτε, ξεκινώντας από τους ώμους και καταλήγοντας στον πήχη, το ένα μετά το άλλο.
  3. Εκπνεύστε, χαλαρώνοντας πρώτα το στήθος και μετά τα πόδια (ξεκινώντας από τους μηρούς) και καταλήξτε στα κάτω άκρα.
  4. Πάρτε 10 δευτερόλεπτα για να καθαρίσετε το μυαλό σας προτού σκεφτείτε μία από τις τρεις παρακάτω εικόνες:
  • Είστε ξαπλωμένοι σε ένα κανό σε μία ήρεμη λίμνη με τίποτα από πάνω σας, εκτός από τον πεντακάθαρο γαλάζιο ουρανό
  • Είστε ξαπλωμένοι σε μαύρο βελούδο σε ένα πολύ σκοτεινό δωμάτιο
  • Λέτε στον εαυτό σας ‘μην σκέφτεσαι, μην σκέφτεσαι, μην σκέφτεσαι’ για αυτά τα 10 δευτερόλεπτα

Αν δεν έχετε πειστεί ακόμα, αυτή η τεχνική έχει λειτουργήσει στο 96% των ανθρώπων έπειτα από 6 εβδομάδες εξάσκησης. Το περιοδικό TIME αναφέρει ότι μία έρευνα που έγινε το 2016 σε 13 χώρες αποδεικνύει ότι οι γυναίκες επηρεάζονται περισσότερο από την έλλειψη ύπνου σε σχέση με τους άντρες, με το 52% των γυναικών να νιώθουν πολύ κουρασμένες για να γυμναστούν. Άλλη μία έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Ντύσελντορφ μας ενημερώνει ότι ακόμα και ένας σύντομος υπνάκος λίγων λεπτών είναι αρκετός για να βελτιώσει την μνήμη μας.

Πηγή:diakiologitika.gr

 

 


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΥΠΝΟΣ

Άλλες ειδήσεις

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης, το ΚΕΣΥΠ Κοζάνης και η Περιφερειακή Ένωση Δήμων (ΠΕΔ) Δυτ. Μακεδονίας συνδιοργανώνουν Ημερίδα για την ένταξη της έννοιας της Επιχειρηματικότητας στην Εκπαίδευση

Η Διεύθυνση  Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης Κοζάνης,  το ΚΕΣΥΠ  Κοζάνης και η  Περιφερειακή Ένωση Δήμων (ΠΕΔ) Δυτ. Μακεδονίας συνδιοργανώνουν Ημερίδα για την

Συνάντηση του Περιφερειάρχη με το Σύλλογο Παιδιών με Αναπηρία Εορδαίας

Τα μέλη του Συλλόγου παιδιών με Αναπηρία Εορδαίας, δέχθηκε την Τρίτη 23 Οκτωβρίου στο γραφείο του, στο Διοικητήριο της Περιφέρειας

10 θέσεις μόνιμου προσωπικού στο Δήμο Βοΐου!

Ο Δήμος Βοΐου θα προχωρήσει στην πρόσληψη τακτικού προσωπικού, συνολικά  δέκα  (10)  ατόμων, στην υπηρεσία καθαριότητας, μέσω ΑΣΕΠ. Από αυτές

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.