Sierafm.gr -SI.E.RA FM 1053 Σιάτιστα
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τρεις συμβουλές για να απαλλαγείτε από το ροχαλητό

 

Όταν ο ύπνος μετατρέπεται σε ταλαιπωρία

Ο βραδινός ύπνος ενός ζευγαριού μπορεί να μετατραπεί από ξεκούραση σε κούραση αν ο ένας από τους δύο ροχαλίζει.

Είτε είστε εκείνοι που μένουν ξάγρυπνοι από τους δυνατούς ήχους του συντρόφου, είτε αντιμετωπίζετε οι ίδιοι το πρόβλημα του ροχαλητού, δείτε παρακάτω πώς μπορείτε να απαλλαγείτε.

Eνυδάτωση: Βεβαιωθείτε ότι μένετε ενυδατωμένος όλη την ημέρα και ειδικά πριν τον ύπνο. Πολλές φορές η αιτία είναι η ξηρότητα του λαιμού. Έτσι πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν κοιμηθείτε.

Προσοχή στο βραδινό φαγητό: Εάν τρώτε αργά το βράδυ και αμέσως μετά ξαπλώνετε για ύπνο, έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να ροχαλίζετε. Επίσης, η κατανάλωση γαλακτοκομικών και λιπαρών τροφίμων τείνουν να δημιουργούν περισσότερο βλέννα στην αναπνευστική οδό, οδηγώντας στους ανυπόφορους ήχους του ροχαλητού.

Αποφυγή του αλκοόλ: Το αλκοόλ μειώνει το χαλαρωτικό τόνο των μυών του λάρυγγα, προκαλώντας ροχαλητό. Εάν πίνετε συχνά αλκοόλ λίγες ώρες πριν τον ύπνο, είναι λογικό να ροχαλίζετε το βράδυ. Ακόμα και εκείνοι που δεν ροχαλίζουν ποτέ, αν πιούν λίγο παραπάνω θα κάνουν έναν ανήσυχο ύπνο και είναι πολύ πιθανό να ροχαλίζουν.

Σε κάθε περίπτωση, αν νιώθετε ότι το ροχαλητό εμποδίζει σοβαρά την ποιότητα του ύπνου σας, απευθυνθείτε στο γιατρό σας.

Πηγή: Newsbeast.gr





 

Related posts

Ροχαλητό: Ο πιο απρόσμενος τρόπος να απαλλαγείτε

sierafm

Τι κρύβεται πίσω από το ροχαλητό;

sierafm

Αποτελεσματικοί τρόποι για να μειώσετε το ροχαλητό

sierafm

Αφήστε ένα σχόλιο

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Περισσότερα

Privacy & Cookies Policy