Τρεις τροφές που βοηθούν να έχετε καλύτερο βραδινό ύπνο

Τρεις τροφές που βοηθούν να έχετε καλύτερο βραδινό ύπνο

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν το βραδινό μας ύπνο και την ποιότητα αυτού.

Ένα καλό στρώμα, το μαξιλάρι και τα επίπεδα υγρασίας στο σπίτι είναι κάποιοι από τους βασικούς παράγοντες. Σημαντικό ρόλο παίζει όμως στο πόσο καλά θα κοιμηθούμε, ακόμη και η διατροφή. Για παράδειγμα, υπάρχουν τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να έχετε έναν καλύτερο και πιο εύκολο ύπνο.

Δείτε μερικές από αυτές 1. Μπανάνες

Οι μπανάνες περιέχουν μαγνήσιο και κάλιο, τα οποία λειτουργούν χαλαρωτικά τόσο για τους μυς όσο και για το μυαλό.

2. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί αποτελούν μια καλή επιλογή τροφής πριν το βραδινό ύπνο. Περιέχουν βιταμίνη Β6, που συνεργάζεται με τη μελατονίνη, αλλά και τρυπτοφάνη, η οποία βοηθά στην παραγωγή της σεροτονίνης, που με τη σειρά της μας κάνει να νιώθουμε ένα αίσθημα ικανοποίησης και βοηθά στον καλύτερο ύπνο.

3. Βρώμη

Είναι πλούσια μεταξύ άλλων σε μελατονίνη, τη γνωστή και ως ορμόνη του ύπνου.

Πηγή:aftodioikisi.gr


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΥΠΝΟΣ

Άλλες ειδήσεις

Διακοπή Ρεύματος την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου

  Από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. ανακοινώνεται ότι την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017 θα πραγματοποιηθεί διακοπή ρεύματος από τις 8:00π.μ.  έως

ΟΑΕΔ: Νέο πρόγραμμα προσλήψεων 15.000 ανέργων – Τι ισχύει για δικαιούχους ΚΕΑ

Τις επόμενες μέρες αναμένεται να ξεκινήσει νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, για την πρόσληψη 15.000 ανέργων, ηλικίας 30 – 49 ετών,

Σεξ: Ποιες στάσεις αυξάνουν τις πιθανότητες εγκυμοσύνης

Πέρα από την… απόλαυση και την ψυχική ικανοποίηση, η σεξουαλική πράξη είναι πρωτίστως ο τρόπος για να μπορέσει ένα ζευγάρι

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.