Γυμνάσιο Λύκειο Τσοτυλίου: Συμβολική δεντροφύτευση
Βραδιά έντεχνης και λαϊκής μουσικής από την εθελοντική δράση πολιτών Σιάτιστας
Δικαστήριο δικη
2ο Δημοτικό
Καλλιόπη Βέττα: Ο Πολιτισμός και τα μνημεία της Π.Ε. Κοζάνης χρειάζονται ανάδειξη και προστασία
Η ΑΕΠ Κοζάνης τιμάει την 19η Μαΐου, ημέρα της Γενοκτονίας των Ποντίων
σχολειο ερατυρα
Συμμετοχή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Tourism Expo 2022
Ευρωπαϊκή Αποστολή των Πόλεων: Δυναμική παρουσία της Κοζάνης στο πρώτο διαδικτυακό σεμινάριο
ΤΕΣΤ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ

Τροφές για να αποφύγετε την τριχόπτωση

tioukalia

 


 

 

 

Από τα τέλη του καλοκαιριού μέχρι το Φθινόπωρο, τα μαλλιά που μένουν στη βούρτσα και στο νιπτήρα πληθαίνουν. Δείτε πώς να μειώσετε την απώλεια μέσω της διατροφής.

 

Όσο τα μαλλιά σας μεγαλώνουν μέχρι 2-2.5 εκατοστά το μήνα, έχουν σημασία οι θρεπτικές ουσίες που καταναλώνετε. Διατηρώντας μία διατροφή που προωθεί την ανάπτυξη μαλλιών, ίσως ανακτήσετε και αυτά που έχετε χάσει, αν δεν υπάρχει κάποιο κληρονομικό αίτιο ή κάποιος άλλος λόγος πέρα από τη φυσική απώλεια.

Μπορείτε να βοηθήσετε την ανάπτυξη τρίχας, τρώγοντας τα σωστά θρεπτικά. Κάποια από τα φαγητά που μπορούν να επαναφέρουν τη φυσική ομορφιά στα μαλλιά σας είναι:

Λαχανικά σκούρου πράσινου χρώματος

Οι βιταμίνες Α και C χρειάζονται για να δημιουργηθεί σμήγμα στον οργανισμό, το φυσικό μαλακτικό των μαλλιών. Παραδείγματος χάριν, οι θύλακες των μαλλιών εκκρίνουν σμήγμα. Το σπανάκι και το μπρόκολο είναι εξαιρετικές πηγές αυτών των θρεπτικών. Επιπλέον, αυτά τα λαχανικά προσφέρουν ασβέστιο και σίδηρο.

Ξηροί Καρποί

Για να διατηρήσετε το τριχωτό της κεφαλής υγιές, χρειάζεστε σελήνιο, ένα απαραίτητο μεταλλικό στοιχείο. Τα καρύδια Βραζιλίας είναι πλούσια σε σελήνιο. Τα καρύδια εφοδιάζουν τον οργανισμό με άλφα-λινολενικό οξύ και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Απαραίτητος είναι και ο ψευδάργυρος στη διατροφή, ο οποίος προλαμβάνει την απώλεια μαλλιών. Οπότε, καρποί πλούσιοι σε ψευδάργυρο όπως τα αμύγδαλα, τα κάσιους και τα πεκάν θα πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά.

Φασόλια

Η διατροφή που βασίζεται στη φροντίδα των μαλλιών πρέπει να περιλαμβάνει όσπρια όπως τα φασόλια και τις φακές. Περιέχουν αρκετή πρωτεΐνη, ψευδάργυρο και βιοτίνη (Β7). Η ανεπάρκεια βιταμίνης β7 μπορεί να κάνει τα μαλλιά εύθραυστα και κατά συνέπεια να σπάνε από το τριχωτό της κεφαλής.

Καρότα

Εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, τα καρότα βοηθούν το τριχωτό της κεφαλής αλλά και στην καλή όραση.

Προϊόντα ολικής άλεσης

Ο ψευδάργυρος, ο σίδηρος και το σύμπλεγμα των βιταμινών Β βρίσκεται στο ψωμί και στα δημητριακά ολικής αλέσεως. Αντικαταστήστε τα προϊόντα λευκού σιταριού με ολικής αλέσεως.

Γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών

Το γάλα και το γιαούρτι είναι οι καλύτερες πηγές ασβεστίου και περιέχουν πρωτεΐνη στη μορφή ορού γάλακτος και καζεΐνης. Ένα υγιεινό σνακ με χαμηλά λιπαρά είναι το cottage που μπορεί να αντικαταστήσει το γιαούρτι. Συνδυάστε το με τους ξηρούς καρπούς που προαναφέραμε και τα μαλλιά σας, θα σας ευχαριστούν.

Πηγή:iatronet.gr

 

 

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*

code

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

tioukalia



 


λαζαριδου

 

 

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.