• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

Όλες οι αλλαγές που φέρνει ο νέος ΚΟΚ: Μείωση ταχύτητας και ψηφιακά πρόστιμα

6 Αυγούστου 2022
Μπλόκο αγροτών στα διόδια Μαλγάρων – Κλειστά και τα δύο ρεύματα

Μπλόκο κόμβου Φιλώτα Δ. Αμυνταίου: Συνέλευση την Τρίτη 9/12 στις 18:00 στο μπλόκο για κλιμάκωση του αγώνα!

9 Δεκεμβρίου 2025
Εκλογές ΕΜΔΥΔΑΣ: Ανακοίνωση από το Ενιαίο Ψηφοδέλτιο

Ψηφίσματα στο 21ο συνέδριο της ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ για λιγνιτικές μονάδες και καύση απορριμμάτων

9 Δεκεμβρίου 2025
Το Τρενάκι του Αϊ-Βασίλη στη Γαλατινή. Βίντεο

Το Τρενάκι του Αϊ-Βασίλη στη Γαλατινή. Βίντεο

8 Δεκεμβρίου 2025
Το Τσοτύλι ανάβει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο

Το Τσοτύλι ανάβει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο

8 Δεκεμβρίου 2025
ΚΤΕΛ

Καθυστερήσεις στα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Κοζάνης λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων

8 Δεκεμβρίου 2025
Στήθηκε το μεγάλο μπλόκο των αγροτών στα διόδια Σιάτιστας-Έκλεισαν την Εγνατία Οδό με 300 τρακτέρ-Ανοιχτός ο παλιός δρόμος Κοζάνης-Σιάτιστας – Βίντεο και φωτογραφίες

Αγρότες Δυτικής Μακεδονίας: Παραμένουν στο μπλόκο Σιάτιστας με 700 τρακτέρ

8 Δεκεμβρίου 2025
Υπογραφή Σύμβασης του έργου: «Συντήρηση Επαρχιακής Οδού Κοζάνης – Αιανής»

3η Συνεδρίαση της Επιτροπή Ένταξης και Απένταξης Έργων ΕΑΠ Δυτικής Μακεδονίας

8 Δεκεμβρίου 2025
ΑΔΕΔΥ

Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Κοζάνης στο πλευρό των αγροτών

8 Δεκεμβρίου 2025
Με κέφι και χαμόγελα ο Δήμος Βοΐου μπήκε και επίσημα στην εορταστική περίοδο

Με κέφι και χαμόγελα ο Δήμος Βοΐου μπήκε και επίσημα στην εορταστική περίοδο

8 Δεκεμβρίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: Οι κάτοχοι αναπηρικών οχημάτων να αντιμετωπίζονται με δικαιοσύνη και οικονομική στήριξη

8 Δεκεμβρίου 2025
Καστοριά: Μετωπική σύγκρουση δύο Ι.Χ.

Καστοριά: Μετωπική σύγκρουση δύο Ι.Χ.

8 Δεκεμβρίου 2025
Πρέσπες: Πραγματοποιήθηκε τρισάγιο στη μνήμη του Υπαρχιφύλακα Ηλία Κωστένη

Πρέσπες: Πραγματοποιήθηκε τρισάγιο στη μνήμη του Υπαρχιφύλακα Ηλία Κωστένη

8 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Όλες οι αλλαγές που φέρνει ο νέος ΚΟΚ: Μείωση ταχύτητας και ψηφιακά πρόστιμα

sierafm by sierafm
6 Αυγούστου 2022
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το φθινόπωρο αναμένεται να έρθει το σχέδιο νόμου για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, μέσω του οποίου θα προβλέπεται μεταξύ άλλων η μείωση του ορίου ταχύτητας από 50 σε 30 χλμ./ώρα σε κατοικημένες περιοχές, όριο στα 20 χλμ./ώρα έξω από τα σχολεία, ενώ τα πρόστιμα θα μπορούν να καταβάλλονται με e-banking.

«Στόχος μας δεν είναι οι ποινές να έχουν απλώς έναν τυφλό τιμωρητικό χαρακτήρα. Αντιθέτως, αποβλέπουμε στη συμμόρφωση των οδηγών. Γι’ αυτό και οι ποινές θα είναι δίκαιες και θα αντιστοιχούν στη σοβαρότητα κι επικινδυνότητα της κάθε παράβασης. Στο πλαίσιο αυτό, μία σημαντική αλλαγή είναι ότι οι ποινές θα αφορούν κυρίως στον οδηγό κι όχι στο όχημα. Δηλαδή, θα προβλέπεται χρηματικό πρόστιμο, αφαίρεση άδειας οδήγησης, βαθμοί ποινής και λοιπά, και όχι αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας. Θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο», είχε σημειώσει πρόσφατα ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, από το βήμα της Βουλής.

Οπως εξηγούν πηγές στον «Ελεύθερο Τύπο», σκοπός του σχεδίου που ετοιμάζεται δεν είναι να θεσμοθετηθούν υψηλά χρηματικά πρόστιμα προκειμένου οι οδηγοί να φοβούνται μην παραβιάσουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, αλλά να αλλάξει ριζικά η νοοτροπία που υπάρχει στην άσφαλτο και στοιχίζει καθημερινά ανθρώπινες ζωές. Στο πλαίσιο αυτό, θα δοθεί έμφαση στις πέντε πιο συχνές παραβάσεις του ΚΟΚ που έχουν ως αποτέλεσμα είτε σοβαρούς τραυματισμούς είτε θανάτους σε ένα τροχαίο ατύχημα: υπερβολική ταχύτητα, μη χρήση ζώνης από όλους τους επιβαίνοντες, μη χρήση κράνους από οδηγό και συνοδηγό, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών και χρήση κινητού τηλεφώνου.

Πιο συγκεκριμένα, το υπουργείο Μεταφορών προχωρά στην αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σε 5 ενότητες, μέσω των οποίων θα γίνει κατηγοριοποίηση των παραβάσεων με βάση το βαθμό επικινδυνότητας και συχνότητας, αλλά θα υπάρξει και διαχωρισμός των κυρώσεων με βασικό κριτήριο διαφοροποίησης την οδηγική συμπεριφορά ή την κατάσταση του οχήματος.

Για παράδειγμα, στην περίπτωση οχήματος με ληγμένο ΚΤΕΟ ή οχήματος που δεν λειτουργούν οι φανοί ή κυκλοφορεί με σπασμένους καθρέφτες, θα «τιμωρείται» το αυτοκίνητο με αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας. Αντίθετα, αν υπάρχουν παραβάσεις οι οποίες αφορούν στην οδηγική συμπεριφορά, οι κυρώσεις θα επιβάλλονται στον οδηγό.

Παράλληλα, θα καθιερωθεί το point system, μέσω του οποίου οι οδηγοί θα μπορούν να γνωρίζουν τις παραβάσεις που έχουν κάνει. Συγκεκριμένα, θα υπάρχει άμεση online ενημέρωση των οδηγών για την καταγραφή των παραβάσεών τους και των πόντων που έχουν στο σύστημα. Επιπλέον, η Τροχαία θα έχει τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για την οδηγική συμπεριφορά όλων των οδηγών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας θα έχουν και υπό εξέλιξη παρεμβάσεις, ύψους 675 εκατ. ευρώ, σε 7.000 επικίνδυνα σημεία κατά μήκος του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου.

Πρόκειται για σημεία που είναι διασκορπισμένα σε 2.500 χλμ. του οδικού δικτύου και σε 80 οδικούς άξονες στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα, με το σχεδιασμό των παρεμβάσεων και τον προσδιορισμό του κόστους να γίνεται ανά περιφέρεια.

ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ

– Στα 30 χλμ./ώρα μειώνεται το όριο ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές

– Στα 20 χλμ./ώρα το όριο έξω από τα σχολεία

– Στα 130 από 120 χλμ./ώρα αυξάνεται το όριο σε ορισμένους αυτοκινητόδρομους

– 7.000 επικίνδυνα σημεία σε 2.500 χιλιόμετρα, σε 80 οδικούς άξονες

– Στόχος να μειωθούν κατά 50% τα τροχαία και οι ανθρώπινες απώλειες μέχρι το 2030

– Μειωμένα στο 43% τα θανατηφόρα τροχαία το διάστημα 2010-2019 για την Ελλάδα

Πηγή: eleftherostypos.gr

Tags: ΚΟΚ
Previous Post

Κοινωνικός τουρισμός συνταξιούχων: Οι πίνακες των παρόχων – Πώς γίνεται η αίτηση

Next Post

Δύο νέα απορριματοφόρα παρέλαβε ο Δήμος Βοΐου

Next Post

Δύο νέα απορριματοφόρα παρέλαβε ο Δήμος Βοΐου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Μπλόκο κόμβου Φιλώτα Δ. Αμυνταίου: Συνέλευση την Τρίτη 9/12 στις 18:00 στο μπλόκο για κλιμάκωση του αγώνα!
  • Ψηφίσματα στο 21ο συνέδριο της ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ για λιγνιτικές μονάδες και καύση απορριμμάτων
  • Το Τρενάκι του Αϊ-Βασίλη στη Γαλατινή. Βίντεο
  • Το Τσοτύλι ανάβει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο
  • Καθυστερήσεις στα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Κοζάνης λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr