Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση κοπής πίτας στην Ακαδημία Ποδοσφαίρου Σιάτιστας.
Παρών ο Δήμαρχος Βοΐου Χρήστος Ζευκλής, ο Αντιδήμαρχος Βασίλης Ώττας και η Αντιπεριφερειάρχης Ευφροσύνη Ντιό.
Καλή χρονιά με υγεία σε όλους
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr