• Latest
ΚΑΦΕΣ

Ακόμη ένας καλός λόγος για να πίνουμε καφέ

19 Οκτωβρίου 2018
Παραδοσιακό Πανηγύρι στο Δίλοφο

Παραδοσιακό Πανηγύρι στο Δίλοφο

13 Αυγούστου 2026
Σιάτιστα: Ένας πρακτικός οδηγός για όσους την επισκεφθούν με αφορμή το Έθιμο των Καβαλάρηδων

Σιάτιστα: Ένας πρακτικός οδηγός για όσους την επισκεφθούν με αφορμή το Έθιμο των Καβαλάρηδων

13 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι 2026. Όλο το πρόγραμμα, Περισσότερες από 160 εκδηλώσεις σε κάθε γωνιά του Βοΐου!

Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό Καλοκαίρι Το πρόγραμμα της Παρασκευή  14 Αυγούστου

13 Αυγούστου 2026
Σιάτιστα: Όλοι μια παρέα στο γλέντι του Aravani Horse. Βίντεο

Σιάτιστα: Όλοι μια παρέα στο γλέντι του Aravani Horse. Βίντεο

13 Αυγούστου 2026
Τα Ζουπάνια στον Πεντάλοφο, Πέμπτη 13 έως  Κυριακή 16 Αυγούστου

Τα Ζουπάνια στον Πεντάλοφο, Πέμπτη 13 έως  Κυριακή 16 Αυγούστου

13 Αυγούστου 2026
Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι 2026. Όλο το πρόγραμμα, Περισσότερες από 160 εκδηλώσεις σε κάθε γωνιά του Βοΐου!

Δήμος Βοΐου: Οι εκδηλώσεις για την Πέμπτη  13 Αυγούστου 2026

13 Αυγούστου 2026
ΚΑΡΔΙΑ

Καρδιολόγοι συμβουλεύουν: Τα 5 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία της καρδιάς – Είναι πιο απλά από όσο νομίζετε

13 Αυγούστου 2026
Πτολεμαΐδα: 53χρονη βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της

Ογκολογική φροντίδα στη Δυτική Μακεδονία: Νέα εποχή με επένδυση 27 εκατ. ευρώ στο Μποδοσάκειο

13 Αυγούστου 2026
ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Πλησίασε ολόγυμνος μάνα και κόρη και άρχισε να αυνανίζεται μπροστά τους

13 Αυγούστου 2026
Μοναχός πήδηξε από το εν κινήσει ασθενοφόρο!

Νεκρός 17χρονος από ηλεκτροπληξία σε μπανιέρα!

13 Αυγούστου 2026
«Τσίμπησαν» σπείρα που εξαπατούσε με… δορυφορική εφορία!

Γειτόνισσα γλίτωσε 13χρονη από απάτη 17χρονου

13 Αυγούστου 2026
Φρόντιζε τον ηλικιωμένο γείτονά της και εκείνος της άφησε το σπίτι του – «Τα παιδιά του είναι έξαλλα επειδή δεν κληρονόμησαν τίποτα»

Προσωπικός Βοηθός: Μέχρι 1.939 ευρώ μηνιαίως -Ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν

13 Αυγούστου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 13 Αυγούστου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ακόμη ένας καλός λόγος για να πίνουμε καφέ

sierafm by sierafm
19 Οκτωβρίου 2018
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
ΚΑΦΕΣ
1
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Πάντα υπάρχει ένας καλός λόγος για να πίνει κανείς καφέ. Όσοι πίνουν τέσσερις ή περισσότερους καφέδες κάθε μέρα, έχουν μειωμένο κίνδυνο για εμφάνιση ροδόχρου νόσου (ροζάκειας) και ερυθρότητας στο πρόσωπο, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Μπράουν του Ρόουντ ‘Αϊλαντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό δερματολογίας «JAMA Dermatology», σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», ανέλυσαν στοιχεία για 82.737 γυναίκες, από τις οποίες σχεδόν 5.000 είχαν διαγνωσθεί με ροδόχρου νόσο σε διάστημα 14 ετών.

Διαπιστώθηκε ότι όσες έπιναν πάνω από τέσσερις καφέδες καθημερινά, είχαν κατά μέσο όρο 23% μικρότερο κίνδυνο για ροδόχρου νόσο, σε σχέση με όσες έπιναν μόνο ένα καφέ το μήνα.

Η ροδόχρους νόσος είναι μια κοινή φλεγμονώδης πάθηση, που προκαλεί χρόνια ερυθρότητα και φλεγμονή στο δέρμα του προσώπου. Κατά καιρούς τα συμπτώματα εμφανίζουν έξαρση και άλλοτε βρίσκονται σε ύφεση. Μερικές φορές, η πάθηση συγχέεται με την ακμή, μια αλλεργική αντίδραση.

Οι δερματολόγοι δεν είναι βέβαιοι για το τι προκαλεί τη ροδόχρου νόσο, αλλά θεωρούν ότι οφείλεται σε ανωμαλίες των αιμοφόρων αγγείων του προσώπου ή σε βακτήρια του εντέρου που πυροδοτούν μια ουσία, η οποία με τη σειρά της προκαλεί διαστολή των αιμοφόρων αγγείων στο πρόσωπο. Δεν υπάρχει οριστική θεραπεία, απλώς διαχείριση των συμπτωμάτων, όταν αυτά «φουντώνουν».

Οι ερευνητές αποδίδουν την ευεργετική δράση του καφέ στις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του και στην πρόκληση στένωσης στα αιμοφόρα αγγεία, με συνέπεια να κυκλοφορεί λιγότερο αίμα, κάτι που περιορίζει την ερυθρότητα του προσώπου.

Η μελέτη βρήκε ότι η κατανάλωση καφέ χωρίς καφεΐνη δεν μειώνει τον κίνδυνο για ροδόχρου νόσο, συνεπώς, είναι η καφεΐνη που επιφέρει το προστατευτικό αποτέλεσμα.

Εξάλλου, παρόλο που η νέα μελέτη εστιάσθηκε στη μείωση του κινδύνου για εκδήλωση ροδόχρου νόσου, οι ερευνητές εκτιμούν ότι ο καφές μπορεί να ωφελήσει και όσους έχουν ήδη την πάθηση, κάτι που θα επιβεβαιωθεί με μελλοντική μελέτη.

Πηγή:Newsbeast.gr

Tags: ΚΑΦΕΣ
Previous Post

Διακοπή υδροδότησης στην περιοχή Αγ. Νικάνορα της Κοζάνης μέχρι τις 12.00 για την αποκατάσταση διαρροής

Next Post

Με αυτούς τους τρόπους θα ενισχύσετε τη μνήμη του παιδιού

Next Post
παιδι

Με αυτούς τους τρόπους θα ενισχύσετε τη μνήμη του παιδιού

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Παραδοσιακό Πανηγύρι στο Δίλοφο
  • Σιάτιστα: Ένας πρακτικός οδηγός για όσους την επισκεφθούν με αφορμή το Έθιμο των Καβαλάρηδων
  • Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό Καλοκαίρι Το πρόγραμμα της Παρασκευή  14 Αυγούστου
  • Σιάτιστα: Όλοι μια παρέα στο γλέντι του Aravani Horse. Βίντεο
  • Τα Ζουπάνια στον Πεντάλοφο, Πέμπτη 13 έως  Κυριακή 16 Αυγούστου

Πρόσφατα σχόλια

  1. Xris στο Δήμος Βοΐου: Τέσσερις νέες παιδικές χαρές σε Γαλατινή, Σιάτιστα, Εράτυρα και Τσοτύλι. Φωτογραφίες
  2. sierafm στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  3. Σιμος Μιμής στο Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα στη Σιάτιστα στο κέντρο
  4. Το Μυστικό μιας Ποιοτικής Καθημερινότητας - SieraFM στο Αγχος και καθημερινότητα -Οι 12 αλλαγές που πρέπει να κάνετε στον τρόπο ζωής σας για να το μειώσετε
  5. Οι Καλύτερες Επενδύσεις Ξεκινούν από τις Σωστές Αποφάσεις - SieraFM στο Επένδυση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κοζάνη?
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr