• Latest
ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

Αμύγδαλα: Από τι μας προστατεύουν!

5 Φεβρουαρίου 2021
Τμήμα Αιμοδοσίας Νοσοκομείου Γρεβενών: Εορταστική Εθελοντική Αιμοδοσία την Κυριακή 14 Ιουνίου 2025

Τμήμα Αιμοδοσίας Νοσοκομείου Γρεβενών: Εορταστική Εθελοντική Αιμοδοσία την Κυριακή 14 Ιουνίου 2025

10 Ιουνίου 2026
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονία: Υπογραφή Σύμβασης για τη Μελέτη Διερεύνησης Φαινομένων Αστάθειας στους Ιερούς Ναούς Αγίου Γεωργίου Άνω Κώμης και Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ανατολής

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονία: Υπογραφή Σύμβασης για τη Μελέτη Διερεύνησης Φαινομένων Αστάθειας στους Ιερούς Ναούς Αγίου Γεωργίου Άνω Κώμης και Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ανατολής

10 Ιουνίου 2026
Δήμος Κοζάνης: Ενημέρωση για το πρόγραμμα εκσκαφών οπτικών ινών (10 Μαρτίου – 15 Μαρτίου 2025)

Δήμος Κοζάνης: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της οδού Ιωνίας – Αποκλεισμός διέλευσης βαρέων οχημάτων από τη γέφυρα

10 Ιουνίου 2026
Το πρόγραμμα των 44ων Λασσανείων του Δήμου Κοζάνης

Το πρόγραμμα των 44ων Λασσανείων του Δήμου Κοζάνης

10 Ιουνίου 2026
Δήμος Βοΐου: Με την συμμετοχή γονέων και μαθητών ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανάπλασης στο δημοτικό σχολείο Νεάπολης- Νέα παιδική χαρά στο Νηπιαγωγείο

Δήμος Βοΐου: Με την συμμετοχή γονέων και μαθητών ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανάπλασης στο δημοτικό σχολείο Νεάπολης- Νέα παιδική χαρά στο Νηπιαγωγείο

10 Ιουνίου 2026
Οι μάστορες της Γαλατινής.  Ελάχιστοι πλέον στο επάγγελμα

Οι μάστορες της Γαλατινής. Ελάχιστοι πλέον στο επάγγελμα

10 Ιουνίου 2026
Τσοτύλι: Survivor για την έναρξη του καλοκαιριού

Τσοτύλι: Survivor για την έναρξη του καλοκαιριού

10 Ιουνίου 2026
Ο Πάρις Κουκουλόπουλος για τις συνεργασίες διακυβέρνησης

Π. Κουκουλόπουλος: Να προτεραιοποιηθεί η Δυτική Μακεδονία, με εφαρμογή της Ρήτρας Δίκαιης Μετάβασης, στην κατανομή των 5.467 μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

10 Ιουνίου 2026
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Βελβεντό Κοζάνης, η μουσική συναυλία με τίτλο «Παίζουμε για τη Ζωή»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Βελβεντό Κοζάνης, η μουσική συναυλία με τίτλο «Παίζουμε για τη Ζωή»

10 Ιουνίου 2026
Η 15η τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων

Απολογισμός πεπραγμένων της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Σερβίων ετών 2024 – 2025

10 Ιουνίου 2026
Γρεβενά: Συναντήσεις στο Υπουργείο Υποδομών για τον Ε65

Ε65: Η μεγάλη ώρα φθάνει!

10 Ιουνίου 2026
Παρουσίαση Συλλογικού Τόμου για τον Μακαριστό Μητροπολίτη Παύλο: «Όπως τον έζησα! Άγνωστες στιγμές ενός Επισκόπου αγάπης»

Παρουσίαση Συλλογικού Τόμου για τον Μακαριστό Μητροπολίτη Παύλο: «Όπως τον έζησα! Άγνωστες στιγμές ενός Επισκόπου αγάπης»

10 Ιουνίου 2026
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 11 Ιουνίου, 2026
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αμύγδαλα: Από τι μας προστατεύουν!

sierafm by sierafm
5 Φεβρουαρίου 2021
in ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
0
ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
0
SHARES
7
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Τα αμύγδαλα είναι καλή πηγή βιταμίνης-Ε, χαλκού, μαγνησίου και υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης. Περιέχουν επίσης υψηλά επίπεδα υγιών ακόρεστων λιπαρών οξέων και πολλών βιοδραστικών μορίων (όπως ίνες, φυτοστερόλες, βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά), τα οποία μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη καρδιαγγειακών νόσων.

Τα οφέλη του που έχουν τα αμύγδαλα για την υγεία μας έχουν τεκμηριωθεί εδώ και αιώνες και σύγχρονες έρευνες τα επιβεβαιώνουν στο έπακρο.

Δείτε αναλυτικά:

Τα αμύγδαλα μειώνουν την χοληστερίνη

 Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό American Diatetic Association έδειξε ότι η κατανάλωση αμυγδάλων αυξάνει τα επίπεδα βιταμίνης Ε στο πλάσμα και στα ερυθρά αιμοσφαίρια στο αίμα, ενώ μειώνει και τα επίπεδα στην χοληστερίνη. Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει τα κύτταρα από τη φθορά σε καθημερινή βάση και αποτρέπει το φράξιμο των αρτηριών και την οξείδωση της χοληστερόλης.

Μείωση του κινδύνου καρκίνου του παχέος εντέρου

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια πραγματοποίησαν έρευνα για τις επιπτώσεις της κατανάλωσης αμυγδάλων σε διάφορους τύπους καρκίνου και απέδειξαν ότι η μεγαλύτερη επίδραση αφορούσε τον καρκίνο του ορθού. Σύμφωνα με τους συγγραφείς της μελέτης, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι «η κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου, μέσω ενός λιπιδίου που περιέχουν”. Η συγκεκριμένη έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Cancer Letters.

Μείωση του κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων

Τα αμύγδαλα, μαζί με τους υπόλοιπους ξηρούς καρπούς και σπόρους εν γένει, συνδέονται συχνά με βελτιωμένα επίπεδα λιπιδίων στο αίμα και με την καλύτερη υγεία της καρδιάς.

Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της στεφανιαίας καρδιακής νόσου.

Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό Circulation, έδειξε ότι όταν τα αμύγδαλα χρησιμοποιούνται ως σνακ στη διατροφή των υπερλιπιδαιμικών ατόμων, μπορούν να μειώσουν σημαντικά τους παράγοντες κινδύνου της στεφανιαίας καρδιακής νόσου, λόγω της περιεκτικότητάς τους σε άπαχα (πρωτεΐνες και φυτικές ίνες) και μονοακόρεστα συστατικά.

Πηγή: iatropedia

Τα αμύγδαλα είναι καλή πηγή βιταμίνης-Ε, χαλκού, μαγνησίου και υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης. Περιέχουν επίσης υψηλά επίπεδα υγιών ακόρεστων λιπαρών οξέων και πολλών βιοδραστικών μορίων (όπως ίνες, φυτοστερόλες, βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά), τα οποία μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη καρδιαγγειακών νόσων.

Τα οφέλη του που έχουν τα αμύγδαλα για την υγεία μας έχουν τεκμηριωθεί εδώ και αιώνες και σύγχρονες έρευνες τα επιβεβαιώνουν στο έπακρο.

Δείτε αναλυτικά:

Τα αμύγδαλα μειώνουν την χοληστερίνη

 Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό American Diatetic Association έδειξε ότι η κατανάλωση αμυγδάλων αυξάνει τα επίπεδα βιταμίνης Ε στο πλάσμα και στα ερυθρά αιμοσφαίρια στο αίμα, ενώ μειώνει και τα επίπεδα στην χοληστερίνη. Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει τα κύτταρα από τη φθορά σε καθημερινή βάση και αποτρέπει το φράξιμο των αρτηριών και την οξείδωση της χοληστερόλης.

Μείωση του κινδύνου καρκίνου του παχέος εντέρου

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια πραγματοποίησαν έρευνα για τις επιπτώσεις της κατανάλωσης αμυγδάλων σε διάφορους τύπους καρκίνου και απέδειξαν ότι η μεγαλύτερη επίδραση αφορούσε τον καρκίνο του ορθού. Σύμφωνα με τους συγγραφείς της μελέτης, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι «η κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου, μέσω ενός λιπιδίου που περιέχουν”. Η συγκεκριμένη έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Cancer Letters.

Μείωση του κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων

Τα αμύγδαλα, μαζί με τους υπόλοιπους ξηρούς καρπούς και σπόρους εν γένει, συνδέονται συχνά με βελτιωμένα επίπεδα λιπιδίων στο αίμα και με την καλύτερη υγεία της καρδιάς.

Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της στεφανιαίας καρδιακής νόσου.

Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο ιατρικό περιοδικό Circulation, έδειξε ότι όταν τα αμύγδαλα χρησιμοποιούνται ως σνακ στη διατροφή των υπερλιπιδαιμικών ατόμων, μπορούν να μειώσουν σημαντικά τους παράγοντες κινδύνου της στεφανιαίας καρδιακής νόσου, λόγω της περιεκτικότητάς τους σε άπαχα (πρωτεΐνες και φυτικές ίνες) και μονοακόρεστα συστατικά.

Πηγή: iatropedia

Tags: ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
Previous Post

Κορωνοϊός: Ξέφυγε τελικά από κινέζικο εργαστήριο; – Τι λέει ο ΠΟΥ

Next Post

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος

Next Post
ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Τμήμα Αιμοδοσίας Νοσοκομείου Γρεβενών: Εορταστική Εθελοντική Αιμοδοσία την Κυριακή 14 Ιουνίου 2025
  • Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονία: Υπογραφή Σύμβασης για τη Μελέτη Διερεύνησης Φαινομένων Αστάθειας στους Ιερούς Ναούς Αγίου Γεωργίου Άνω Κώμης και Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ανατολής
  • Δήμος Κοζάνης: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της οδού Ιωνίας – Αποκλεισμός διέλευσης βαρέων οχημάτων από τη γέφυρα
  • Το πρόγραμμα των 44ων Λασσανείων του Δήμου Κοζάνης
  • Δήμος Βοΐου: Με την συμμετοχή γονέων και μαθητών ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανάπλασης στο δημοτικό σχολείο Νεάπολης- Νέα παιδική χαρά στο Νηπιαγωγείο

Πρόσφατα σχόλια

  1. Self Care για Εσένα και το Κατοικίδιό σου - SieraFM στο Κοζάνη: Ολοκληρώθηκε η διημερίδα «Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας: Χτίζοντας Συνεργασίες»
  2. Το Σπίτι, το Σώμα και οι Στιγμές Ξεκούρασης - SieraFM στο Γ. Κασαπίδης: Βάλαμε σε τροχιά υλοποίησης έργα που προστατεύουν το περιβάλλον και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των Δυτικομακεδόνων
  3. Η Εμπειρία Διακοπών που Συνεχίζεται στο Σπίτι - SieraFM στο Παρουσίαση των Βιβλίων του Δημήτρη Χριστόπουλο, “Ταξίδι στο Κράτος” και “Χρόνια Δοκιμασίας”
  4. Νεότερες πληροφορίες για την 59χρονη γυναίκα που βρέθηκε νεκρή σε ακάλυπτο οικοδομής στην Πτολεμαΐδα - SieraFM στο Σοκ στην Πτολεμαΐδα: Νεκρή βρέθηκε γυναίκα σε ακάλυπτο οικοδομής
  5. Γεωργιος Κεραμαρης Τζεινας στο Bόιο: Απορρίφθηκε η προσφυγή του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροδοχωριτών «Η Πρόοδος» και 18 κατοίκων για τα παγκάκια στην πλατεία Ροδοχωρίου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr