Στις 24— 6—2022 το ανώτατο δικαστήριο των ΗΠΑ ανέτρεψε προηγούμενη απόφαση του 1973 στην υπόθεση « Ρόου κατά Γουέιντ » που αναγνώριζε συνταγματικό δικαίωμα των γυναικών στην άμβλωση, δικαίωμα νομιμοποιημένο στη μεγάλη αυτή χώρα που τη μετέτρεψε σ’ένα απέραντο κρεματόριο θανάτωσης ανθρώπινων υπάρξεων.
Ο ανθρωποκτόνος νόμος του 1973 πλήρους και καθολικής ισχύος επιβλήθηκε σ’ όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ απαγορεύοντας σ’ όσες επιχείρησαν με δικούς τους νόμους να περιορίσουν το κακό.
Ο προηγούμενος πρόεδρος της Αμερικής κ.Τράμπ τοποθέτησε στις τρείς κενές θέσεις του Supreme Court δικαστές εχθρικά κείμενους με τις αμβλώσεις και έτσι η απόφαση λήφθηκε με πλειοψηφία 6— 3.
Ο πρόεδρος κ. Μπάϊντεν καίτοι ρωμαιοκαθολικός αποδοκίμασε την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, ενώ ο τέως πρόεδρος των ΗΠΑ κ.Τράμπ και ο τέως αντιπρόεδρος κ. Πένς την χαιρέτησαν τονίζοντας ότι « νίκησε η ζωή και διορθώθηκε ένα ιστορικό λάθος»
Αμέσως μετά την απόφαση ξέσπασε πόλεμος με ομαδικά πυρά εναντίον των δικαστών που καταψήφισαν την φιλοαμβλωτική απόφαση του 1973 και κυρίως κατά του προέδρου του Ανωτάτου Δικαστηρίου κ.Κλάρενς Τόμας. Φεμινιστικές οργανώσεις γυναικών, πολιτικοί, άνθρωποι των ΜΜΕ, διανοούμενοι, επιστήμονες συνασπίσθηκαν σε μια άνευ προηγουμένου φιλοεκτρωτική συμμαχία ύβρεων, συκοφαντιών και σπίλωσης των δικαστών που έλαβαν την απόφαση.
Η ηγεσία των ελληνικών πολιτικών κομμάτων πλην ελαχίστων δήλωσαν ότι η απόφαση αυτή είναι πρωτοφανής οπισθοδρόμηση και ότι παραβιάζεται βασικό ‘’δικαίωμα’’ των γυναικών. Φονικά νυστέρια και άλλα εκτρωτικά όργανα των ιατρών- δολοφόνων επιστρατεύθηκαν για να κατακρεουργήσουν ακόμα και σε εγκυμοσύνες πολλών εβδομάδων ανυπεράσπιστες ανθρώπινες υπάρξεις με λάβαρο το ‘’δικαίωμα’’ των γυναικών στο σώμα τους αμφισβητώντας την ύπαρξη του εμβρύου ως ανεξάρτητου ανθρώπου.
Το έγκλημα των εκτρώσεων καθίσταται φρικτότερον του σφαγιασμού των νηπίων από τον Ηρώδη, καθότι πρόκειται περί πλήρως ανυπεράσπιστων ανθρώπινων υπάρξεων.
Στη χώρα μας οι αμβλώσεις νομιμοποιήθηκαν το 1984. Στην πατρίδα μας – που φθίνει δημογραφικά – προκαλεί φρίκη ο αριθμός των 300.000 εκτρώσεων ετησίως (ίσως και περισσότερες, κανείς δεν γνωρίζει τον ακριβή αριθμό), δηλαδή κάθε χρόνο μια πόλη σαν τη Λάρισα, Πάτρα ή το Ηράκλειο οδηγείται στη σφαγή, αφανίζεται! Νομιμοποιώντας το διαρκές έγκλημα των εκτρώσεων ισχυρίζονται ότι απάλλαξαν την κοινωνία μας από το όνειδος και τον έλεγχο της συνείδησης. Ας δούμε τα επιχειρήματα που προβάλλουν.
Ισχυρίζονται ότι το έμβρυο μέχρι την 14η εβδομάδα δεν είναι σχηματισμένος άνθρωπος και μπορεί να θανατώνεται χωρίς αυτό να είναι φόνος. Η Εκκλησία μας όμως διδάσκει, ότι ο άνθρωπος είναι άνθρωπος εξ άκρας συλλήψεως. Από τη στιγμή που το ανθρώπινο σπερματοζωάριο εισέλθει στο ωάριο της γυναίκας δημιουργείται το πρώτο κύτταρο της ανθρώπινης υπάρξεως και ταυτόχρονα εισέρχεται σ’ αυτό η αθάνατη ψυχή του. Το DNA του δεν ταυτίζεται με το DNA της μητέρας του, είναι ένας άλλος ανθρώπινος οργανισμός διαφορετικός από τον οργανισμό της μητέρας του.
Λένε οι φεμινίστριες: η έκτρωση είναι δικαίωμα της γυναίκας, μπορεί δηλαδή να κάνει το σώμα της ότι θέλει. Όμως τα σώματά μας είναι μέλη Χριστού και ναός του Αγίου Πνεύματος, δεν ανήκουν στους εαυτούς μας αλλά στο Χριστό. Ο λόγος του αποστόλου Παύλου είναι σαφής: ουκ εστί εαυτών, ηγοράσθητε γαρ τιμής (Α’ Κορ.6,19—20) Η μητέρα φιλοξενεί το έμβρυο για μερικούς μήνες.
Λένε ότι ο νομοθέτης οφείλει να συμμορφωθεί με τη λαϊκή βούληση και να αναγνωρίσει τη σιωπηρή κατάσταση που διαμορφώθηκε από τη συνεχιζόμενη παρανομία και να νομιμοποιήσει τις εκτρώσεις. Το κυοφορούμενο έμβρυο είναι άνθρωπος και έχει τα ίδια ανθρώπινα δικαιώματα. Το δικαίωμα της ζωής και του θανάτου ανήκει μόνο στο Θεό και μόνο Αυτός μπορεί να το αφαιρέσει. Ουδείς άλλος. Με το ίδιο επιχείρημα να επιτρέψουμε τη φοροδιαφυγή, τη διακίνηση των ναρκωτικών κ.λ.π. μόνο και μόνο επειδή προσέλαβαν μεγάλες διαστάσεις.
Ισχυρίζονται: με τη νομιμοποίηση των εκτρώσεων προστατεύεται η υγεία και η ζωή της γυναίκας. Η έκτρωση είτε κρυφή είτε φανερή είναι επικίνδυνη για τη ζωή της. Κίνδυνοι: α)διάτρηση μήτρας β) ρήξη τραχήλου γ)αιμορραγία δ) θρόμβωση —εμβολή ε) επιπλοκές αναισθησίας στ)πρόδρομος πλακούντας ζ) ενδομητρίτις/σαλπιγγίτις η)φλεγμονή πυέλου θ)δευτερογενής αμηνόρροια ή στείρωση ι) ενδομήτριες συμφύσεις. Οι ψυχολόγοι, ψυχίατροι απαριθμούν ποικίλες ψυχολογικές διαταραχές υπό το κοινό όνομα «Μετά- εκτρωτικό σύνδρομο» ( αρνητισμός , διαταραχές ύπνου/διατροφής, κατάθλιψη κ.λ.π.) Οδύνη πλημμυρίζει την ψυχή μας για την κατάντια του σύγχρονου ανθρώπου που υποβιβάστηκε στην κατηγορία των κτηνών ζώντας μόνο και μόνο για να απολαμβάνει την ηδονή με την ικανοποίηση των ενστίκτων.
Φοβερό και αποτρόπαιο το έγκλημα των εκτρώσεων. Σπαρακτική η σιωπηλή κραυγή του παιδιού που κυοφορείται και κατακρεουργείται, ας την ακούσουν, μήπως και μαλακώσει η καρδιά τους : « Σ’ αγαπώ μανούλα μου, μη με σκοτώνεις! Μη μου πάρεις πίσω τη ζωή που μού’ δωσες! Μη ξεχνάς, κάποτε ήσουν και συ στην ίδια θέση με μένα. Θά’θελες να συμβεί σε σένα το κακό που σκέφτεσαι για μένα; Εσύ είχες μανούλα, εγώ δεν έχω; . . . (‘’ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ’’ Νίκος Ψαρουδάκης Εκδ. ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΕΤΩΠΟ) Προτείνω να παρακολουθήσετε στο διαδίκτυο την ταινία Silent Scream (=ΣΙΩΠΗΛΗ ΚΡΑΥΓΗ) Εκεί η αγωνία και ο τρόμος του ανυπεράσπιστου εμβρύου που θανατώνεται καθώς κατακόπτεται, διαμελίζεται, τεμαχίζεται!
Το ελληνικό Σύνταγμα σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 7 παρ. 1εδάφιο β’ η οποία προστέθηκε με την πρόσφατη δια του νόμου 4619/2019 τροποποίηση του ποινικού κώδικα « ως Έλλην πολίτης δια την εφαρμογήν του προηγούμενου εδαφίου λογίζεται και το κυοφορούμενον που θα αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια» Αυτό σημαίνει ότι συνιστά έγκλημα και απαγορεύεται η εξόντωσις του κυοφορούμενου, από της συλλήψεώς του, μελλοντικού Έλληνος πολίτου είτε γεννηθεί εις χώραν όπου ισχύει το jus soli (π.χ. HΠΑ) είτε εις χώραν ως η Ελλάς όπου ισχύει το jus sanguinis. Aυτή η διάταξη επαναλαμβάνει την ακατάλυτη και οικεία σε όλους τους Ευρωπαίους νομική αρχή του Ρωμαϊκού Δικαίου κατά την οποία: «Νasciturus pro jam nato habetur, quotiens de commodo ejus agitur (ο συνειλημμένος θεωρείται γεννηθείς όσον αφορά τα δικαιώματά του – συμφέροντά του)
Ο νεώτερος ποινικός νομοθέτης κατά την τροποποίηση του ποινικού κώδικα (συνταχθείς υπό του Νικολάου Χωραφά μεγίστου Έλληνα ποινικολόγου κατά τον γερμανό ποινικολόγο Βέλτσελ)υπέπεσε σε κατάδηλη αντίφαση. Συγκεκριμένα: Ενώ ο νομοθέτης στην άνω διάταξη του άρθρου 7του Π.Κ. ορθώς αποφαίνεται σύμφωνα με την επιστήμη , ότι το κυοφορούμενο έχει ανθρωπίνην υπόστασιν από της συλλήψεώς του(εξ άκρας συλλήψεως)τότε που ο Θεός ενεφύσησεν ψυχήν εις αυτό, εις το άρθρον304 παρ. 4 του Π.Κ. θεωρεί, αντιφάσκων προς εαυτόν, ότι δεν είναι άδικη πράξη η τεχνητή διακοπή της κυήσεως υπό ιατρού κ.λ.π. εφ’ όσον έχουν συμπληρωθεί δώδεκα εβδομάδες εγκυμοσύνης. Δηλαδή, με το μοναδικό αυτό κριτήριο περί του αδίκου ή μη της εγκληματικής πράξεως της βιαίας διακοπής της κυήσεως δια της ακωλύτου σφαγής του εμβρύου, μέχρι της 83ης ημέρας από της συλλήψεως τούτου, επιτρέπεται νόμω η εξόντωσίς του. Περιττόν να λεχθεί το πώς και από ποίον και κατά ποίαν διαδικασίαν και υπό ποία εχέγγυα βεβαιούται η ημέρα της συλλήψεως και αν έχουν παρέλθει δέκα ή δώδεκα εβδομάδες ή και είκοσι ακόμη. Μέγιστη υποκρισία, διότι μόνος ανεξέλεγκτος κριτής τούτου είναι ο έτοιμος προς σφαγιασμόν του εμβρύου ιατρός. Ούτως οδηγήθημεν εις εκατοντάδες χιλιάδες εκτρώσεις ετησίως.( Διονύσιος Αλ. Πελέκης Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω)
Ο όρκος του Ιπποκράτη δεσμεύει, αιώνες τώρα, ηθικά και νομικά τους ιατρούς: «ου δώσω δε ουδέ φάρμακον ουδενί αιτηθείς θανάσιμον ,ουδέ υφηγήσομαι ξυμβουλίην τοιήνδε· ομοίως δε ουδέ γυναικί πεσσόν φθόριον δώσω»
Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος ορθοτομούσα το λόγο της αληθείας ρητά καταδικάζει τις αμβλώσεις· απέστειλε προς τούτο σχετική εγκύκλιο. Οικουμενικές και τοπικές σύνοδοι ως και ιερά βιβλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας απαγορεύουν τις εκτρώσεις(Πενθέκτη Οικουμενική σύνοδος, ΗΑ’ Ιερός Κανόνας, Η’ Κανόνας του Μεγάλου Βασιλείου, Ιερόν Πηδάλιον, κανόνας ΚΑ’ του Αγίου Ιωάννου του Νηστευτού), επιβάλλουν δε προς τούτο βαριά επιτίμια. Ο ετήσιος αριθμός των δηλωμένων εκτρώσεων παγκοσμίως ξεπερνά τα 50 εκατομμύρια, πλησιάζει τον αριθμό των θανάτων από όλα τα υπόλοιπα αίτια και είναι σχεδόν 5πλάσιος από τον αριθμό των θανάτων από την ασθένεια του καρκίνου!
Ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης δήλωσε: «Είμαι προβληματισμένος με την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ. Πρόκειται για ένα πισωγύρισμα όσον αφορά τα δικαιώματα της γυναίκας.» Η Νέα Δημοκρατία ομολογεί συντασσόμενη με τον αρχηγό της «Έχουμε θέση σταθερή διαχρονικά διά το δικαίωμα των γυναικών στην άμβλωση. Το θέμα αυτό έχει λυθεί για την ελληνική κοινωνία εδώ και δεκαετίες»
Ο κ. Τσίπρας, άθεος ών, τάσσεται ανεπιφύλακτα υπέρ των αμβλώσεων. Ο κ. Μητσοτάκης έχει περίγραμμα θρησκευόμενου ανθρώπου, μάλλον διά το αγρεύειν ψήφους και το επανεκλέγεσθαι. Με μετάνοιες και σταυρούς και λαμπριάτικα κεριά νομίζει ότι μπορεί να εμπαίζει το Θεό υποστηρίζοντας τα ‘’δικαιώματα των γυναικών’’. Οι πρωθυπουργοί εναλλάσσονται στην εξουσία ομονοούντες στα κρίσιμα ηθικά ζητήματα. Αναρωτιόμαστε σε μια δεύτερη κρίση τύπου Ιμίων και σε μια διαρκείας σύρραξη με τη γείτονα χώρα, που όλα δείχνουν ότι θα επισυμβεί αργά ή γρήγορα, πόσοι θα απομείνουμε για να υπερασπιστούμε την πατρίδα μας στα σύνορά μας, στα χιλιάδες νησιά μας (το Αιγαίο απαριθμεί 2.700 ελληνικά νησιά και βραχονησίδες)· οι ομοφυλόφιλοι, οι πάσης φύσεως διεστραμμένοι ή τα τάγματα των χιλιάδων αγέννητων Ελλήνων που κατακρεουργήθηκαν στα σύγχρονα κρεματόρια – κλινικές ή μήπως οι Αλβανοί που ενθαρρύνονται απ’ τους κύκλους τους να μην διστάζουν να κατατάσσονται στον Ελληνικό Στρατό; Σε μια χώρα που τα σκυλιά, οι γάτες και εσχάτως και τα ερπετά( βλέπε διάσωση φιδιού στις παρυφές της Αθήνας, φροντίδα για ασφαλή μεταφορά σε ειδικό κλουβί με αυτοκίνητο του Δήμου στο φυσικό του τοπίο χιλιόμετρα μακριά συνοδεία υπαλλήλων του Δήμου, ειδικών, και μη χειρότερα!) έχουν απείρως περισσότερα δικαιώματα από τις αθώες ανθρώπινες υπάρξεις-έμβρυα που στερούνται και αυτού του βασικού δικαιώματος της ζωής σε τι καλό και αγαθό να ελπίζει κανείς.
Όσες φορές εργαζόμενες σε δημόσιες υπηρεσίες ή Ν. Π. Δ. Δ. προβαίνουν σε έκτρωση σε κρατικά μαιευτήρια, τις ημέρες απουσίας τους θα πληρωθούν ανεξάρτητα το τι θα καταγραφεί στο βιβλιάριό τους για ευνόητους λόγους. Ο φόνος στην Ελλάδα αμείβεται! Επανέρχομαι στον ανθρωποκτόνο νόμο 1609/1986. Σταχυολογούμε σχετικά: «Με τη βεβαίωση ότι η αποποινικοποίηση των αμβλώσεων δεν θα επηρεάσει τη χώρα μας από δημογραφικής απόψεως, ήλθε το πλήρωμα του χρόνου να προχωρήσει και η χώρα μας στην ολοκλήρωση μιας μεταρρύθμισης κοινωνικά , ανθρώπινα, ηθικά(; ) κ.λ.π. αναγκαίας» Αλήθεια έχει ηθική ο φόνος; Και παρακάτω: « Θα απαλλαγεί η γυναίκα από τις ενοχές». Τύψεις συνειδήσεως σαν τις Ερινύες βασανίζουν τη γυναίκα που υποβλήθηκε σε έκτρωση και αυτό φαίνεται από τις επισκέψεις σε ψυχιάτρους, την κατανάλωση ηρεμιστικών φαρμάκων κ.λ.π.
Παρακάτω συμπληρώνει κάποιος ‘’επιστήμονας’’ το νομοσχέδιο με τις εξής εξωφρενικές, βαρύγδουπες, επιστημονικοφανείς διαπιστώσεις του: Το έμβρυο δεν είναι φορέας αυτοτελούς δικαιώματος της ζωής από τη έναρξη της βιολογικής του ύπαρξης αλλά μεταγενέστερα, όταν αρχίζει να διαμορφώνεται σε ανθρώπινο όν και έτσι αξιολογείται κοινωνικά. Ποιός σοφός εγκέφαλος κοπίασε για να συναγάγει αυτά τα συμπεράσματα σε μια προσπάθεια να διορθώσει ακόμα και το Θεό διατυπώνοντας αυτές τις ανοησίες; Και κάτι ακόμα: το νομοσχέδιο κατατέθηκε στις 29 Μαΐου 1986 Τυχαίο άραγε; Το νομοσχέδιο επιγράφεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως «Τεχνητή διακοπή της εγκυμοσύνης και προστασία της υγείας της γυναίκας» Η ωμή δολοφονία ονομάζεται τεχνητή διακοπή και το έμβρυο αναμένει ο ΚΑΙΑΔΑΣ.
Οι γυναίκες που υποβλήθηκαν σε έκτρωση και όσοι εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα σ’αυτή (άντρες, γιατροί, μαίες κ.λ.π.) δεν είναι βέβαια για ανάθεμα. Ειλικρινής μετάνοια χρειάζεται, εξομολόγηση σε Πνευματικό και Θεία Κοινωνία. Ας ζητήσουν από τα άγια νήπια, θύματα του Ηρώδη, και από τα δολοφονηθέντα αγέννητα(δυστυχώς και αβάπτιστα)αδελφάκια τους μεσιτεία για το έλεος του παντοδύναμου Θεού όταν κληθούν σε απολογία εν τη ημέρα εκείνη.