Σε αποχή προχώρησαν οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Σιάτιστας τη Δευτέρα.
Ο λόγος είναι η μη σωστή λειτουργία του καυστήρα, με αποτέλεσμα η θερμοκρασία στο κτήριο να είναι χαμηλή.
Αντιπροσωπεία ενημέρωσε σχετικά τον Δήμαρχο Βοΐου Χρήστο Ζευκλή.
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr