Απαισιόδοξος εμφανίστηκε ο Δήμαρχος Βοΐου Χρήστος Ζευκλής για το θέμα του ΒΙΟΠΑ Σιάτιστας.
Όπως ανέφερε σε σχετική ερώτηση, οι πιθανότητες είναι 50-50.
Η όλη εξέλιξη έχει παγώσει, ενώ τον επόμενο μήνα όπως είπε θα ξεκαθαρίσει οριστικά το τοπίο.
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr