Πραγματοποιήθηκε στη Γιάγκοβη ο καθιερωμένος εσπερινός από το σύλλογο Φιλλίπων Φυσιολατρών την Δευτέρα 28 Αυγούστου.
Στη συνέχεια ακολούθησε γλέντι με την παραδοσιακή ορχήστρα «Αρίωνες». φωτο Θ . Πεσνικάς
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Σχόλιο *
Όνομα *
Email *
Ιστότοπος
Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email.
Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email.
© 2023 Sierafm.gr