Μπλόκο Αντιγόνου: Κλείσιμο δρόμου την Πέμπτη 13 Φλεβάρη
Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας Σεμινάριο για τη διαχείριση του άγχους
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Συνεδρίασε το Πολιτικό Συμβούλιο. Βίντεο και φωτογραφίες
αδεδυ γσεε απεργια
Τα κορίτσια του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων Πενταλόφου επισκέφθηκαν τη Μονάδα Προστασίας Παιδιού Κόνιτσας και δημιούργησαν μαζί τον “Τοίχο της Χαράς”
ΣΥΠΟΤΑ
Άργος Ορεστικό: Μετά τη Σιάτιστα έκλεψαν χρυσή αλυσίδα με σταυρό από ηλικιωμένη γυναίκα με την ίδια μέθοδο
ΕΠΣ Κοζάνης: Τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες του Σαββατοκύριακου 21-22/12/2024
Kαι επίσημα…τέλος από αντιπεριφερειάρχης ο Χάρης Γκοβεδάρος-Η αποδοχή της παραίτησης από Αμανατίδη
Αποκριά 2025 στο Δήμο Βοΐου. Ελάτε να τη ζήσουμε μαζί. Δείτε το πρόγραμμα
Κοζανίτικη Αποκριά: Το πρόγραμμα της Τετάρτης 19 Φεβρουαρίου 2025
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Συναντήσεις του Περιφερειάρχη  Γιώργου Αμανατίδη με τις Υπουργούς Εργασίας και Κοινωνικής Συνοχής

Για κακούργημα οι απάτες με τα 5ψηφια νούμερα – Πώς βρίσκουν τα θύματά τους

Στοπ στις τηλεφωνικές κλήσεις υψηλών χρεώσεων μέσω κινητών επιχειρεί να βάλει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Καθημερινή”, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) μετά και τις συστάσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή τρέχει να φέρει έναν νέο κώδικα για τηλεφωνικές γραμμές υψηλών χρεώσεων. Παράλληλα, συλλέγει στοιχεία προκειμένου να μεταβάλει τον χαρακτήρα των κατηγοριών, από πλημμεληματικό σε κακουργηματικό, κατά των εταιρειών που συστηματικά εξαπατούν τους καταναλωτές.

Πρόκειται για τις επονομαζόμενες υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης που παρέχονται μέσω κλήσεων σε 10ψήφιους αριθμούς που ξεκινούν από 901,909 κλπ ή πενταψήφιους κωδικούς 19ΧΧΧ,54ΧΧΧ κλπ. Η ακούσια εγγραφή στις υπηρεσίες αυξημένων χρεώσεων γίνεται πολλές φορές μέσω παραθύρων που ανοίγουν αιφνιδιαστικά στην οθόνη του χρήστη ή μέσω προωθητικών ενεργειών που ανακοινώνουν στον χρήστη ότι κερδίζουν ένα σημαντικό ποσό Και στις δύο περιπτώσεις ενεργοποιείται χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του, μια σύνδεση υψηλής χρέωσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι καταγγελίες στην ΕΕΤΤ από περίπου 300 που ήταν το 2015 πέρυσι ξεπέρασαν τις 2.000 ή πάνω από πέντε καταγγελίες κάθε ημέρα του έτους.

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η “Καθημερινή” στόχος του νέου κώδικα της ΕΕΤΤ που αναμένεται να αποφασιστεί την επόμενη εβδομάδα είναι να διασφαλιστεί η ρητή συναίνεση του τελικού χρήστη – καταναλωτή για την αποδοχή της υπηρεσίας και εν τέλει της χρέωσής της. Η συναίνεση θα δίνεται μέσω SMS όχι μόνο προς τον πάροχο της συγκεκριμένης υπηρεσίας, αλλά και προς τον πάροχο του δικτύου. Ο τελευταίος θα εφαρμόζει τη χρέωση της υπηρεσίας μόνο αν λάβει τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή για την αποδοχή της υπηρεσίας.

Πηγή:dikaiologitika.gr
Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Nako