Τρεις συνεδριάσεις πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 24 Ιουνίου στο Δημοτικό συμβούλιο Βοΐου.
Κατά πλειοψηφία πέρασε στην πρώτη συνεδρίαση ο ισολογισμός του 2022.
Στην τακτική συνεδρίαση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την αλλαγή χρήσης στο ΒΙΟΠΑ Εράτυρας για να μπορέσει να χρησιμοποιείται για κάθε επένδυση.
Παραχωρήθηκε το οικόπεδο για την ανάπτυξη Φυσικού αερίου στη Νεάπολη δίπλα στο φυτώριο.
Παραχωρήθηκε και το οικόπεδο για τη δημιουργία των φυλακών στη Νεάπολη.
Η τελευταία συνεδρίαση Λογοδοσίας είχε αρκετές εντάσεις με αποκορύφωμα την ερώτηση για το Ιππικό Κέντρο Σιάτιστας.
Δείτε όλα όσα έγιναν στο βίντεο από τη ζωντανή μετάδοση του SIERA FM






























